1. BÖLÜM

349 20 11
                                    


''Hazır mısın?'' Chanyeol odaya girdiğinde Sehun hâlâ daha kendi kendine söyleniyordu.

''Chanyeol, ben vazgeçtim.''

''Ne demek ben vaz geçtim?" Chayeol büyük adımlarla Sehun'un yanına geldi.

''Bana bak Sehun, seni öldürürüm diyeceğim ama benden önce Luhan bunu yapacağı için çenemi bile yormaya gerek duymuyorum.''

''Yah! Chanyeol.''

''Burada neler oluyor?'' Her ikiside kapıdan gelen sese döndüler. Odaya kucağın da bir buçuk yaşında ki oğluyla birlikte giren Baekhyun ve Luhan soran gözlerle ikisine bakıyordu.

Bebek mi? O ne mi yapıyordu?

O da Baek babasının kucağın da ağzına neredeyse tamamını soktuğu sağ eliyle etrafa salyalar saçarak garip sesler çıkarıyor, bir Chanyeol babasına, bir de Baekhyun babasına bakıp neler olduğunu anlamaya çalışıyordu desemde inanmayın.

Bir buçuk yaşında ki çocuk neyi anlamaya çalışacak canım, öyle aptal aptal etrafa bakıyor ve garip sesler çıkarıyor işte. Gerçi o garip sesleri biz anlamasakta kendince konuşuyor zavallım. Zavallım diyorum çünkü, o, Chanyeol ve Baekhyun'un çocuğu Chanhyun.

Çocuk ne yapsın? Böyle babalara sahip olunca mala bağlamış garibim. Her neyse, biz konumuza gelelim. Nerede kalmıştık?

Hah, tamam. En son Sehun göt korkusundan evlenmekten vazgeçmeyi düşünüyordu.

''Evet beyler, burada neler oluyor?'' diye yineledi soruyu Baekhyun.

''Bir şey olduğu yok sevgilim. Sehun, neden bilmiyorum ama evlenmekten vazgeçtiğini söylüyor.'' Sehun, kocaman açtığı gözlerle Chanyeol'a bakarken, Baekhyun bağırmaya başladı.

''Ne? Ne saçmalı yorsun? Dışarıda herkes sizi bekliyor, senin dediğine bak. Luhan bir şey söylesene.'' Baekhyun, Luhan'a döndüğün de onun kırılmış ve yıkılmış suratını görmeyi beklerken, tam aksine Sehun'a bakıp pis pis sırıtan suratını görünce şaşırdı.

Hadi itiraf edin, sizde kırılmış ve yıkılmış bir Luhan bekliyordunuz değil mi? Yok öyle. Bu Luhan bildiğiniz o Luhan değil. Neyse devam edelim.

Luhan, göğsünde birleştirdiği kollarını sakince indirip damatlık pantolonunun ceplerine soktu. Yüzünde ki sinsi sırıtış korku vericiydi.

''Ben onun neden evlenmekten vaz geçtiğini biliyorum,'' dedi kurbanlık koyuna yanaşır gibi yavaş yavaş Sehun'a doğru yürürken.

Chanyeol ve Baekhyun, Luhan'a baktı. Ha, bir de Chanhyun. Gerçi onun hiçbir şey anladığı yoktu ya çünkü o sırada bay kakayı bezine doldurmakla meşguldü.

''Luhan, aaa şey hayatım...'' Sehun, Luhan ona yaklaştıkça daha çok gerildi. Luhan, burnunun dibine gelip elleri ceplarinde Sehun'u süzdü.

''Hiç kaçışın yok Sehun. Bu nikah olmasa bile seni altıma alacağım. Verdiğin sözden dönemezsin. Bu gece üstte olan benim, unutma.''

''Ne? Ha ha ha...'' Chanyeol kahkahayı bastı.

''Vooooavv... Sehun bu gece altta mı olacak?'' Baekhyun kucağın da oğluyla Luhan'a döndü. ''Çok kıskandımmm...'' diyerek devam etti. ''Seni tebrik ediyorum Lulu'cum. Bu hep hayalini kurduğum bir şeydi. Bir gün Chanyeol'u altıma almak. Bak, düşüncesi bile heyecanlandırdı beni.''

''N-ne? Neler diyorsun sevgilim? Ne altına alması? Baek, sen bunu mu hayal ediyorsun?''

''Evet, ne var bunda? Bu en büyük hayalim Channie,'' dedi Baekhyun onun adını şirince uzatarak.

Evli Ve Çocuklu / ( Hunhan / Chanbaaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin