5.rész

803 52 0
                                    

(A rész +18-as🔞 jeleneteket tartalmaz)

"- Jeno - kiabáltam a fiú után aki csak kajánul rám vigyorgott miután felém fordult. Nem tudtam kiszűrni, hogy mi miatt, de tetszett s ahogyan az is, ahogy közeledett felém. Hatalmas léptekkel indult vissza hozzám a lakás túlsó végéből majd ajkaimra tapadt és úgy kezdett el húzni a szobája felé. Élveztem. Élveztem minden percet vele.
Ahogy a szobája ajtaja kinyílt úgy engedte el ajkaimat és lökött az ágyra, majd újra ajkaimra tapadt. Nem habozott, minden felesleges textíliától megfosztott, s két ujjat rögtön járatomba csúsztatott aminek hatására felnyögtem. A hirtelen kínból mely korábban fejemre szállt egy érzéki és szenvedélyes aktus vette kezdetét.
Ahogy ujjai mozogtak éreztem némi szikrát s ahogy mélyült hosszú ujjai járása úgy feszítette szét labaimat s tapadt farkamra. Makkomat szívta, hosszomat végig nyalta majd ahogy lehetett úgy kapta be és torkáig engedte, így éreztem heréimen álla különleges formáját. Néha felemelkedett, néha pedig mélyen torkában tartott, s nem foglalkozott azzal hogy a végén öklendezni kezdett ahogy kivett szájából s megcsapott a hűs szellő.
De neki ez sem volt elég. Éjjeliszekrénye fiókjából előkapott egy bilincset majd azonnal az ágyához láncolt mire én csak hatalmas szemekkel bámultam rá. Kegyetlen. De mégis ez teszi részben vonzóvá számomra.
Ezt sem csinálta sokáig. Egyszerűen levetett magáról mindent s magához nyúlva nyögött fel folyamatosan, aminek köszönhetően alsó ajkamba haraptam és mozgatni kezdtem kezeimet hogy ki tudjak szabadulni. De lehetetlenné tette ezt számomra. Annyira odaláncolt hogy csuklóim már apró sebektől egyre érzékenyebbé váltak. De ez sem érdekelt. Akartam őt újra s újra, így ezért nyögtem folyamatosan. Nem foglalkozott velem, és nem ért hozzám addig a pillanatig míg férfias mérete el nem érte a kellő hatást.
Azonnal felemelte lábaimat, gyengéden csókolni és izgatni kezdte járatomat aminek következtében hosszom egyre élénkebbé vált. A vigyor ami arcán keletkezett mérhetetlen boldogság otthona volt, és ezzel a mosollyal együtt döfött végül belém.
Csak nyögtem és szó nélkül tűrtem ahogy mozgott bennem, s én nem érhettem hozzá csak ő hozzám. És ahogy mozgott egyik hatalmas kezével körbeölelte péniszem majd mozgatni kezdte kézfejét csuklóból, hogy a kívánt hatást elérje. És erre sem kellett várni sokat. Hosszom felállt, keménnyé s duzzadt állapotúvá vált. Szinte felismerhetetlenné tette számomra méretem duzzadtságát de nem tagadtam le hogy tetszett, hisz a vigyorom a legszélesebb volt amit eddig valaha mutattam neki együttlétünk közbe.
Csípője eközben megindult, s úgy mozgott mintha valamiféle rodeóban lett volna. Szörnyen erős volt, és szívós minden csattanása melyet bensőmbe mért. Sokszor éreztem, hogy a hatalom teljesen a kezében volt, így csípőmet megemeltem és hagytam hogy a csapásai, lökései egyre mélyebben fúródjanak belém. A hatása egyre erősebb lett.
Keze nem állt meg, mozgott erős, s gyors tempóba mintha az utolsó együtt töltött éjszakánk lett volna a mostani. De mégsem. Elengedett és kihúzódott belőlem, majd járatomat körül nyalta, amint lábaimat szétfeszítette s megemelte. Élveztem. Szörnyen jó volt, s ennek hangot is adtam.
Nem nyúlhattam ajkaimmal se hozzá, de az bőven elég volt hogy sokszor ki be húzódott bennem, s érezhettem ahogy megtölt duzzadt és eres farkával. Ezt az érzés végül azzal tetézte hogy újra herezacskói csattogását éreztem meg fenekemen s azt ahogy ajkaimra támadt mind egy vad, s tépni, marni kezdte dús, húsos párnáimat. Viszonoztam csókját s miután kezemet elengedte a fém karika szorításából azonnal átöleltem hátánál.
- Ez már hiányzott - suttogtam alig hallhatóan egy levegővétellel ajkaira, majd éreztem ahogy ismét megindultak csípője őrült mozgásai amitől egyből hangom is megtörte morgásai hangszínét. Torkomból csak úgy szakadtak ki a nyögések, sóhajok s a káromkodások melyek feltüzelték az idősebb fiút.
Egyre mélyebben volt bennem, alig éreztem mozgásából bármit is, már annyira gyenge voltam. Hátán pihenő kezeim lehulltak, fogaimmal vállába haraptam s igyekeztem nyögéseimet visszafojtani, de nem ment. Csak erősebb késztetést éreztem, így kiadtam hangomat sikítás formájában, melyet ismét kínzóan jutalmazott.
Kihúzódott belőlem, térdeimre támasztott, majd fejem a párnát érve kötözte hátra a kezeimet melyek miatt újra használhatatlanná váltam. Csak egy hüvely voltam, melyet annyiszor töltött meg ondójával amennyiszer csak akart. De nem bántam mert velem volt.
A kötelet lassan elengedte, mellyel megkötötte csuklóimat majd ujra kihúzódott belőlem hogy átfordulhassak, s hátamon pihenhessek. Ezt sem élvezhettem sokáig hisz újra belém hatolt. Hatalmas tenyere hosszomat verte addig a pillanatig, míg kezébe nem élveztem hangos nyögés kíséretében míg ő egyidőben megtöltött fehér, ragacsos nedvével iszonyat erős és hangos morgás kíséretében.
Testem újra megfeszült, ahogy pár percig újra folytatta mozgását s ismét elsült mint valami puskagolyó teljesen szétszakított".

Testem újra megfeszült, ahogy pár percig újra folytatta mozgását s ismét elsült mint valami puskagolyó teljesen szétszakított"

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Jézusom - nyitottam ki pilláimat majd zakatoló szívemre helyeztem mancsomat s mélyeket lélegeztem.
- Baby jól vagy? - riadt fel mellettem Jeno, aki csak aggódva fürkészte arcomat - Mi történt? Rosszat álmodtál? - kezdett el kérdéseivel bombázni, ám én egyszerűen csak a fejemet ráztam.
- Jól vagyok! Aludjunk jó? - kérdeztem vissza álmosan, majd azonnal mellkasába telepedtem ahogy háta a puha plédet érintette. Szemeimet lehunytam, s mellkasán ismét elaludtam.

A korrepetitorból lett szerető [JenSung]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora