(Бях директен... казах на майка ми че е курва)

1 0 0
                                    

"Как съм?... Как си?"
(Ето ти отговор тъп психог нищожество)

Ами приемлимо сега съм посреда до преди малко изобщо не ме интересуваше тази мисъл... сега пък трябва да се сканирам да разбера как съм... колко малумен въпрос...
В бъдеще дано такива като теб да няма...

Мисля че разбирам идеята на хитлер... ясна ми е като бел ден утрепва...тъпаците... това нещо... вкеки идиот мре.

"Хората събират боклука и искарват повече пари"

- И ти ебеш ... аз пък още не еба ей така безплатно
- И хората от групата си имат допирни точки... приятели... (на мен 5 човека да ме отрежат и денят ми е кофти)

- Тия хора може да събират боклука ама самочуствието им е там долу...
(Което ми напомня имам шеги за еврейте, конц лагерите, хитлер, клошарите, циганите... а пък нямам за хората които събират боклука)

Ооо и ще добавя... дебати, занимаване с речи, заниване с информация, тестване на игри... опън миндед съм за такиви работи и бих ги работил.

"Вероятно не си ме разбрал добре. Работата със спонсора е постоянна, непрекъсната. Ставаше въпрос за това че ти имаш нужда от спонсор от ВДА , в България няма такива."

-Разбрах много добре... вярваш в космоса в планини... водопади... в свръх ествени неща (става въпрос за Елена (а не за теб... поне един път не бъди такъв нарцист и да мислиш че всичко около теб се върти))...

Което е малумно... (вярващи) и с такъв човек не желая контакт или изобщо близост ...
Ходи в психиатрията.
И аланон..
Или още казано с други думи една програма няма да ми разреши всичко.
Трябва вда... аланон...
Не се става ей така директен и честен
Казах на майка ми е курва... заплаши ме...

Казах и истината има голи снимки
+ сменя секс партниори...

Анализ 3Where stories live. Discover now