Din păcate nu-i TheRealRed dar varianta înger și despre un ,, amorez " printre rândurile de fangirl ... Red Angel. Nu-l știți ? Hai mars și căutați pe Google pe Fandom despre Red Angel că trebuie să vă de-a despre ăsta.
Care-i povestea lui ? Păi are două variante ( pe ) care le cunosc eu și alea sunt:
1. Ăsta mergea pe stradă a venit unul, ia scos ochiul, Red Angel ăsta la omorât pe ăla care i-a scos ochiul, a venit o palugă ( ori Slenderman că na ori Offenderman că Red Angel ăsta e proxy lu' Offenderman asta ) Și CICKA BOOM a apărut Red Angel ăsta.
2. Măsa la abadonat când ăsta era pui de om la o biserică și a crescut acolo. Pe la 11-12 ani a încercat ăsta să fure o icoană dar na mers și și-a luat bătaie de la preoți și măicuțe. Ăsta de supărare a fugit în pădure și la luat o pălugă.
O să le critic pe amândouă că why not ?
Legat de povestea 1:
1. Povestea n-are nicio logica, nu-i bine construită nu-i nimic
2. De unde plm apare palugă ? Și de ce ? Era cumva un f.f. din ăla creppypasta și nu știu eu ?Legat de povestea 2:
1. Fă femeia domnului, de ce ți-ai abadonat copilul ? Dacă nu l-ai vrut de ce nu te-ai protezat sau bărbatu care ai făcut copilul nu avea bani de un prezevativ amărât ? Dacă nu să fi pus măcar o fucking pungă !!! Păi nu-i de joacă cu astea deci ...
2. De ce fix o icoană? Era de haur ? Era fan mare la filmul ăla BD când au furat ăia icoana ( parcă ăla era filmul ) ? Și mai important ... DE CE PLM FURI DACĂ AI FOST CRESCUT ÎN BISERICĂ ??? NU TE-AU ÎNVĂȚAT ĂIA CĂI E UN PĂCAT SĂ FURI ?
3. De ce ai furat icoana ? Era de aur ? Sau erai fan mare a lu' ( idk cum se numea filmul dar era vorba de uni care au furat o icoana ) ȘI DE CE AI FURAT DACĂ AI CRESCUT LA BISERICĂ ?!?!
4. ... parcă porți și călugări și măicuțe șice mai are biserica nu băteau oameni ... mai ales minori ... sau suntem prin Romania ?
5. Păluga de unde până unde a apărut ?6. Ca aspect e urât ... adică pe bune ăsta îi lipsește un ochii și are un fel de cruce întoarsă la ochiul lipsă adică wtf dude ?
7. Cred că stiți și voi că ăsta violează tot ce prinde: fete, băieți, câini, copaci tot ... Offenderman ar fi mândru de ăsta
8. De ce are atâtea fangirl-uri ? Why ?
9. De unde până unde a ajuns ăsta să-l chene Red Angel ? Adică de ce ? De unde până unde ?
10. Ăsta a avut cont de wattpad ... ma-ți auzit bine a avut un fucking cont de wattpad. Bine cred că acum nu mai are că nu mai dau nicăieri de el dar bine că nu mai are că dacă băga el un google translator pe cartea asta și vedea capitolol ăsta eu era- * conexiune pierdutăBă în curând fac 100 follow și vorba aia ... doar o dată fac 100 follow deci ce ați vrea să facem de 100 de follow-uri ? A și dacă dai seen la asta ești o * conexiune pierdută din nou *
CITEȘTI
Logica Creppypasta
Hài hướcNu-i original dar merge cred Copertă de: @TobysLil_Sis Artă: Ijustwannahavefunn #1-plm : 06.01.2020 #1-plm : 03.02.2020 #1-plm : 20.02.2020 #1-plm : 24.02.2020 #1 cringi : 05.04.2020