Ahh, încă una care no suport. Și o să vă arăt de ce. Dar mai întâi pentru cei care nu-i știu le poveste:
Fata asta avea o girafa de plush. Asta avea pe tacsu bețiv iar mă-sa a divorțat de el. Tacsu nu știu cum Satana a câștigat custodia fetei. Tacsu o cam... bătea, iar la școală era tot era bătută. Pe la adolescența... cred asta la omorât pe tacsu și și-a cusut un zâmbet pe față și și-a pus un ceas ... de buzunar cred. Apoiiii sa dus la măsa acas și a omorât-o și CICKA BOOM ! A devenit Clockwork.
1. Cu ce dracu e relevantă girafa?
2. Putea să lipsească violența într-o poveste ?
3. Să moară Jacsana dacă ea nu-i plăcea să mănânce bătaie.
4. De ce să îți cosi un zâmbet? Ai fost cu Jeff în clasă sau ce ? ȘI DE CE SĂ ÎȚI PUI UN CEAS ÎN OCHI ?
5. Deci mă-sa trăia... fu-
6. De ce să omori ? A stai cred că din cauza că na luat-o în custodie.
7. Văd fanarturi șisunt făcut în așa fel încât să pară Sexy, cum poți să fii sexy așa? Fata asta e edgy și urâtă încât cred că îl face pe Jeff mai chipeș și normal de cap.
8. ,, Your time is up ! " cea mai originală replică din 20 20CRED CĂ CAPITOLUL URMĂTOR O SĂ FIE CU ÎNTÂMPLĂRILE MELE DIN VIAȚA CARE AU IMPLICAT ,, CREPPYPASTA " . ( adică întâmplările mele cu ,, creppypasta " ). Ceau și vă pup.
CITEȘTI
Logica Creppypasta
HumorNu-i original dar merge cred Copertă de: @TobysLil_Sis Artă: Ijustwannahavefunn #1-plm : 06.01.2020 #1-plm : 03.02.2020 #1-plm : 20.02.2020 #1-plm : 24.02.2020 #1 cringi : 05.04.2020