Doctor LocLăr ( Doctor Locklear )

96 12 13
                                    

Deeeeeci acest caracter este făcut de către Madame Macabre ( știți voi, cîntăreața aia ) și caracterul ... a ieșit chiar bun, dar cum nimic nu-i perfect o să-l critic.

Mi-a trebuit să citesc de 2 ori povestea că nu am înțeles prea bine începutul, adică a băgat niște chesti care nu am înțeles eu ( poate că nu am mai citit de mult f.f. în engleză ... poate ) dar am înțeles ceva.

POVESTEA lui pentru cei care nu o știu: Doctor LockLear este sau a fost un doctor. El la începutul povești el este închis într-o secțiune a spitalului, unde secțiunea acea era de lunatici. El nu înțelege de ce el a fost închis, el a salvat vieți sau ceva și că el, un om de știință, este închis cu niște lunatici. Asa că LockLear al nostru plănuiesc să scape de acolo. Nu prea merge că ,, trantamentul pentru vintecare " care este folosit pe lunatici sunt niște droguri. Dar el fiind un om de știință, un intelectual a reușit să scape, cum ? Păi a câștigat încrederea doctorilor care îl supraveghea/ îngrijea, și el într-o noapte omoară o asistentă, el reușind să scape din camera care era închis ,  acum trebuia să scape din spitalul în care era închis  ( a.k.a. spitalul care lucra el ). Face ce face și ajunge la arhivă. Acolo a găsit niște din alea acte vechi de la nenea capori care scriau acolo de niște victime care nu mai aveau organe și se spune că Doctor LockLear l-ar fi furat organele și la pus la alți pacienți de-al lui care aveau nevoie de acele oragane. LockLear ăsta a fost ,, jicnit " pentru faptul ăsta, în mintea lui nimic nu era rău, dar a salvat niște vieți a unor oameni care CONTAU, nu a unor niște nimicuri. Ăștia și-a luat le costumul lui ( pentru că na, de ce nu ) care constumul are o mască de din aia din vremea ciumei negre. Și sa dus să-și continue ,, treaba ".

1. Povestea e scrisă  .... inteligent dar unele faze  nu prea am înțeles prima parte a pivesti din prima dar e destul de ok povestea ... mai ales acel plot twist mi-a plăcut
2. Ce e cu masca aia ? De ce ? Doar de ce ?
3. Era la un moment la povești ,, tonight is the night  " a nu știam că e noaptea nu, credeam că-i zi
4. Să-mi bag că LockLear ăsta e narcisist ... și sadist ...  și psihopat
5. În această poveste am aflat un nou  angazat de pe ambulanța neagră
6. Are și o melodie ,, God Symptome " ( idk nu-mi pasă dacă am scris greșit )






Cam atât.  Ce ? Nu prea sunt multe de criticat la tipu' ăsta. E bine făcut povestea și na. Hai paga și pe data avioatare.

Logica CreppypastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum