(А - 1)

1 0 0
                                    

Чувствам огромно чувство на вина... не знам какво да правя... не знам дали съм поел правилния път...
Просто пътека на която съм съм 5 дена майка ми почивка и искам да и разбия главата...

ГЛАС НА УВАЖЕНИЕ

Този боклук има нужда от унижение

Майка ми като е почивка ебава ми майката ни мога да тренирам... ни имам лично пространство не мога да почивам искам да извадя органите да и сера на гроба...
Просто не е честно
Какво спокойствие...
Само се чудя как да се снадбя с секс или нещо... защото не съм мишо или митко да еба безплатно. Просто не мога да задържа момичета около себе си...
Какво и... приятели... близки

Има една черта една дистанция съсипваме... майка ме притиска за работа също така и други хора ... ти... психолога...
Каква е таз работа?

Ако пак ще сме при тоя малумен психолог аз няма да идвам... отказвам... се кара че зле да се чувствам... притискаме...
И вместо да си гнида в не изкопано лозе ... и да не помагаш... помогни...
Като не ме разбира някой...
Искаш "бъди директен...,"... ама "по мек"...
Какво е това?
Да не е сране...
Сери ама по малко
Сери ама стой малко
Сери ама не сери


Какви са тия неща...какво искате... или има обиди или заобикалям... няма среда...
Какво мек ...
Как мек?
Да не съм мекотело...
Вярващи
Духовни
Региозни
Примери за натрапчиви мекотели!

(Лека вечер 00:10)

Ааа ето... ти искрен съм.. брутална истино и сега какво...
"Ама бъди по мек"

Това да не ти е ромео и жулиета или bookshots!




Не се получи...
Сега почивам не ме приеха в гоогле... в казиното... не ме приеха в лидл.. в другите промоутърски фирми... какво искате?
Кандидаствах за някакви неща...
Успеваемост...
Нула...
Това не е малумния спорт футбол с 20 идиота да гонят топката...




ПИЧОВЕ.. НЯМА ТЕ ЛИ ДРУГИ РАБОТИ?
ОСВЕН НАчАЛНИКА ОТ горе?
Футбол се играе и символ на липса на сиво вещество
Ти нарваш в господ
Аз пък вярвам в феята на зъбкиге и дядо коледа...


Футбола е малуно...
Аз нижда програмата не духовно а само усъвършенстване.

Анализ 3Where stories live. Discover now