Musim říc že kdyžm mě Engee viděla měla velkou radost a začala o kolo mě skákt Kevinovi to bylo nějak jedno ten zbíral zrní který měl v misce a Engee jsem dala její oblíbenou kapsičku od Felixe je to sice pro kočky ale jí to i liška.
TOHLE JSOU KAPSIČKY KTERÉ JÍ KUPUJU.
Sice jsou draší ale vyplatí se protože jich tam je víc a dá jí to na 1 týden možná víc nepočítám to. A když na to nemám tak mi Liam vždy přispěje. Dala jsem jim najíst a šla za klukama k televizi pak mě nepadlo jestli by jsme nezašli na pizzu že to zaplatím a že nic nechci vracet a Louis mi řekl "Kotě ty nic platit nebudeš já to zaplatím,, já se usmála a řekl " Louisi jápeníze mám takže si stím starost nedělej. A co ty brácha půjdeš snáma jo a pak by jsme mohli zajít na zákusek do cukrárny,, usmála jsem se na oba ale Liam se neusmál tak mi to přišlo divný a než jsem stihla neco říct tak Liam řekl "Ne děkuju já nejdu vem radši Báru a Harryho mě neberte semnou by byla nuda,, a já mu hned řekla "Liame s tebou nuda není právě na opak s tebou je sranda a je dobrej nápat aby jsme šli všichni co Liame pojď bude sranda,, a Liam se jen usmál a kývl na souhlas že teda půjde a ja pak napsala Harrymu ať příjdou k nám a pak všichni odejdeme. Pak přisli a řekli " Tak jsme tady můžeme jít,, my jsme na ně koukli a pak na sebe a kývli že jsme redi.
***.
Tak jsme u pizzerky a já se zaptala všech co si daj a všichni řekli že si daj ananasovou krom Harryho ten si myslí že ananas na pizzu nepatří tak si dal se šunkovou. Tak jsem jim to dala. Tak se všichni najedli a pak jseme do cukrárny.***
Jsme v cukrárně a paní se nás zeptala co si dáme a já řekla že si dám čaj a větrník Louis řekl žesi dá to smá jak já Harry řekl že si dá míša řez Bára to samé a Liam řekl že si dá kafe a jogurroví řez na kterém je borůvka a malina a broskev.JE TU NOVÝ DÍL A JA JSEM RÁDA JO A OD TEĎ BUDU SPÍŠ PSÁT OBDEN PROTOŽE KAŽDÝ DEN TO NESTÍHÁM. MĚL VIJÍT V ČERA ALE BYLA JSEM UNAVENÁ TAKŽE ZÍTRA NIC NEVÍJDE TAK STÍM POČÍTEJTE. JO A MYSLÍTE SI ŽE ANANAS PTŘÍ NA PIZZU NEBO NEPATŘÍ ZA MĚ JO.PIŠTE DO KOM. :D
ČTEŠ
Já a Louis
FanfictionPůjde tam o Louise Tomlinsona který bude hrát mého hrdinu. A o Harryho který se bude snažit zachránit Báru jako hrdina.