ÜVEY ANNE

5.7K 68 19
                                    

  "Yaaaa kızım kalk sana artık. Saat kaç oldu haberin varmı acaba? Kalk daha Uraz'ın doğum gününü kutlucaz. Sen hâlâ yat. Yaaaa Aşk kızım kalk sana yaaa. "  Öykü'nün sesiyle mızmızlana mızmızlana kalktım ve banyoya girdim. Günlük rutinlerimi yapıp çıktım. " Öykü dolabımdan elbiseyi çıkarırmısın? Sana zahmet ballı turtam. " dedim ve Öykü'nün yanağından öptüm. Bu gün bir sürü işimiz vardı. Ve bunlardan önce Uraz'ı oyalamamız gerekiyordu. Çünkü bu gün onun doğum günü. Bu nedenle ona büyük bir süpriz yapıcaz. 2 gün önce ayarladığımız düğün solonuna gidip her şey yolundamı diye bakıcam daha sonra pastayı alıcam. Offf! Daha bir sürü işim varyaa öf!

Öykünün bana cıkartığı kıyafetleri giydim ve aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öykünün bana cıkartığı kıyafetleri giydim ve aşağı indim. Sedef abla (hizmetli ) yine döktürmüştü. Direk masaya oturdum. Babam ve Uraz da gelip oturdu.

   Bir güzel kahvaltımızı yaptık ve evden çıktık. Yine Uraz tuturdu o kazak ne öyle ayy sanane. Kuzenim olabilir ama bana karışamaz. " Öykü hadi bitanem. Ağaç oldum burda. Yeter boğulucaksın. Yavaş ye yiceksen yavaş ye Öykü hadi ama ya. " Öykü hâlâ ağzına birşeyler sığdırmaya çalışıyo. Ve bizim çıkmamız gerekiyor.

*******
Hızla arabaya doğru giderken Öykü babamla bir şeyler konuşuyordu. " Hey! Hadi bakalım kim daha önce tahmin ederse ona akşam bir süpriz yapıcam . " Uraz'ın bağırmasıyla tün herkes ona baktı. " Bana en kısa sürede gereken bir şey var. Ve bunu bana ilk getirene bir süpriz yapıcam. Kabul mü? Ama amca sen yoksun.  Çünkü sen hemen bulursun. Bu sadece ikizlerim arasında. "
" Tabi ki de, bu benim için çok kolay olacağına eminim. Hem bizim ikizler Tarihin en iyi kankaları oluyo. Birlikte çalıştığınız zaman bulamayacağınız bir şey yok. Hadi sor bakalım Uraz çok merak ettim şu soruyu. "
Yanımıza geldi ve cebinden bir pembe birde kırmızı kağıt çıkardı. " Alın bakalım bunları eğer biriniz bulursanız ikiniz bulmuş olur ve ikiniz de hediyenizi alırsınız. Neyse hadi ben kaçtım. Sizde direk okula tamam mı! " " Tamam o zaman görüşürüz. " dedim. Arabaya bindirdi. Öykü davetiyeleri dağıtmaya gidicem ve bende düğün solonuna gidicem. Davetiyelerin hepsini dağıttık sadece okulda ki arkadaşlarımıza vermedik. Öykü okula gitti. Bende düğün solonuna gitmek üzere arabaya tekrar bindim.

******
Hızla arabadan indim ve salona girdim. " Aman tanrım burası çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş. "
İçerisi gerçekten çok güzel olmuştu. Büyük pankartların üzerinde "İYİKİ DOĞDUN URAZ" Masaların üzerindeki süslerden tut sahnenin içindeki esturumanlara kadar ben seçmiştim. Zevkime güvenirim. Tabi Öykü de bana yardım etti. Saatime baktığımda 1 saat kaldığını gördüm hemen pastahanenin yolunu tuttum. Neyseki hemen yan yanalar ve geç kalacak korkusu yok.
Pastahanenin kapısında kapalı yazıyordu. Bende hemen içeriye girdim ve gördüğüm şeyle şok oldum pasta çok güzel görünüyordu. Fazla oyalanmadan eve gittim. Yarım saatim vardı. Hemen banyoya girdim ve kısa bir duş alıp çıktım. Saçlarımı kuruladım hafif bir şekil verdim. Sonra Uraz'ın doğum günü için aldığım elbisemi giydim. Hafif bir makyaj yapıp Kuzenimin yanına gittim.

" Alo kızım nerde kaldınız herkes burda bir doğum günü çocuğu ortada yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Alo kızım nerde kaldınız herkes burda bir doğum günü çocuğu ortada yok. Hadi kızım."  " Öykü tamam Uraz şu anda araba kullanıyor sonra konuşuruz bebeğim. Biz geliyoruz . "  Sonunda Uraz'ı ikna edip benimle gelmesi için ona sorunun cevabını bulduğumuzu ama benimle gelmesse söylrmeyeceğimi söyledim oda kabul etti.

*******

Hızla arabadan indik ve salona doğru yürürken Uraz'ın koluna girdim ve içeriye girdik. Herkes gelmişti. Içlerinde yeni yüzlerde vardı. Fazla takılmadan eğlenmeye baktım.

Yarım saat sonra bir çocuk yanıma geldi. " Merhaba biraz votka albilirmiyim. " diye sorunca sinirlendim ve ani bir tepki gösterip " Kendin alamıyormusun be. "  dememle çocuğun yüzüne baktım. " İnanamıyorum Baran senin burda ne işin var. En son seni gördüğümde hâlâ kütüphanede çalışıyordun. Hâlâ orda mısın ?" Baran ben liseye giderken gittiğim bir kütüphane de çalışıyordu. Bende hep ona bulaşıyordum. Çünkü oda hep ben bir şeyler okurken gelip ses çıkarırdı ya da onu okumamı engellerdi. Buda beni hep sinir ederdi. Biraz sohpet ettikten sonra gitti. Bende Kuzenimin yanına gidip ona sarıldım. Ona sarılırken sanki birisi bize bakıyor gibi hissettim. Ama neyse. Kuzenimle dans ettikten sonra ona hediyemi vermek için dışarıya çıktım Pastayı içeriye getirmelerini söyledikten sonra herkes bağırmaya başladı. " İYİKİ DOĞDUN URAZ. İYİKİ DOĞDUN . İYİKİ DOĞDUN . İYİKİ DOĞDUN URAZ. "  Uraz mumları üfledikten sonra ona hediyemi verdim.
Altın, içerisinde  Uraz yazan, bir saat aldım. Bana öyle bir sarıldı ki kemiklerim kırılıcak sandım.

**********
Babam bizi akşam yemeğe götürdü. Aşık olduğu bir kadın varmış ve evlenmeye karar vermişler. Babam eğer ben istemezsem onunla evlenmekmiş. Eğer bu evlilik babama iyi gelecekse tabi ki de buna engel olmam.

Arabadan indik ve iner inmez bir öküze çarptım. Öf! Beni bi ateş bastı ya. Çocuk taş taş oha!!! .
" Biraz yavaş olsana be! Tabi ama kafanı telefondan kaldırıp yürüdüğün yere bakmayan biri için çok doğal. Citten ne var o telefonda. " Ben fazla telefonla oynayan biri değilim. Tek yaptığım bir arama bir mesajlaşma. Başka hiç elime almam  bile. " Sen önce önüne bakta sonra bana laf çarparsın. " ne ? şimdi de benim suçum mu olmuştu ? Babamın kolumdan tutup çekmesiyle yürümek zorunda kaldım.

Bir masaya yaklaşıp oturduk. Kadın bizi güler yüzle karşılamıştı. Yaklaşık 1 saattir burdayız ve kadın çok tatlı. Sanırım ben bu kadını çok sevdim. Bildiğim kadarıyla bir de üvey abim olucakmiş.  Biz şu anda eve gidiyoruz. " Kızım ne düşünüyorsun. Annen olabilir mi? " Derin bir nefes aldım. Babam sanki ben kötü bir şey söylicekmişim gibi gözlerini devirdi. " Peki kabul. Aslına bakarsan kadın güler yüzlü bir insana benziyor. Ve kabul ediyorum. Eee söylermisiniz damat bey ne zaman düğün? " Babam söylediklerim karşısında şoka dönmüş bana bakıyordu. Ne kadını sevmiş olamazmıyım yani.

Eve gelince direk adama çıktım ve üstümü değiştirdim. Kendimi yatağa atıp uykunun yumuşak ko ların bıraktım kendimi. Bugün çok yoruldum.

ÜVEY ABİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin