Ceva suspect

57 5 0
                                    

 

   -Alina-

Si fugeam pe plaja,era atat de frumos zambetul lui si parul ciufulit care nu-i statea locului din pricina vantului.Vine la mine repede si ma ridica in brate in timp ce ma saruta pe gat.Nu facem decat sa ne zambim si  sa alergam ca nebunii."Te iubesc, pitico!"si ma i-a de mana,tragandu-ma la pieptul lui calduros."Atunci de ce n-ai fost mereu langa mine si m-ai lasat?!"schimbandu-mi starea de bine imediat la auzul cuvintelor lui."A trebuit sa incerc sa te uit spre binele tau!"

      Tresar,imi este prea cald si incerc sa ma sprijin in coate ca sa observ unde ma aflu.Este camera lui,atat de luminoasa acum,doar eu sunt singura pata de culoare din acea camera de un alb imaculat.Dar unde este el?Ma uit in partea stanga a patului,unde pe noptiera,se ascunde un trandafir la fel de alb ca tot locul asta si un biletel.I-au biletelul si il deschid: Te astept jos frumoaso! Este scris de mana cu cerneala neagra si atat de frumos.Il bag in buzunar,dar acum imi dau seama ca eram doar intr-o lenjerie neagra si o camasa de noapte lejera alba ce imi ajunge pana dupa coapse.Incerc sa gasesc alceva si tot ce pot gasi sunt perechi de pantaloni prea mari pentru mine,asa ca renunt si fug pana la baie ca sa-mi aranjez parul blond ciufulit intr-un coc putin dezordonat.Ma intorc in camera si nu uit de trandafirul primit ca mai intai sa-l miros,ca mai apoi un zambet tamp mi-a aparut pe buze.

   Cobor scarile,ajung in hol ,iar apoi ma intorc spre dreapta si ma duc in bucatarie.Si il vad,era la bustul gol,nu m-a auzit ca eram in bucatarie si asa pot sa-l admir mai mult.Se aude televizorul cum canta o melodie de opera nu prea tare,iar el prepara ceva,omleta cred,dupa mirosul de sunca si cojile de oua aruncate pe masa.Era cu spatele in tot acest timp si ma duc tiptil-tiptil ca sa-l i-au in brate,mainile mele ,bineinteles ca de abea il cuprind,dar nu ma opresc din al strange cat de tare pot.Se intoarce si ma ia in brate,ma saruta pe frunte si imi sopteste Buna dimineata frumoaso! .Ii raspund printr-un sarut si il strang si mai tare in brate.Ma invita sa stau jos in timp ce pune masa si il admir cat de grijuliu e.Trandafirul de la el e pe masa si il i-au mai intai sa-l pun in vaza pentru flori.

  Doar noi suntem in casa mare,la parter are un hol primitor acoperit cu un covor rosu pufos ce da intr-o sufragerie imensa,decorata cu doua canapele albe asezate in apropierea tv-ului gri,iar in parti cele doua fotolii de aceeasi culoare.Singura pata de culoare erau zecile de carti din biblioteca.In continuare holului este bucataria, iar la iesire din ea in stanga sunt scarile ce duc la etaj.Acolo sunt trei dormitoare, si doua bai.

 

  Mananc tot ce-mi da baiatul cu ochi albastrii si apoi ma anunta "Voi avea putina treaba in oras,am vorbit cu Camy si va venii in scurt  timp sa stea cu tine."urasc grija asta pe care o are fata de mine,deparca as avea 12 ani .Chiar daca am iesit abea acum 2 zile din spital,nu imi mai vazusem de ceva timp prietena ,asa ca ma bucuram ca o sa ne vedem.
  " Bine iubitule,ai grija!"il sarut si il las sa plece in timp ce eu strang masa si spal vasele ca sa las curatenie.

      Intru in sufragerie,ma asez pe una din canapele si aprind televizorul ca sa il las sa se schimbe si sa aranjeze in pace la etaj.Incercam sa gasesc ceva bun la ce sa ma uit ,dar nici un film interesant nu am gasit la 9 dimineata.Soneria se aude si fug fericita la usa stiind pe cine voi vedea.O deschid si:

  "Aaaaa!Ce mi-ai lipsit!"tipatul ei m-a facut sa bufnesc in ras si de abea o tineam cand mi-a sarit in brate.

   "Si mie mi-ai lipsit C!!" O pup fanatic pe toata fata si o invit inauntru.

     Ne asezam pe canapea si un ras cunoscut il aud de pe scari.Justin chicotea zgomotos dupa ce auzise felul in care ne intampinasem.M-am intors spre el si m-am strambat,iar el mi-a doar suras ca apoi sa vina sa ma sarute.Era atat de dulce si mirosul lui barbatesc ma inebunea considerabil.Se saluta si cu Camy ,o advertizeaza sa aibe grija cu mine si apoi pleaca,lasandu-ne singure in toata casa.

     Nu apucam sa incepem sa ne povestim noile barfe cand telefonul din casa suna.Ma ridic repede, ma duc la masuta de langa scari si raspund.

    -Buna Justin, ce faci iubirea mea?o femeie fara nici o ezitare o spune clar.

    "-Poftim?"spun mirata.

Si restul e bipaitul telefonului inchis.

  

Nu e ca o stea, ea e o stea!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum