Sabah yine Öykü beni uyandırdı. Neymiş efendim okula geç kalmışız. Hıı çok ta umrumda. Kalkıp banyoya girdim. Biraz duş alıp çıktım. Saçlarımı kuruladım hafif bir makyaj yapıp çıktım. Üzerime bir şey giymek için dolabıma yöneldim. Üzerinde bir not kağıdı vardı.
Günaydın güzelim. Senin için dolabına bir elbise bıraktım. Umarım beğenirsin. Bunu bugün giymeni istiyorum. Seni seviyorum.
Canın kuzenin UrazAhh! İnanamıyorum Uraz a bak sen. Demek bize elbise almış. Hemen dolabımı açtım ve bana ait olmayan elbiseyi çıkarıp giydim.
Dışarısı soğuk olduğu için kot çeketimi aldım ve dışarıya çıktım. Kamil abi (şöför) arabanın kapısı açtı. Girdim oturdum.
** * * * * * * * *
Hızla arabadan indim ve koşarak okula gittim. Sınıfa girdiğimde dün gece bana çarpan öküzün benim yerimde oturduğunu gördüm. Bunun bedelini ödeyecek. " Kalkın hemen orası benim ve Öykü'nün yeri. " Hemen onların yanına gittim ve bağırmaya başladım. " Kalkmıyorum. Kolaysa gelde kaldır. " diyip iyice yayıldı. Eğer bende Aşksam seni kaldırmasını çok iyi bilirim. Kolundan tutup onu ayağa kaldırdım. " Bak ya tıpış tıpış ya da zorla. Hangisi seçimini yap. " Dedim ve Öykü'nün sesiyle irkildim. " Aşk ne yapıyorsun sen ? O yumruk hatırlamadın mı? " Olamaz şimdi boku yedik. Siz şimdi diyorsunuz ki yumruk kim? Hemen açıklayayım;
Yumruk , kafes dövüşünde bir numaralı oyuncu. Bende bir kaç kez onu dövüşürken izlemiştim. Ama hiç karşısına çıkmamıştım. Daha doğrusu Öykü izin vermemişti.
" Olabilir Öykü ama bu ona herkesin yerine kafasına göre oturabileceğini söylemiyor. " Baran hemen araya girdi ve arkadaşı olduğunu düşündüğüm öküzle arkaya geçti. " Aşk biraz sakin olsana. " " Ya Baran kim bu kendini bilmez öküz. " Öküz hemen araya girdi. " Öküz ? Laflarına dikkat et istersen. Hem Aşk diye isim mi olurmuş? Peh. " Bir anda kendimi tutamayıp çocuğun suratına yumruğumu geçirdim. Herkes bana bakarken hiç aldırmadım. Kimse benim adımla dalga geçemez. " Sen kimsin be? Benimle doğru konuş yoksa hiç iyi olmaz. Anladınmı? Öküzler anlarmı ki acaba bak çok merak ettim. Ama eğer bana bulaşırsan burnuna elveda diye bilirsin. " Dedim ve ona nefret dol.u bakışlarımı yolladım. " Aşk bir sakin ol. Meriç sende kaşınma abi. Siktir kalk lavaboya gidelim kalk. " demeki bizim öküzün adı Meriç miş. Gelsinde ben ona daha neler yapıyorum. Bana bulaşmanın bedelini ödeyecek. " Aşk bir sakin ol. Ama o yumruk nedir ya! Çocuğun burnunu kırdın. " " Umrumda mı Öykü? Hiç uğraşamam. Ama eğer o benimle uğraşırsa bende ona bunun bedelini ödetirim. " Öykü de beni iyice sinirlendirdi. Offf! İyice sinirlerim bozuldu yaa! En iyisi çıkıp hava almak. Tam kapıya doğru gidiyordum bir el bunu engelledi. " Hey! Aşk konuşabilirmiyiz? " Ahh! bu öküz benimle ne konuşucak ki? Kesin iyice sinirlerimi bozucak. " Benim seninle konuşucak bir şeyim yok. Anladınmı bay öküz. " dedim ve Öykü'nün kolundan tutup dışarıya çıktım. Kamil abi kapının önünde bekliyordu. Hemen Öykü yle binip mağazaya gitmek istediğimizi söyledik. Kamil abi tamam diyip gaza bastı.
* * * * * * * * *
Mağazanın önünde indik. Babamın sadece nişan yapıcakmış. Bunun için elbise almamız gerekiyor. İlk gördüğümüz mağazaya girip elbise baktık. Çok güzel kırmızı bir elbise aldım. (Nişan bölümünde) . Daha sonra bir kafeye gidip kahve içtik. Ondan önce Öykü aç olduğunu söylediği için ona bir pizza aldık. Şimdide bizim meşhur üvey kardeşimizi görmeye gidiyoruz. Babam onu bu gün bizimle tanıştırıcakmış.* * * * * * * * * * * * *
MERİÇ BAŞARANAşk gerçekten çok güzel bir kız. Baran da söylemişti. Ama ona inanmamıştım. Ben bu kıza aşık oldum. Ve bunu saklamam gerek. Baran la birlikte üvey babamın evine gidiyorum. Neden mi? Çünkü meşhur üvey kardeşimizle bugün tanışıcaz. Bakalım nasıl biri bekliyor bizi. Eve girdiğimde şok oldum. Aşk'ın burda ne işi var." Gel Meriç kardeşinle tanış. Aşk senin kardeşin oğlum. Artık beraber bu evde yaşıcaz. Birbirinize alışmanız lazım. " Aşık olduğum kız benim üvey kardeşim mi? " Selam Aşk! Nasılsın? Neden okuldan kaçtın? " Fırat amca bunu duyduğunda şok olmuş gibi bir bana bir Aşka bakıyordu. Annem yine aynı. " Siz tanışıyormusunuz? " Aşk hemen atladı. " Evet baba. Tanışıyoruz ama biraz tanışmamız kötü oldu. " " Evet Fırat amca kızın bana yumruk attı. Hemde burnuma. Kızının ellerine sağlık. Burnum hâlâ ağrıyor. " Onu asla kardeşim olarak görmücem. Çünkü ona aşığım. Bu kadar kolay değil. Bizi ayıramazlar. Buna güçleri yetmez.
Kusura bakmayın arkadaşlar biraz kısa oldu. Yeni bölüm kısa zamanda gelicek. Lütfen yorum ve oylarınızı istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM
Romance"Aşk ben sana aşık oldum. Umrumda değil senin benim üvey kardeşim olman. Umrumda değil. Sen benimsin sadece benim." Dediği şeyleri sindirmeye çalışırken birden dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Neye uğradığımı şaşırdım.