(2) AY SONRAEvliliklerinin ikinci ayıydı ve Sehun artık iyice bu düzene alışmıştı. Her sabah birlikte kahvaltı yapmak ve işe gitmek için birlikte evden çıkmak ayrı bir keyif veriyordu. İnsanlar neden evliliğin zor olduğunu düşünüyorlardı ki? Oysa o gayet mutluydu.
Evet, başta korkmuş ve kendini bir kapana kapılmış gibi hissettiği doğruydu. Tabi bunda sevgili kocasının, "Ben seme olacağım'' sözlerinin de biraz etkisi yok değildi.
Kimi kandırıyoruz, düpe düz tek sebep buydu.
Kabus gibi bir ilk gece geçirdikleri ki, bu kabus sadece Sehun için geçerli. Luhan'ın keyfi gayette yerindeydi. Balayından sonra kendi evlerine dönmüş ve tabii ki Luhan dan yaptıklarının acısını çıkarmıştı desem de inanmayın. O Luhan'ına kıyamazdı ki.
İki aydır her sabah olduğu gibi yine saatin sesiyle uyanmayı beklerken, midesinde ki ani çalkalanma ve yanmayla uyandı Sehun. Çok rahatsız edici bir durumdu bu. Rahatsızlık öyle bir boyuta erişti ki, Sehun yataktan fırlayarak kalkıp kendini banyoya zor attı. Sıkı sıkı elleriyle bastırdığı ağzını klozete başını sokunca bıraktı ve içinde ne var ne yoksa hepsinin kanalizasyona karışmasına izin verdi.
''Öğğğkkk.... Öğğkk....''
Bir taraftan kusarken, diğer taraftan eliyle sancıyan midesini tutuyordu.
''Öğğğkkk...''
Buda neydi şimdi? Üşütmüş müydü acaba? Ya da yediği bir şey mi dokun muştu? Yeniden gelen kusma isteğiyle artık boş olan midesine rağmen yeniden klozete soktu başını.
''Öğğkkk...''
Luhan, kıçını devirip uyuduğu yataktan Sehun'un öğürtüleriyle uyandı.
''Öğğğkkk...''
''Neler oluyor yahu?'' diyerek yataktan uyku sarhoşluğunun verdiği dengesizlikle sendeleyerek kalktı. Bir eliyle ensesini kaşırken, diğeriyle kıçını kaşıyordu. İyice gerildi. Öğürme sesleri yeniden duyulunca hızla ellerini çekip kendini kaşıma işine son verip hızla öğürme seslerinin geldiği banyoya ilerleyip içeri girdi.
Sehun'u klozetin başında kusarken görünce telaşla yanına gidip dizlerinin üzerine oturdu. Bir eliyle Sehun'un sırtını ovaladı.
''Hayatım,ne oldu? Neyin var?''
''Öğğğkkk...''
Sehun öğürmekten konuşamıyordu. Yahu midesinde de bir şey kalmamıştı ki artık, daha neyi kusacaktı?
Bağırsaklarını mı?
Biraz kendine gelir gibi oldu son öğürmesinden sonra. Saniyeler geçtikçe kendini daha iyi hissetmeye başlamıştı. Luhan onun solgun yüzüne bakıp terleyen alnına yapışan saçlarını düzeltti.
''Daha iyi misin hayatım?''
''Evet Lu, daha iyiyim.''
''Üşüttün mü acaba?Neden böyle oldun ki?''
''Bilmiyorum hayatım, aniden bulantıyla uyandım.''
''Bir Chanyeol'a görün istersen ha, ne dersin? Son günlerde çok solgun ve yorgun görünüyorsun,''
''İyiyim hayatım. Havalardan sanırım, düzelir merak etme.''
''Peki, sen öyle diyorsan. Hadi kalk bir duş al, ben de miden için bir şeyler hazırlayayım.''
Sehun, Luhan'ın yardımıyla ayağa kalktı. Luhan ona sıcak bir çay hazırlamak için mutfağa giderken, Sehun da duş almak için soyunmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evli Ve Çocuklu / ( Hunhan / Chanbaaek)
FanfictionLuhan ve Sehun'un evli halleri ve onların süpriz bebişleri... Sehun'un yakın arkaşı Baekhyun ve onun eşi aynı zaman da Luhan'ın kuzeni olan Chanyeol ve onların 1,5 yaşında ki oğlu Chanhyun ========================================================...