- Глава 10 - ~ Изглед на Луна ~
Новият Матео все още ме поразява като странно. Просто не мога да повярвам, че се е променил. Трябваше да мисля за него цяла нощ. Влюбен ли съм в него Не, това не може да бъде "Ти го обичаш". Глас повтаря тези 3 думи през цялото време в главата ми. Опитах се няколко пъти да игнорирам гласа, но не работи. И ако го обичах, никога не бихме могли да бъдем заедно. Изобщо не искам да бъда с него. Не, не го обичам. „Обичаш го независимо дали ти харесва или не“ Отново. "Може ли този глупостен глас да изчезне ?!"
Казвам си.
"Обичаш го Луна. Ще го загубиш" И какво би трябвало да означава това? Той обича да се пикае, аз не искам нищо от него. В един момент този досаден глас ме остави да спя. ~ Изглед на Матео ~Луна ще ми се довери. 100 процента съм сигурен! Тя е твърде наивна, ще я обгърна хубаво около пръста си, и тогава, когато дойде моментът .. тя ще изживее своето Синьо Чудо. Тя ще плати за това, което направи. Повярвайте ми ..
* На следващия ден *
Облякох фалшивата си усмивка и направих закуска. ~ Гледна точка на Луна ~
Нощта беше жестока .. леглото беше уютно, но в съня ми продължи с Матео, Матео, Матео и Матео. Само Матео! Най-накрая искам да се прибера. Взех чантата си и се затичах по стълбите, но миризмата на вкусни вафли ме завлече в кухнята като магнит .. ,, Добро утро! Направих закуска - каза Матео с голяма усмивка на устните си. Тази усмивка ... о, моля те ... затвори Луна спирка.
,, Е, вие също m-orgen "
Усетих как бузите ми се нагряват. ,, Всичко наред ли е с теб? Бузите ти са зачервени? "О, Боже колко неудобно .. Щастието ме спасява звъненето на вратата.
„Ще бъда там“ Матео отиде до вратата и аз охладих бузите си.
~ Изглед на Матео ~
Кой би могъл да бъде сега? Надявам се не ... о, моля те не сега, когато Луна е там.
YOU ARE READING
#Soyluna
RandomЗдравейте, аз съм Луна Валенте на 18 години и живея с родителите си. Всъщност нямам много приятели .. всъщност .. никакви .. и аз между другото живея в Буенос Айрес! • • • Здравейте, аз съм Матео Балсано, на 19 години. И най-големият играч някога...