"Bell jak se těšíš na vánoce,, zeptal se mě když vypnul telefon a otočil se na mě "No těším protože mám pro Liama nový hodinky ale neříkej mu to prosím a pro tebe mám taky něco. Na vánoce a k narozeninám,, řekla jsem a on se usmál a řekl "Bell to jsi nemusela ale když už jsme u toho tak já pro tebe taky něco mám,, řekl a já jsem zvědavá tak jsem se začala ptát co to je " To jsi moc hodný. A jen se zeptám je to živý nebo je to nějaká věc na sebe,, zeptala jsem se ho a on se začal smát a já je udiveně koukala proč se směje a pak mi přišlo dost divný že on se směje a já tam tak tupje zírám na smějícího Louise a tam jsem se začala smát taky a Louis mi pak říká "Bell ty jsi tak zvědavá to svět neviděl a nic ti nepovím počkej jsi na narozeniny a na vánoce,, a já se začala smát protože ono nešlo se nesmát když koukám na něj jak se směje. " Lousi já jen se chci zeptat jestli by jsi zítra tady nespal eště jednou jak budu mít tu oslavu narozenin tak bych tě tu chtěla mít,, zeptala jsem se ale musím vám říc že mě bylo tak trapně že jsem se začala červenat. "No jasně a rád jnenom ráno skočím domů pro dárek a víno,, řekl a jámu i hned řekla " Ale Lousi já víno nesmím nejsem plnoletá bude mi teprve 17 a Liam mi to nedovolí,, " Já se s Liamem domluvím a skusím ho přesvědšit aby sis aspoň na narozeniny mohla dát sklenku avantiho to je víno já nic jinýho za víno nepiju a jakou mám vzít příchuť třešeň nebo broskev,, zeptal se a já byla tak ráda že skusí přemluvit bráchu abych ochutnala víno no jo mě brácha nedovoluje když mi není osmnáct. "To budeš hodnej a vem spíš broskev anebo víž co vem oboje protože nás tu bude docela dost. " Tak jo a kdo všechno příjde,, zeltal se a já začala vyjmenovávat lidib co vím že příjdou určitě "Tak určitě příjde Harry, Niall, Geema no Geemu tady sice moc nechci ale zase kvůli Harrymu to udělám ráda. A možná ale já doufám že ano příjde Bára Sklenářová,, " Tak to jo už se těšim,, "To já taky. Hele Lousi já pudu spát abych ráno byla fit na přípravu oslavi tak dobrou noc,, "Dobrou noc,, tak Louis usnul dřív než já. A já se rozhodla že si zatím než usnu budu psát z Bárou.
JÁ: BÁRO SPÍŠ JÁ NE A CHCI SE TĚ OPTAT JESTLI ZÍTRA ODPOLEDNE PŘÍJDEŠ NA OSLAVU.
BARČA: Nespím celou noc myslím na Hyrryho jestli u něj mám šanci. No jasný že příjdu na oslavu a mám pro tebe i dárek.
JÁ: TAK TO JE SUPER A JASNĚ ŽE U NĚJ MÁŠ ŠANCI JEN TOMU MUSÍŠ DÁT ČAS A DÁREK JSI MI KUPOVAT NEMUSELA.
Dělám si srandu já dárky zbožňuju ale nemohla jsem to říct a stím Harrym jsem si nebyla jistá ale musela jsem ji povzbudit ktomu aby to sním nevzdávala.
BARČA: ALE JO MUSELA PŘECE TAM NEPUDU S PRÁZDNOU A JEN SE CHCI ZEPTAT MÁM NĚCO PŘINÝST MYSLÍM JAKO CHLEBÍČKY NEBO VÍNO.
JÁ: NE NEMUSÍŠ TO PŘINESE LOUIS PŘÍJDE TAKY A NEŽ SE ZEPTÁŠ TAL HARRY TAM PŘÍJDE TAKY. :D
BARČA: JO TOJE SUPER. FAKT A CO SI MÁM VZÍT NA SEBE ASI ŠATY VIĎ.
JÁ: JÁ NEVÍM ASI TO JE NA TÓBĚ A FAKT TADY BUDE.
BARČA: TAK JÁ SI VEMU TEPLÍ LEGÍNY A TRIKO S VÁNOČNÍM MOTYVEM.
JÁ: TAK JO. A JESTLI BUDEŠ CHTÍT TAL SE S HARRYM I VYFOTIT.
BARČA: TAK TO ABYCH SE UPRAVILA.
Odepsala a já na ruhle sms už pak nereagovala protože jsem už zavřela oči a spala.
***
Jen co jsem se probudila oslnila mě vůně palačinek. Tak jsem vstala z postele a Louis už byl taky v zhůru a tak jsem se vydala do koupelny kde jsem se převlékla do krátkých kraťasů a do mého oblíbeného tryka na kterým byla liška jak honí holuba po náměstí. A pak jsem si udála drdol a šla se podívat do kuchině a tam byl Liam a Louis a povídali si nad čajem a já říkám "Kluci co tady tak voní,, a Liam mi hnedka odpověděl " Máš hlad jestli jo tak tady já a Louis jsme uďáli palačily a čaj tak si pojď sednout a najíst,, "Juj kluci to tak krásně voní děkuju a vy už jste po snídani,, zeptala jsem se i když jsem věděla že určutě "No už dávno a jak ti chutná,, řekl Louis a zeptal se jestli mi to chutná " No to jsem mohla čekt. No jasněže mi to chutná je to výborní a ten čaj voní jako ostružiny,, řekla jsem a pak jsem si sedla vedle Liama a začala si vychutnávat palačinky se šlehačkou a borůvkami.TAK JE TU NOVÍ DÍL PLÁNOVANÝ ASI DVA DNY PŘED TÍM.
A TAKY SE OMLOUVÁM ŽE DÍL VIŠLE AŽ TEĎ PROTOŽE JÁ JSME NEMĚLA DATA A JAK JSEM PSALA TEN MINULEJ DÍL TAK JAK JSEM TK ZVEŘEJNILA JSE SI VŠIMLA ŽE MÁM ZAPLÍ DATA TAKŽE SE MOC OMLOUVÁ A DĚKUJU ZA TY PŘETČTENÍ JE FAKT MOC ÚŽASNÝ.
ČTEŠ
Já a Louis
FanfictionPůjde tam o Louise Tomlinsona který bude hrát mého hrdinu. A o Harryho který se bude snažit zachránit Báru jako hrdina.