2. BÖLÜM

219 15 2
                                    


                                             BALAYI ADASI

 ''Luhan, ne yapıyorsun hayatım?''

   Sehun, yanına yatıp üzerine eğilmiş, parmaklarına bakarak düşünen kocası Luhan'ı yarım saattir izlemekten sıkılmaya başlamıştı.

    ''Şişşşt. Sus biraz Sehun, düşünüyorum.''

    ''Düşünüyor musun? İyi de neyi?''

    ''Neyi olacak, önce hangi sıralamada gideceği mi.''

    ''Ne?''

     ''Sıralama diyorum Sehun, sıralama.''

     ''Ne sıralamasından bahsediyorsun sen, Luhan?''

     ''Yah, az biraz sussana ya. Konsantre olamıyorum şu an.''

     ''Konsantre mi olamı yorsun? Hayatım, bak ben buradayım. Yatakta, çıplağım. Sen de öyle. Bu gece balayı gecemiz ya hani.'' Luhan gözlerini devirdi.

     ''Biliyorum herhalde Sehun.''

     ''Eee, o halde ne bekliyoruz? Gel kollarıma da bitsin bu ateş,'' dedi çapkın bir bakış atarak.

      Tabi şimdi Sehun hâlâ daha üstte olacağını sanıyor. Ve tabi sizler de değil mi? Ya, ya siz öyle sanın. Bakın şimdi neler oluyor?

       ''Sehun'cuğum, sevgili kocacığım,'' dedi Luhan gözlerini kırpıştırarak. ''Unuttun galiba, altta olan sensin bu gece. Bu neyin öz güveni acaba?''

       ''Yah! Luhan, sen hâlâ orada mısın?

       ''Evet, oradayım.''

      ''Olmaz. İzin vermiyorum!''

      ''Evet, vereceksin Sehun.''

      ''Hayır!''

      ''Evet.''

      ''Hayır!''

       ''Evet.''

        ''Yah! Kes şunu Luhan, hayır dedim.''

        ''Asıl sen kes sesini. Evet dedim. Hem bak aldığım çamaşırı da giymedin, ben o kadar dolaştım tüm Kore'yi be!''

        ''Hayır Luhan, ha-yırrr...''

        ''Evet Sehun, evet eveeet...''

        Sehun, o kadar bunalmıştı ki en sonun da pes etti desem de yine inanmayın. Ben pes ettirdim çünkü neden ettirmeyeyim ki?  Sehun da ukeliği tatsın canım. Değil mi ama ?

       ''Tamam ulan, tamam kabul ediyorum.''

       ''Sahi mi lan? Ediyor musun?''

        ''Evet lan ediyorum işte, ne yapıyorsan yapta bitsin artık.''

        ''Dur şimdi heyecan yaptım. Heyt be! Sonun da seme oluyorum,'' diye Luhan yatakta zıplamaya başladı aşırı heyecandan.

        Sehun, onun bu haline şaşkın bakışlarla bakıyordu. ''Sanırım kafayı sıyırdı, diye düşünürken Luhan, aniden durup onun bedenini süzdü.

        ''Dur, önce ne yapmam gerekiyor?'' Sehun, 'sen ciddi misin?' Bakışıyla Luhan'a baktı.

        ''Oh, tamam. Hatırladım. Seni hazırlamam gerekiyordu, değil mi?''

        ''Bu nedir yahu?Gerildim iyice. Luhan daha ne yapacağını bilmiyorsun ondan sonra 'Bin simi ilicim' al oldun da ne oldu sanki? Kaldın öyle.''

       Sehun'un sözlerine sinirlenen Luhan, aniden üç parmağını birden Sehun'a soktu. Sehun beklemediği bir anda gelen acıyla kocaman açtığı gözlerle küfürü bastı.

       ''Hassi...''

        ''Ne diyordun hayatım? Duyamadım.''

       ''Lanet olsun Luhan! Ben sana böyle mi yapıyordum?'' Luhan parmaklarını geri çekip üzgün gözlerle baktı.

       ''Üzgünüm ama üzgün değilim Sehun,'' derken yeniden sırıttı.

       Luhan, kendini Sehun'un üzerine bıraktı ve Sehun, en fazla ne olabilir ki demeye kalmadan kendini onun içine itti.

      ''Tanrı senin ahhğğğ... Luhan cezanı versin ahhğğğ....''

      Luhan, Sehun'u biryerlerine bile takmadan hareketlerine devan ederek en sonun da Sehun'un içine boşaldı.

       ''Luhan, içime mi boşaldın sen? Lanet olsun sana! Prezervatif bile takmadan üstelik. Hay ben senin semeliğine...'' Luhan kendini yatağa Sehun'un yanına attı.

        ''Amma sızlandın be. Ne var yahu boşaldıysam? Tch, tch, tch..."

        Sehun, inanamaz gözlerle Luhan'a bakarken, Luhan sırtını dönüp kıçını kaşıyarak uyumaya başladı.

     Eee, ne bekliyor dunuz? Luhan'ın sarılıp onu teselli etmesini mi?Yapmayın canım, Luhan ilk defa seme oldu. Çocuk yoruldu, dinlenmesin mi yahu? Tch,tch,tch...

=============================

Y/N: Hepinize kucak dolusu sevgiler 🙆

     Atmayacaktım ama hadi atayım dedim. Eee, nasıl Luhan'ın performansı iyi miydi? Acayip saçmaladım değil mi? Pekâlâ düşüncelerinizi merak ediyorum lütfen yorum yapar mısınız?

  Ha, bir de unutmayın lütfen ilk defa komedi ve başka bir çift yazıyorum yanlışlarım varsa affedin olur mu?

   Bu arada daha önce belirtmiştim, ben küfür söyleyemem ve yazamam diye. Diğer bölüm ve bu bölümde de kullanmak zorunda bırakıldığım kötü kelimeler yüzünden hepinizden özür dilerim. İnanın yazarken utançtan yerin dibine indim resmen. Arkadaşım bu kelimeleri kullanmazsam güzel olmayacağı konusun da ısrar etti ve sonuç orta da tekrar özür dilerim.

    Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yazar mısınız lütfen?

    Bir sonraki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın, mutlu kalın 💙💙💙💙

    Hepinizi klasik Baekhyun öpücüğüyle öpüyorum 😙😙😙😙 mu mu mu mu...

Evli Ve Çocuklu / ( Hunhan / Chanbaaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin