Kolovoz 2007.
Lara je sjedila na stjenovitoj plaži i more je hladilo njezina stopala do pola uronjena u plićak. Sunce je zalazilo na obzoru i nebom su se miješale nijanse plave i crvenkaste boje. Kao da je netko slučajno razlio bočicu crvene boje na plavu podlogu i ona se nastavila širiti u svim smjerovima. Još malo pa će dio neba postati blijedo ljubičast, pomislila je Lara zadivljeno promatrajući nebo u sumraku.
Uvala Zaklopatica s pješčanom plažom na kojoj je sjedila bila je povučena iza visokih litica i stijena, i odande je pucao pogled na otvoreno more. Sa strmih uzvisina spuštala se borova šuma, prepuna zrikavaca i grlica koji bi cijeloga pjevušili svoje pjesme, a sa stijena u plićaku i s plaže u rano jutro i kasni sumrak uzvraćali bi im galebovi svojim klicanjem.
Lastovo je bilo dalje od svih otoka u Jadranu, a glavno mjesto na otoku, samo selo Lastovo, bilo je mjesto na kojem je Lara odrasla. Iako povučeno u središte otoka, između dviju uzvisina, more nije bilo mnogo udaljeno. Zato je Lara najčešće provodila vrijeme u uvali Zaklopatici ili malenom selu Lučica, još bliže Lastovu, mjestima gdje je uživala u blizini mora.
Lara je obožavala promatrati beskraj mora, iako je na tom otoku rođena i odrasla, svakog bi se dana iznova i iznova divila ljepoti mora. Veliko plavetnilo čije granice nisu nikada mogle biti u potpunosti istražene. Lara nije mogla bez svoga mora, ono je bilo dio nje, uz krv kolalo je njezinim venama, srce joj je bilo vezano za to nepregledno, moćno prostranstvo.
Kad bi ju netko upitao što voli najviše na svijetu, odgovorila bi more. More i svog zaručnika Daniela. U smiraju toga dana, na svoj 20. rođendan, Lara nije sjedila sama na plaži u zabačenom i skrivenom dijelu velike polukružne uvale opasane mnogim tek izgrađenim zgradama i hotelima, ondje gdje se nije osjećala kao da se nalazi u turističkoj sredini. Naslonila je glavu na široka prsa muškarca koji je sjedio iza nje i udahnula njegov miris, pomiješan s mirisom mora.
To je bio njezin najdraži dio svakoga dana. Provođenje vremena uz more, u društvu svoje najvoljenije osobe na svijetu. Daniel je nakrivio glavu i pogledao Laru prodorno plavim očima. Imao je oči boje mora, dubinski plave s odsjajem tirkizne. Gusta crna kosa neposlušno i razbarušeno mu je padala na oči, ali tako je izgledao još privlačnije. Lice mu je bilo gotovo kao isklesano. Uglate kosti čeljusti, pravilan, tek mrvicu prćast nos, guste obrve iste boje kao i kosa, pune i predivno oblikovane meke usne. Lara bi svaki put iznova zadrhtala kad bi ga pogledala.
Uhvatila je njegovu ruku prebačenu preko svoje i ispreplela njihove prste. Na trenutak je zatvorila oči, a kad ih je ponovno otvorila, zatreptala je od siline boja koje su ju zabljesnule. Sunce je zašlo na pučini, a na nebu je osvanula prvo krvavocrvena, a potom i blago ljubičasta boja, borova šuma na obroncima iznad uvale udarala je u oči smaragdnozelenom, a more je blještalo tirkiznom bojom, bojom Danielovih očiju.
-O čemu razmišljaš, ljepotice?- čula je Danielov glas kako ju doziva iz dubokih misli o spektru boja koji ju je zapljusnuo. Sjedio je naslonjen na okomito postavljenu stijenu toliko blizu vodi da su oboje pruženih nogu močili stopala u pjeskovitom dijelu plićaka. Lara mu je sjedila između nogu, leđima naslonjena na njegova prsa, a on je svoje ruke ovio oko njezina struka i tako su sjedili promatrajući more, tek povremeno rekavši nešto.
-Još samo nekoliko dana.- šapne ona okrećući pogled prema Danielu. Osjetila je kako je sretno uzdahnuo i jače ovio ruke oko nje. Naslonio je glavu na njezino rame i nježno ju poljubio na otkriveni dio kože s kojeg se spustio rukav njezine haljine.
-I bit ćeš moja žena.- Daniel dopuni Larinu rečenicu i lagano prstima prijeđe preko nabora njezine prozračne, svilenkaste tamnoplave haljine do koljena.
Jato galebova skupilo se na stijenama u samom podnožju plaže, nedaleko od mjesta gdje su sjedili dvoje zaljubljenih, more je mirno i polagano dodirivalo kamenitu obalu, a zalazak sunca ostavio je nebo prošarano nijansama zagasito narančaste, crvenkaste i ljubičaste. Lara je pomicala stopala kroz mokri pijesak i puštala da se prelijeva po koži. Obožavala je osjećaj prirode na sebi.
YOU ARE READING
Miris lavande
RandomPriča o moru, ljubavi i zavjerama. Na udaljenom i malenom otoku Lastovu, Lara tuguje za svojom izgubljenom ljubavi, zaručnikom Danielom. Kad se u Lastovu pojavi misteriozni Andrej, Lara će morati odlučiti hoće li ostati vjerna Danielu ili će se kona...