Tak je přesně 13:00 a měli by přijít kámoši jen jsem to dořekla tak zazvonil zvonek. "Já tam jdu to bude Louis,, řekl Liam a vydal ke dveřím aby otevřel a kdo tam nestál no jo Geema a Harry ale Harryho jsem běžela obejmout a dát pusu. "Ahoj Harry moc ráda tě vidím a tebe Geem samozřejmě taky,, pozdravila jsem je s úsměvem ale Harryho s pravím to Geemu s falešným. " Ahoj Bell taky tě moc rád vidím a tady Geema taky viď Geem.,, Řekl Harry a vstoupili dál do baráku. A hned zanimi přiběhla úplně vyčerpaná Bára. " Ahoj Bell tady máš menší dárek,, řekla já vyděla tu velkou krabici kterou nese. " Menší jo a ta velká krabice je jako co a ahoj Baruš,, řekla jsem a podívali jsme se na tu velkou bednu a hned jsme se začali smát. " Hele támhle jede Louis co to má v kufru,,řekla bára a já se podívala co to má a on nesl velkou krabici ve které bylo 6 direk aby tam šel vzduch. "Louisi co to máš za krabici,, zeptala jsem se když knám přišel a on řekl " Bell co by to mohlo bejt když ksem na narozenonový oslavě co,, "Louisi to je jako pro mě,, " No jasně že jo,, jen co to řekl tak jsem se kněmu běžela a skočila okolo krku a dala mu pusu na tvář. " Děkuju Louisi,, "Není zač Bell,, a pak jsme šli do vnitř. Bylo by to všechno ale příjde eště Niall jen sem to dořekla a ve dveřích se objevil l. " Ahoj Nialle,, pozdravila jsem a on se jen usmál. Abych řekla pravdu tak Niall je trochu divný. Tak můžeme pustit hudbu a pak půjdeme na dort a pak na dárky.
***
Tak je po dortu a teď se de na dárky tak jako první rozbalim ten Louisuv. "Tak já proněj dojdu,, "Tak jo,, " Tady je,, "Děkuju,, tak jsem ho rozbalila a ona tam byla mini liška a já začla plakat radostí. " Děkuju Louisi,, "Není zač Bell jak se bude jmenovat,, " Bude se jmenovat Engee,, "To je krásnèé jméno,,Tak a v PŘÍŠTÍM DÍLE rozbalí další dárky
ČTEŠ
Já a Louis
FanfictionPůjde tam o Louise Tomlinsona který bude hrát mého hrdinu. A o Harryho který se bude snažit zachránit Báru jako hrdina.