(Айде пак тоя започна...!)

1 0 0
                                    

Разбирам защо има вярващи... наивност....плитък ум.... леко верие...
Липса на сиво вещесто...
Имам решение

Kill yourself

Пиеш спирт
Правиш секс нон стоп

Kill Yourself


(Не е повод на доказване... аз не го виждам като доказване... пред другите а виж дам го като истина)

Нямам ни интерес... ни мотивация... за работа..
Просто... нямам!



...
Е тия недодялани малумници... осраха обществото... гейове с езика... мойте приятели като казват неща и не ги изпълняват...

(Твоята работа като спосор е 24/7 да си налиния... личния живот е не пред програмата... самия ти го каза... програмата е на първо място...
Ако вуйчо... чичо...
Приятелка
Тренировка
Са пред програмата тогава замаряваш възстановяне
И да не прозвучи малумно и непрокосано това твърдение... ти каза че правиш програмата на макс с това замаряване правиш по малко от макс...
Макс е хипербола...
Преувеличаване... с други думи... олицетворение...
Вишси сили - Лиричиския герой има нужда да се самозалъгва)


И какво става на кой мога да разчитам да се облегна... да имам възстановане?
Идеата е не перфекционизъм в програмага... това го пише в нещата които четем...

(Ако ходиш на Аа сбирки в което съм сигурен че ги изпускаш като и онлайн сбирките...
Ама кой съм аз?
Защо гледам теб?
Защото наблягам че твойто макс протиморечи на това което се чете в аа не целим перфекционизъм... да сме самоусъвършенстваме на макс...
Това е нещо което просто става... не е на макс... не някаква друга твоя мания...
Ако става въпрос за вяра и за бог аз съм по запознат за бог отколкото ти...
Имах разговор с мормони които ме отхвърлиха


чета за бог... а ти изпускаш като развалени коледни лампички Йахова срещи...
Не ходиш на сбирки...
Бил си зает...
Дрънци...

(Но пак почертавам програвата не е фетиш... не е някаква мания обсесия... тя е инструмент...
И не дава на всичко отговопи дава към 40-50% отговори)

Програмата не е заетост
Програмага е на първо място
Нещо не си осъзнал
Духовността гласи че тези тук близки са ти помощници... а нищо повече...
Те ще ти помогнат да стигнеш до целта...
И на помни ми защо ти говоря за духовност каго замаряваш доста литератера по тая тема...
Аланон... скучна книга
Аа - време...
200 трезвеност - тъпа книга...
Имаше една с съвети книга а пък никакви съвети не намерих... жалко...
Реалността е хладна)

Анализ 3Where stories live. Discover now