Prológus + egy kis bevezető

434 24 5
                                    


- Jajj Rin, ne csináld már, tudod hogy nem úgy gondoltuk! - hajoltak le osztálytársai a padjára boruló, zokogó lányhoz.

A jégkék bőre és hófehér haja ételmaradványokkal volt tele.

A gyerekek viccesnek tálalták a szuperérzékeny lányt megszívatni kissé, ezért megdobálták az ebédjük maradékával.

A vártnál több ideje sírt már, és félő volt, hogy nemsokára betoppanhat Ő is.

- Rin, kérlek! Mi csak játszottunk kicsit! - folytatták a könyörgést reménytelenül.

- TI MEG MIT MŰVELTEK?? - robbant be a terembe Ő.

- Bakugou-kun, ez nem az aminek látszik...

- MIT MŰVELTEK RINNEL, SZARHÁZIAK?  - két nagy lépéssel Rin mellett termett, és gyengéden emelte fel a fejét.

Rin már kisírta kékesfehér szemeit, fehér szempilláin kövér hópihék tanyáztak könnycsepp gyanánt.

Katsuki látva a lány maradékkal teli arcát, mégnagyobb haragra gerjedt.

Egy mozdulattal kapta el a hozzá legközelebb eső diák gallérját.

- BESZÉLJ!!!

- Mi csak viccelődtünk vele kicsit, nem gondoltuk hogy...

- A második éve... - kezdte veszélyesen halkan morogva. - A második éve hogy egy osztályba jártok, DE NEM GONDOLTÁTOK HOGY ENNYIRE ÉRZÉKENY?? - ordította a srác fülébe, annak pedig még a haja is égnek állt a félelemtől.

Egy csapat levert diákkal később Bakugou fapofával húzta be Rint a lányvécébe.

Két lány sikítva meredt a belepő fiúra.

- Mivan? - nézett rájuk vissza, és tartotta pókerarcát.

- S-semmi...- dadogta az egyikük, és kisiettek a mosdóból.

- Csúnyán elbántak veled te lány. Mondtam már hogy legyél kicsit eréjesebb. Ha használnád az erődet, talán békénhagynának. - dorgálta halkan a fiú, miközben elnéző mosollyal kezdte tisztogatni a lány arcát.

- Az erőm nem ér semmit csapat ellen. - szipogta Rin a fiú szemeibe nézve.

- Akkor is. Legalább látnák hogy van erőd.

- Kacchan... - kezdte tétovázva a hópihének kinéző lány. - Köszönöm hogy mindig segítesz rajtam.

- A legjobb barátom vagy Rinya. Ez a dolgom. - azzal gyengéden simította kezét a megtisztult, jégkék arcra.

Rin szemébe ismét hópelyhek gyűltek.

- Na, ne legyél olyan feldúlt! - nevetett halkan Katsuki. - Bárkit leverek érted hópihém.

- Tudom Kacchan, tudom. - szipogta ismét, majd letörölte fagyos könnyeit, és mosolyt erőltetett arcára.

Csakhogy én máshogy szeretlek téged.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Halihó gyerekek!
Szóval ja, itt egy új fanfici.
Kevesebb karakter, letisztultabb, ámde annál szórakoztatóbb cselekményszál. Legalábbis remélem.

Íme pár alaptény a történetről:

♡ Ebben a történetben is vannak szuperképességek, de hősködés és gonosztevők legyőzése nélkül.
♡ A U.A diákok közül valószínűleg maximum 2-3 karakter lesz benne, Bakugou-n kívül
♡ Rin szuperképessége a tél, azaz havat képes irányítani, ami az egész szervezetében van, és a csapadékot is képes hóvá alakítani
♡ Két darab Bakugou-nk van, a legjobb barát (azaz a jó, kedves Katsuki) és a gonosztól kapott Bakugou (aki, hát...gonosz)
♡ Rin egyenlőre irritáló személyiség lehet a túlérzékenységével, de megsúgom, elég erős lányka válik belőle

És végül, szórakozást a történethez

Puszi nektek (egy talicskányi)
Xx Misa 🥂

Gift from the Devil (Bakugou ff)Where stories live. Discover now