Sooo, acum un timp când mă uitam la Bloody Mary fanart și make-up ( da, m-am uitat și încă mă uit ocazional ) mi-a venit într-o seară când mă uitam la Steve Universe pe Cartoon Network ideea să fac despre B.P ( mie lene să scriu numele întreg ). Deci, să începem acest capitol 👌:
1. În poveste ne arată că el era un tip retras. Ok
2. Ne mai arată că într-o zi un cocalar găsește ceasul lui în ghiozdanul lui Helen ( numele ăstuia ) și începe toată șatra să îl bată.
3. Se împrietenește cu un tip la fel de retras și când erau ei pe acoperiș.... Stai așa, am scris greșit scena, ahem, ahem:,, Era o după amiază/ seară călduroasă de primăvară, Helen cu prietenul lui să-i spunem Dorel ( că nu-i știu numele lui ăsta ) erau pe acoperișul școli. Dorel la chemat pe Helen acolo să-i spună adevărul. Dorel ia spus lui Helen cum el ia pus ceasul cocalarului în ghiozdanul lui ca să scape și el de bătaia lor. Helen, cu inima rănită, ia împins pe Dorel din greșeală de pe acoperiș. Helen reușește să îl prindă pe Dorel de braț. Helen, fiind o așchie nu putea să îl ridice pe Dorel și îl dă drumul. Dorel când cădea ia cerut iertare lui Helen, iar Helen după cele întâmplate, el sa ridicat, și a plecat acasă la el fără niciuo remușcare. "
Scenariu de Fructul Oprit.
4. Unde sunt părinți lui Helen ? Ne este prezentat că el ARE părinții dar nu sunt prezenți, sau cum se întâmplă la aproape toate familiile din creppypasta, nu le pasă de copcilul lor.
5. Am vrut să scriu în loc de ,, Helen " ,, Elena " că din câte știu așa se traduce numele din engleză în română, dar n-am scris că după se crea confuzie. Ce confuzie vă întrebați ? Dacă știți Fnaf îl știți și pe Funtime Foxy, și în UCN ne arată vocea fiind o voce de bărbat. Dar el e o ea și așa s-ar fi crea confuzia și la Helen.
6. El a omorât toată lumea din școala lui. Eh, dacă Jeff și-a omorât familia nu prea mă miră asta, mă întreb dacă cumva cineva a supraviețuit și acum încearcă să îl omoare.
7. Din câte știu de pe net, B.P este iubitul sau o place pe Judge Angel. Okkkkkkk-Cred că am uitat ceva să vă spun, a da, voi ce creppypasta ați vrea să fac în următorul capitol ?
CITEȘTI
Logica Creppypasta
HumorNu-i original dar merge cred Copertă de: @TobysLil_Sis Artă: Ijustwannahavefunn #1-plm : 06.01.2020 #1-plm : 03.02.2020 #1-plm : 20.02.2020 #1-plm : 24.02.2020 #1 cringi : 05.04.2020