(Замисли се... робеее)

1 0 0
                                    

"Аз съм намерил своя път и съм повече от щастлив с него. Пожелавам ти и ти да намериш своя. Нямам какво повече да ти кажа. Не виждам смисъл да работим по тази програма. Имаш различни виждания и аз нямам проблем с това."

- Думата е самоличност (на кратко да съм по директен що искаш.. нещо което твоя разум не е способен... твоя разум е роб... робски ум... не може да е свободен)

"Колкото и неща да ми постваш и цитираш, аз съм намерил Бог и това е най-важното и хубаво нещо в живота ми. "

- Намирай си бог... колкото повече бягаш от въпросите... за как решаваш кой да е господ?... и как решаваш върху какви стандарти и фундаменти да бъде изграден...?
Отбягваш въпроса... накратко...
Висша форма на шарлатанство... давай сравнение с сбирките повечето от тях са нещастни... бог... има... нема... пак са си боклуци.
Отбегваш въпросите ми...
Като ги отбегваш нищо повече направиш освен да си изкарваш егото отпред

"Така че не си хаби енергия в писане на такива неща."

- Не хабя енергия... искам дебат бате... айде... искам спор... искам дебатиране...

Ще искарам пари да си купя апартамент...
Нещо което ах занисим не е способен...
А пък мишо - дано да ти изгният ташаците.

Ето ми работа... да върна вярващиге в реалността... че неко бегат!



....
Аз ти отговарям на въпросите ти ги отбегваш... искаш опън миндед а пък въпросите да бъдат потиснати и просто ей така отгоре да повярвам..
Какво е това лековерие... какво е това малумно виждане...
Опън миндед означава да има отговори на въпроси...
Няма отговори и просто така да се доверя...
Не бъркай опън миндед с робски ум...

(Давям опит... сила и надежда... нарича се служене... нещо коено пренебрегваш...
"Гледай себе си"...
Не съм... помпей... и лекомислещ...
Сега е време за другите)


И също така социален критик - работа която не е за вярващите...

А знаеш ли колко ми е готино да боцна доста варващи с вербалното си копие...
Спа като чипкано бебе...
Айде вярвай
Утре лоботомия ще ти правим

Нещо нередно е станало в мозъка ти...
Болеста от вътре... е проблема.



Много се изнервям от някой мой идиотски приятелчета на някой им трябва мозък и то доста...имат липса на това вещество и се осеща.

"Библията... религияга ни прави хора"
- Отговора е путката... и хуй... идиоти

Анализ 3Where stories live. Discover now