Heräsin aamulla aikaisin outoon kiljahdukseen se oli niinkuin kalmakauhu mutta silti se kuullosti ihmiseltä. Nousin sängystä ja puin olkasuojani päälle. Juoksin kovalla vauhdilla rappuset alas, koska minulla oli lentoharjoitukset Hikotuksen kanssa. Kun astuin ovesta ulos näin kuinka kaksoset tappelivat ja painivat maassa.
- Astrid! Karski huusi ja tönäisi Ronskin maahan.
Pyöräytin silmiäni ja kävelin Myrskykiitäjän luokse.
- Hei tyttö! sanoin ja silitin häntä niskasta.
Nostin satulan ja laitoin sen MK:n selkään. Heitin kanan MK:lle samalla kun lukitsin satulaa. Hyppäsin Myrskykiitäjän selkään ja me noustiin ilmaan.Kerkesimme lentää hetken aikaa kunnes kuulin kun Hikotus huusi minua.
- Astrid! Hän karjui.
- Tulen tulen! Huusin takaisinLensin Hikotuksen ja Hampaattoman luokse he olivat seisoivat jyrkänteellä selkä merelle päin. Laskeuduin heidän eteen ja hyppäsin pois Myrskykiitäjän selästä.
- Okei eli tänään me harjoitellaan tarkkuusampumista. Hikotus sanoi ja läpsäytti käsiään
- Hikotus osaan jo ampua unohditko että MK on lietso? Sanoin ja laitoin kädet laitteelleni.
- Tiedän mutta aina voi parantaa. Hän sanoi varovasti.
- Väitätkö että en ole hyvä tarkkuusammunnassa? Huudahdin ja katsoin Hikotusta vihaisesti ja laitoin käteni puuskaan.
- En väitä mutta voit oppia jotain lisää. Hän vastasi.- Just! Sanoin ja puhalsin hiuksiani pois silmiltä.
- No ei sitten minä menen kotiin tutkimaan loharilinssiä. Hikotus sanoi ja tuhahti.
- Ai niin ilmoita muille että me lähdemme huomenna etsimään uusia lohnareita! Hikotus huidahti ja lensi Hampaattoman kanssa pois.
Huokaisin ja hyppäsin Myrskykiitäjän selkään. Oli juuri alkamassa laskeutumaan kunnes kuulin Suomusintin kiljuvan.
- Astrid! Astrid! Hän kiljui paperi kädessään.
- Mitä nyt Suomusintti? Kysyin.
- Sinun on pakko nähdä tämä! Hän koiljui hengästyneenä.
- Mikä ? Kysyin ja yritin katsoa tarkemmin paperia.- Tule, Hikotus ja minä löysimme jotain uskomatonta! Suomusintti sanoi hengästyneesti ja lähti lentämään.
Taputin Myrskykiitäjää ja löhdimme seuraamaan Suomusinttiä Hikotuksen kotiin.
Laskeuduimme maahan ja Suomusintti juoksi sisään. Näin jonkinlaista valoa Hikotuksen huoneessa. Kävelin portaat ylös ja yritin etsiä valonlähdettä näin Hikotuksen katselevan jossa oli jonkinlainen heijastus se näytti kartalta. Katsoin Suomusinttiin hän kirjoitti paperille jotain todella nopeasti.
- Niin mitä te halusitte minulle näyttää? Kysyin.
Hikotus kääntyi ja katsoi minuun.
- Me löysimme kartan mutta se ei ole meidän saaristosta ja siinä on vierasta kieltä. Hikotus sanoi ja kääntyi katsomaan seinään.
Kävelin lähemmäs Hikotusta ja katsoin kartaan se oli värikäs ja se oli iso ihankuin kokonaan uusi maailma.
————————————————————————
<3 Tää oli mun eka fanfic <3
————————————————————————
[368 sanaa]