╚»★«╝
- Донгхюк? - с объркан поглед Джемин погледна към приятеля си.
- Надутя задник, с който беше на конференция преди време - уточни Марк.
- Ще работиш с него? - този път изражението на Нана беше изплашено.
Минхюнг единствено кимна и отпи от малката си чашка със соджу.
С Джемин се намираха в малко барбекю ресторантче близо до дома на Марк. Често идваха тук след работа и вечеряха заедно.
Днешния ден не беше по-различен от останалите. Есенния вятър раздухваше опадалите листа по земята. Луната се беше издигнала високо в небето и грееше над всичко живо разхождащо се по улиците.
В далечината се чуха сирени от линейка. Може би в този час, някой човек губеше живота си.
Марк погледна към младата сервитьорка и я помоли за сметката. Извади няколко банкноти от джоба си и ги остави на масата, ставайки от стола си.
- Можеше да си поделим сметката - Нана се намръщи, но последва примера му и също се изправи.
- Следващия път - чернокосото момче се усмихна и потупа приятели си по рамото.
Заедно излезнаха от заведението и поеха надолу по улицата.
- Къде си паркирал? - след известно време Марк наруши тишината и попита приятеля си.
Джемин посочи към отсрещния тротоар, където бе паркирана колата му.
- Искаш ли да те закарам до вас?
- Не, ще повървя пеша - отговори му чернокосия.
Щом се разделиха двете момчета, Марк продължи надолу по улицата. Намираше се на около десетина минути от дома си. Вървеше бавно и се наслаждаваше на лекия есенен вятър.
Обичаше този сезон. Когато листата сменят цвета си и изпопадат по земята. Стъмваше се по-рано, но той нямаше проблем с това. Обичаше вечерите.
Най-обичаше, когато след излизанията си с Джемин се прибираше пеша. Той използваше това време за да си даде отчет за действията му през изминалия ден.
Дали бе свършил работата си добре, дали в днешното дело бе успял да накаже извършителя.
Днес в мислите му преобладаваше новия му колега. Донгхюк. И Донгхюк.
________________
Малко е къса главата:(
╰☆☆☆☆╮
YOU ARE READING
his eyes on me; markhyuck
FanfictionКъдето Марк е прокурор и се нуждае от помощ в работата му. Шефа му наема Донгхюк за тази цел, но Марк не го харесва.. ▷cover: @ YEOUNN