- Глава 12 - ~ Изглед на Луна ~
Просто искам да плача, защо? Не знам, тази целувка ме накара да се почувствам странна, тази целувка разби сърцето ми. "Обичаш го Луна" този глас отново. Не, не го обичам или не? Да, но от и няма да е нищо, не искам да съм с него. Не му вярвам.
~ Изглед на Матео ~
„Луна, какво току-що видя?“ - казах нервно.
"Няма значение" ревнуваше ли тя? "Искам да се прибера!" Тя дори не ме погледна.
"Добре, ще ви донеса" гласът ми стана по-тих. "НЕ, мога да отида сам", тя стана и се затича долу. Аз, разбира се, след това.
,, Защо си толкова напрегната Луна? "Вероятно тя вече не можеше да ме чуе с тихия си глас. Отиди до твоята девойка! И ме остави!" Значи тя ревнуваше в края на краищата.
Усетих вибрация в левия си джоб, това беше мобилният ми телефон. Погледнах го и беше обаждане от Джазмин.
Ударих се на „спад“ и се огледах.
Луна вече не беше там. ~ Гледна точка на Луна ~
Неговата приятелка трябва да разбере какъв задник е той. Заглажда ром, въпреки че има приятелка. Какъв задник.
Гневът ми беше толкова голям, че вече не му обръщах внимание. Където и да бягам Човекът пред мен беше също толкова невнимателен и се удари срещу мен.
- Съжалявам - каза нежен мъжки глас. •••••••••••••••••••••••
😌

#Soyluna Where stories live. Discover now