ДУХОВНОСТ ДУХАЙ ГО

1 0 0
                                    

Живота е тежко последствие

Не ли страмно че хорага ебат... че се държат ръцете...?
Аз ако имах такъв experience...
Бих си резал вените...
Че някой ме счита за стабилен човек... искам да си изтарбуша черепа
(Нарича се любов... тоя горе ми праща мислите...
Понякога са черни)


Казах днес иснината на ники... може да съм саркастичен.. арогантен което щеше да бъде "Цветовеге на лъжите ти са последниге мебели за вкъщи... лъжите при теб са едно устройство... за бягство..."...нещо подобно... ама той се сърди от такива неща за това му казах "Ти си идиот... "и после казах "защо аз трябва да помня тъпите ти идей и обещания... които правиш и казва като няма да ги спазва."

Истината е не искам моя мозък да помни неща които няма да се случат или са далеч от реалността... натоварват ме... напрягат ме...
Както и твойта лъжа... пича отгоре много ме натоварва... самия факт ако е жив...
Тоя боклук знае неща за мен...
Искам да го съдя...
И да го унищожа... от ебане...
Господ...
Мосбод...
.


"ЯЛА ДА ЕБА"


Висша сила... какво е това?
Лайното от кенефа е бог...
Бог на лайнага...
Бог на лампата
Бог на консумацията...
Къде са тия богове... защо не вярваме в тях?


(Не се сърди... засягай... напрягай....бъди опън миндед.. трябва и други богове тоя е скучен...
Трябва ни бог на педофлияга... бог на гейовете...трябват ни и тези... конвенционална иституция на боговете)


Дай да варваме в зевс...и афродита и още по яко като

ебеш супа се троши. .

Готина идея.


С тези извитения ставам като ходещ помяр... все едно съм най долното същество...
благодарностти...помагат понякога... ама... сега на какво да съм..
Кажи ми?
Че спосора ми изчезна ли?
Че приятилите отебаха ли?
Че никой не се интересува от мен ли?

Някакъв уж щяхме да се виждаме в weekenda... а пък изчезва... какво е това?
Приятелство ли?
Ебавка ли?
Виждал се с други приятели и е бил в планината...

Аа аз?
Ааа аз?
Що мен ме няма... и не ме имаш предвид... не ми казваш ... аа се ебаваш с мен?

(Щото може... това е отговора....безплатното приятелство е дружество на неблагодарностти)



...
Че изпитмам желание до разбия зъбшге на майка ми?
Че искам да троша главата на някой отвън?
Че изпитвам желание да скърша на някой егого?


На сутрешната агресия ли да бъда благодарен?... или че съм болен... и че искам да умра...
Благодарен за жажда за завършване на броя?

Колко трябва да си болен да благодариш за собственото си самоунищожение....

И какво да наблегна?
Че ме отеба мишо ли?
Че азсл ме вкарва в пробив?


Помисли преди да адресираш господ...
Аз го адресирах вече...
Не ми се говори и спонсора не прояви интерес да ме измъкне от мойто ужасно вътрешно настроение...


Видях тъпия велко от ан...
Радваше се да ме види... топло отношение ама защо евгений е дидо не умрат че така ме наебават?

АБЕ ДА ВИ ИМАМ ШИБАНИТЕ ПРОБЛЕМИ


НА МАЧ СЪМ
НА РАБОТА Съм


ИСКАМ И АЗ ТЕЗИ ПРОБЛЕМИ


ТИЯ ОТ ГООГЛЕ МЕ НАЕБАХА ОТЕАБАХА МЕ...
СЕГА ТРЯБВА ПОНЕ ОКОРО МЕСЕЦ ДА СЕ ВЪЗСТАНОВЯ...
МИСЛЕХ ЧЕ ШЕ УСПЕЯ И НАКРАЯ ХУЙ ЛАПАМ... ДЕЛИКАТНО СЕ ОТЪРВАХА ОТ МЕН ТОВА ИСТИНАТА ОЩЕ ЕДИН ПРИЯТЕЛ МЕ ЗАЕБА... ОТЕБА... ЗАБРАВИ...

А АЗ
АААА АЗ

КАКВО СТАНА С МЕН
СЪЩЕСТВуВАМ...ЧОвЕК СЪМ...
КАКВО ВИ ПРЕЧИ ДА МИ ОБЪРНЕГЕ ВНИмАНИЕ....

Анализ 4Where stories live. Discover now