Capitolul 9

86 4 0
                                    

Odata ajunsi acasa,ne decidem sa ne punem la un film horror ca sa putem dormi bine la noapte.Cat timp Klaus isi face un dus revigorant,eu si Camy scoatem micile pungute de popcorn si le bagam in cuptorul cu microunde potrivindu-le la temperatura sugerata pe ambalaj.Vazand-o pe prietena mea bruneta putin cu privirea atintita pe geam gandindu-se la ceva cu totul diferit decat ceeea ce facem noi,decid s-o trezesc prin visare agitandu-mi mana in fata ochilor ei.Imi surade scurt si isi indreapta privirea catre geamul luminos din care incepe sa se zbata punga noastra cu porumb.

-Esti bine? Imi umezesc buzele si aproape soptind o intreb.

Nu-mi raspunde,ci doar se indreapta catre usa de la bucatarie pe care o inchide fara zgomot,lasandu-ne pe amandoua in camera.Privirea ni se intersecteaza si buzele ei se intredeschid gata sa imi zica tot ce are pe suflet.

-Postul de azi este perfect.Salariul este mare,personalul pare foarte primitor  ,pana si seful meu este un om cumsecade,doar ca...Pauza ei ma face sa realizez ca nimic nu e chiar atat de perfect.Doar ca am nevoie de alte cursuri,cursuri pe care trebuie sa le fac la Berlin timp de doua luni ca apoi sa fiu angajata la firma.

Nu o las sa se simta singura si imi inconjor mainile in jurul ei.

-Asta e o sansa buna sa ai o cariera in ceea ce-ti place si ma bucur pentru tine.Stiu ca iti faci griji ,dar cred ca Klaus ar trebui sa stie si el.Ar trebui sa luati impreuna o decizie,indiferent daca vrei sau nu sa pleci atat de departe sau nu ,eu te voi sustine prostuto! O strang si mai tare in brate,si acum stand fata in fata,imi zambeste drept multumire si ma pupa tare si apasat pe obraz.

Tiuitul cuptorului ne intrerupe din momentul nostru romantic si bufnim amandoua  in ras.In timp ce eu scot punga fierbinte, barbatul casei isi face aparitia,intrebandu-ne daca mai dureaza mult.Camy se duce si il saruta scurt pe buze si il trage dupa ea in sufragerie cu castronul de popcorn cu sare in brate.

Odata ajunsa si eu pe canapea,cu cel de-al doilea castron,rad pe seama celor doi pana se incarca filmul ,speriindu-i cu fel si fel de teorii despre case bantuite in care cate un cuplu care se muta acolo sfarseste a fi mort.

Ore mai tarziu sfarsesc eu singura pe canapea vizualizand si cea dea doua parte din film.Klaus a fost nevoit sa mearga odata cu Camy in dormitor ca sa doarma din cauza fricei ei de case bantuite si monstri.Aproape de ora doua noaptea,iar somnul inca nu isi face aparitia,asa ca sting televizorul si duc castroanele in bucatarie.Pe intuneric ,incet si cu grija incerc sa gasesc drumul spre intrerupator,dar singura sursa de lumina vine de la ecranul telefonului care tocmai a primit un mesaj.Il iau de pe jos si ma ajut de el sa vad drumul in continuare fara a face prea mult zgomot.Pun castronul in chiuveta si ma asez pe unul din scaunele ce inconjoara masa,deblochez ecranul telefonului si deschid mesajul primit.
"Stiu ca sarbatorile sunt aproape si stiu ca nu am mai vorbit de mult,dar sper ca imi vei accepta invitatia de a fii partenera mea la gala de duminica seara,ce va avea loc la NiCross.Asa vom avea ocazia sa ne cunoastem dinou.Astept un raspuns in curand de la tine.Dave" un suras prostesc mi-a aparut pe fata si uimirea daca tot acest mesaj este adevarat ,dar aveam sa aflu maine,pentru ca acum singurul lucru pe care incercam sa-l fac era sa ma mentin treaza.

***

Hohote de ras si tipete ce se aud dincolo de usa,imi deranjeaza visele.Nu apuc sa deschid bine ochii,cand prietena mea isi face aparitia in dreptul intrarii,trantind usa de perete cu un zambet larg pe fata, in timp ce se ascunde langa mine sub plapuma.Raman nedumerita,dar se pare ca sursa ei de agitatie este blondul care vine nervos direct inspre patul meu.Incep si rad de fata lui acoperita toata de crema de ras.Fara a mai sta prea mult pe ganduri o i-a pe sus pe Camy si iese din camera cu tubul de crema in mana.

***

Sfaraitul oualelor din tigaie imi provoaca mici zgomote dinspre burtica,iar apetitul meu creste din ce in ce mai tare cand vad ca masa este pregatita pentru un adevarat mic dejun.Cearta celor doi,din dimineata asta,se pare ca a provocat foame.Le zambesc  amandurora cand ne asezam la masa si incepem sa degustam clatitele lui Camy ,atat de pufoase si aromate,romul,vanilia,coaja de lamaie,in completare cu dulceata de cirese, mi-au adus aminte de zilele dinainte de clasele primare cand mama ei obisnuia sa ne indulceasca cand ne ducea de la scoala.

-Numai tu poti face asemenea clatite ca ale mamei tale!

Klaus afirma si el ca e unul din motivele pentru care s-a indragostit de o asemenea fiinta gingasa ,iar modul in care si-a impleticit degetele cu ale ei si sarutand-o cast pe mana, m-a facut sa ma gandesc la visul de aseara ,cand eram dinou in bratele lui... ale lui Justin.

Dupa ce am glumit pe seama unor amintiri din vacantele de vara de acum cativa ani am decis sa facem si putina curatenie in bucatarie ca apoi Camy sa poata pleca cu Klaus la cumparaturi.

-Nu vin,am putina treaba de rezolvat.Trebuie sa aflu niste detalii despre un eveniment.

-Bine, dar ai grija ,iar in caz ca ceva merge prost suna-ma! Grija pe care mi-o poarta Camy e asemenea ca a unei surori si o iubesc pentru asta.

-Da,desigur ,daca dai foc la casa suna mai intai la pompieri si apoi pe noi! Glumele lui Klaus nu ma impresioneaza ,asa ca un suras scurt cu subinteles il face sa pufneasca in ras.Nu-i mai dau satisfactie si ma asez pe canapea.In timp ce pasii lor se indreapta spre iesire si apoi usa inchindu-se,imi deschid telefonul sa apelez cu nerabdare numarul nou de aseara.

-Trrr...Trrrr...

-Buna Alina! Raman fara glas,recunosc vocea asta,atat de suava si tot odata atat de barbateasca cu un timbru de neinlocuit,dar nu-mi vine sa cred ca o aud dupa atata timp.Alo?? Inima mi-o ia la goana si cu atata veselie imi gasesc curaj sa-i raspund.

-Dave, nu imi vine sa cred ca esti tu! Si un zambet tamp mi-a aparut pe fata.

Nu e ca o stea, ea e o stea!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum