Heräsin aamulla kalmakauhujen ääniin. Tänään lähdettäisiin jonnekin lohnarilinssin kanssa. Nousin ylös sängyltä ja juoksin portaat alas.
- Heippa äiti mä lähen jonnekin ratsastajien kaa! Huudahdin ja ryntäsin ulos talosta. Menin Myrskykiitäjän luo.- Hei tyttö!
Rapsutin tätä vähän ja sitten hyppäsin selkään. Lähdimme lentoon. Liisimme Öystilän yllä kohti koulutuskenttiä. Laskeuduin kentän eteen ja kävelin sisälle MK perässäni. Siellä Hikotus jo olikin.
- Hei! Hän sanoi reippaasti.
- Hei!
Loput ratsastajat saapuivat.
- Okei eli nyt me lähdetään etsimään tätä paikkaa! Hikotus huudahti.
- Ai eli me vaan mennään päätäpahkaa eteenpäin tuntemattomille alueille ja toivotaan että ei kuolla! Limalotja sanoi ärsyttävästi samalla kun tämä hyppäsi Koukkupurun selkään.
- Limalotja ei me kuolla! Hikotus huokaisi. Pyöräytin silmiäni ja hyppäsin lohnarini selkään.
- No mistäs herra sen voi tietää? Limalotja kysyi.
- Limalotja lopeta! Tiuskaisin.
- Okei rauhotutaas! Hikotus naurahti.- Lähdetään!
Ponkaisimme kaikki lentoon ja jätimme Öystilän.
Olimme lentäneet jo kauan. Hikotuksen pakkomielle löytää uusia lohnareita on karannut käsistä.
- Hikotus me ollaan lennetty jo kauan eikä tääl oo mitään! Huokaisin.
- Ei ei luovuteta vielä! Hän sanoi itsevarmana.
- Hikotus myrsky nousee! Huudahdin.
- Äh Astrid..... katsokaa! Hän huudahti ja osoitti alas. Silmäni suurenivat.
- Mertenkauhuja! Suomusintti hihkaisi. Kaikki katsoivat niitä ällistyneinä.- En ole koskaan nähnyt niitä! Suomusintti iloitsi.
- Hei tyypit! Karski huomautti. Kaikki kääntyivät katsomaan tätä. - Tuolla ois vähänniiku tollane valoisa kohta! Hän huudahti ja osoitti pilviin. Siellä tosiaan oli valoisa kohta. Kiisimme sitä kohti. Menimme suoraan valopilkusta läpi.
- Ei ole totta! Hikotus huokaisi ällistyneenä. Kaikki henkäilivät. Löysimme uutta saaristoa.
- Uskomatonta! Sanoin.
[ 237 sanaa]
Joo tota täs on nyt ollu tälläne kolmen kuukauden tauko ja sille on selitys. Mä aloin kiinnostumaan Harry Potterista enemmän ja aloin lukee Dramionei. Ja mä myös aloin kirjottamaan Dramionee. Mut menkää lukee dramionebookin tarinoit jos ootte Dramione fanei mut httyd yhä elää sydämmessä❤️