Ghinion

77 6 0
                                    

N-am mai putut rezista asa ca am luat-o pe Camy de mana si i-am zis ca plecam.Camy,nebuna mea prietena si colega de banca,a fost super de acord cu chiulul nostru asa ca l-a chemat pe micul dracusor Niklaus,botezat de toti Klaus,sa ne buna dispuna.M-a uimit cat de repede a ajuns in fata liceului nostru,bineinteles ca din noul lui BMW negru nu avea cum sa lipseasca basul unui remix de top.Camy l-a intampinat cu un sarut amoros,iar eu m-am asezat pe bancheta din spate abtinandu-ma sa nu bufnesc in lacrimi.Am incercat sa-i zic un Buna boule si apoi mi-am retras privirea catre peisajul de afara.Cat ai clipii a gonit spre cea mai aproape plaja lasand in urma lui urmele cauciucului incins.Nici unul nu a zis nimic pana am ajuns la destinatie,ma gandeam doar la nenorocitul meu ce nu era langa mine.M-am dat jos,numai puteam suporta amorul si o adiere de vant m-a izbit intepator.Frigul m-a cuprins instantaneu si tot ce mi-am dorit au fost bratele lui sa ma incalzeasca..brusc,manutele mici a le lui Camy m-au cuprins delicat in brate,iar la randul ei a fost imbratisata de Klaus.Suntem o familie,ei sunt singurii care m-au inteles.Mi-au bagat in cap ca de o persoana te desparti atunci cand nu o mai iubesti,nu atunci cand indiferent ce a facut tu o iubesti nebuneste.Asa ca ma puteam baza pe ei in caz de orice,chiar daca nu erau de mult timp impreuna ,pot spune ca cele 4 luni pe care le au impreuna ne-a unit pe toti trei.

***

Dupa plimbarea de pe plaja ,am ajuns acasa plina de nisip si cu sufletul indurerat.Mama nu prea isi dadea seama de suferinta mea,nici atat tata ,asa ca m-am inchis in camera mea alaturi de o cana de ciocolata calda si borcanul meu imens de Finetti.Am plans,am mancat si am sperat la un sms de la el.Dar somnul ma ademenit intr-un vis minunat in care eram noi doi perfecti fericiti si indragostiti nebuneste unul de altul ca si cum nimic nu se intamplase din prezent.Dimineata m-a trezit la realitatea cruda si amara pe care nu o mai vroiam.

M-am sculat si repede i-am dat sms lui Camy Vino direct la mine!Azi no school! .Stiam ca in astfel de momente am nevoie de ea.Cu repeziciune mi-amluat o pereche de blugi ,hanoracul cu geaca de piele deasupra si cand sa ma incalc cu adidasii mei roz in arsoteu cu ceasul, Camy a si sosit.M-a luat de mana si a fugit cu mine pana la autobuz unde mi-a dat o cutie de bomboane,Rafaello,preferatele mele.I-am zambit in semn de multumire si i-am dat sa tina ea ambalajul dupa ce le mancam cu repeziciune.Am enervat-o, dar nu mi-a zis nimic ,se bucura ca m-a facut sa uit de el. Am simtit cum cad brusc pe spate si cateva tipete rasuna in urechea mea.

***

-Justin Broker-

Prea nelinistit eram in acea incapere cu restul de baieti gata de meciul de baschet,cand simt o durere brusca in tot corpul si m-am blocat.
Apel de la Klaus si raspund stiind ca ceva s-a intamplat.Agitatia din vocea lui si balbaiala m-a facut sa nu coenstizez ce zice dar in urmatoarele secunde am iesit din sala repede si am luato la fuga spre poarta.BMW-ul suparat cu geamuri fumirii ma astepta.In nici doua minute am ajuns la spital.Inima imi batea atat de tare incat concentrarea mea era praf,noroc cu Klaus care m-a prins de tricou cand m-am impiedicat de treptele de la intrarea de urgenta.La etajul doi o vad pe Camy, atat de mica si firava cu parul ei negru ciufulit si o punga de gheata prea mare pentru piciorusul ei vanat si unflat.Klaus sare si o ia in brate ,sarutand-o aproape s-o lase fara aer.Cand ma vede incepe sa izbugneasca in plans si am simtit cum tot Pamantul imi cade in cap si am fost in stare sa rostesc un singur cuvant Alina?!

Nu e ca o stea, ea e o stea!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum