část 18. hledání Báry (2část)

4 2 0
                                    

Tak jsme doma a tam jsem se dala do balení si věcí kluci mi pomohli Louis mi pomohl s oblečením Liam připravil jídlo mím mazlíčkům a Harry dal Engge na vodítko a Kevina do klece a ano aby jste se nedivili tak Engge moje liška je navodítku a má kšíry. ,,Děkuju kluci" řekla jsem abych jim poděkovala Louisovi jsem dala pusu Liama jsem objala a Harryho taky. ,,Tak můžem vysrazit" řekl Louis a ja se zeptala jestli jdou snáma Harry řekl že n3 že skusí zavolat kámošům jestli ji neviděli a Liam že bude lepší když zůstane doma. Tak jsem se snimi rozloučila a pak jsme vyšli ze dveří s taškama. Pak jsme vysli k Louisovi domů a cestou jsme se ohlíželi ale nikdo jí neviděl. A tak jsme šli přes parkovuště a Louis mi říká ,,Hele Bára jdeme rychle zaní" a já mu odpověděla ,,A jo" a jak si nás všimla tak z auta vylezl nějakej chlap vzal ji zavřel dveře a odjel ,,To né" křičela jsem za autem. ,,Ach jo"řekl Louis.

POHLED BÁRY
"Pane kam mě vezet tam byla moje bff prosím nechte mě jí já to nikomu neřeknu,, křičela jsem na něj a najedno zabrzdil a já si myslela že mě nechá jí ale ono ne ontevřel dveře vzádu u auta něco držel v ruce. Najednou promluvil "Ach princezno ty jsi tak najivní myslíž že tě nachám jen tak odejít,, potom ke mě přišel a já se rychle zeptala " A co smenou chcete děla,, "No tak nekdřív tě odvezuco nejdál a hlavně tam kde tě nebudou hledat a pak už něco vymyslim,, a ja se začala bát a jen co to dořekl tak mi nacpal něco do pusi a svázal ruce za zady abych nemohla zdrhnout. A pak jsme se rozjeli a on se mě zeptal "Jedu pro jídlo máš taky hlad co,, a já začala kejvat hlavou a vydávat divný zvuky aby mi rozuměl že protoże já umírala hlady mě nešlo o to že mě zabije mě šlo hlavně oto aby mi dal najís a byla přímo u vokna a koho tam nevidim no přece tu novou která má přijít v pátek do naší třídy. Jak že jse jmenovala jo mám jmenovala se Veronika ale já budu hodná budu jí říkat Verčo.





TAK TADYMÁTE NOVÍ DÍL HLAVNĚ TY CO HO POŘÁD CHTLI TAKŽE NENHLE DÍL JE VJENOVÁN NIKOMU JINÉMU NEŻ DVĚM HOLKÁM KTERÉ JSOU VerunkaSmet villagegirl87. TAKŽE MÁTE HO TADY JO A CHCI MOC PODĚKOVAT ZA STO OSMDESÁT PŘEČTENÍ JSTE NEJLEPŠÍ A UDALŠÍ HO DÍLU ČAU. JO A BUDU RÁDA ZA HLASOVÁNÍ.

Já a LouisKde žijí příběhy. Začni objevovat