Az a kis idő amíg a srácok próbán voltak elég hamar eltelt. Addig lazítottam és néztem a sorozatom a sminkes szobában. Ránézve a napirendre rádöbbentem, hogy a banda 5 perc múlva végez, így feltápászkodtam a kanapéról és kicsit összepakoltam a szobát, hogy ne legyen rumli. A srácok perceken belül meg is érkeztek.
-Sohyun, eljössz velünk a dormba? Nekünk még le kell fürdenünk stb és addig eljöhetnél, hogy ne unatkozz.- vetette fel az ötletet Xiumin.
-Ezer örömmel, de csak ha nem zavarok!- nevettem fel zavaromban.
-Dehogy! Akkor nem hívnánk!-nevetett Sehun. Ezután összeszedtem a fontosabb cuccaim és elindultunk. A dorm egész közel volt, kocsival 10 perc alatt odaértünk. Mit ne mondjak, nem egy kicsi lakás az biztos. Volt egy nagy nappali, konyha, 2 fürdő és 4 egészen nagy szoba. Mivel nyolcan vannak így mindenkinek van egy szobatársa. Amíg a fiúk összeszedték magukat és lefürödtek, én addig leültem a nappaliba lévő kanapéra.
-Kérsz valamit inni?- kérdezte a mögöttem elhelyezkedő amerikai konyhából Suho.
-Egy pohár víz jól esne.- fordultam hátra mosolyogva. Suho a kezembe adta a poharat és ő is elment készülődni, addig én pedig körülnéztem a nappaliban. A fal telis tele volt a közös képeikkel, posztereikkel amik fotózásokon készültek de volt köztük olyan is amit ők csináltak.
-Sohyun, indulunk!-eszméltem fel Baekhyun hangjára. Annyira elbambultam, hogy észre se vettem a srácokat akik mind ott álltak az ajtóban, indulásra készen állva. Felálltam és a cipőm felvétele után a kisbuszhoz sétáltam és becsüccsentem leghátra. Mellém Sehun foglalt helyet.
-Sohyun...tudod mióta megismertünk, folyton figyellek és arra jutottam, hogy ti Baek-el nagyon hasonlítotok. Az arcotok, a tulajdonságaitok, a nevetek, és a szokásaitok is. Mintha testvérek lennétek.-nézett rám gondolkozó tekintettel miközben filmbe illően simogatta az állát.
-Áhh dehogy, én egyke vagyok és amúgy is, hogy lehetne az EXO Byun Baekhyunja az én testvérem? Arról tudnék.-nevettem zavaromban.
-Hmm majd én kiderítem.-vetett felém egy önelégült mosolyt és átterelte a témát másra, így az egész utat végig dumáltuk. Amikor visszaértünk az ügynökséghez, azonnal a sminkszobát vettük célba, mivel sürgetett az idő. Az első tag akit kisminkeltem az D.O volt és sorban utána a többiek is. Egész kevés idő alatt kész lettem velük aztán mentünk is át együtt a másik, nagyobb terembe ahol a fotózást tartották. Az új albumuk megjelenéséhez készítenek képeket, ami valljuk be, biztosan ütős lesz mint az összes többi. Én csak leültem egy székre és onnan néztem végig az egész folyamatot ahogy az egyéni, a közös és a páros fotók elkészültek. Bevallom, Chanyeol igazán jól nézett ki azokban a ruhákban amiket a stylist adott rá. Sokszor összeakadt a tekintetünk de nem foglalkoztam különösebben a dologgal, hiszen miért is érezne bármit is pont irántam Park Chanyeol?
-Sohyun, van kedved visszajönni velünk a dormba? Rendelünk pizzát meg nézünk valami filmet. De ha akarsz akkor videojátékozhatunk is.- jött oda hozzám a kérdéssel Chen amikor vége lett a fotózásnak.
-Nem szeretnék zavarni.-tűrtem a fülem mögé a hajam zavaromban és csak a földet bámultam.
-Már mondtuk, ha zavarnál, nem hívnánk!-forgatta a szemét mosolyogva Xiumin és összeborzolta a hajam. Összepakolták a cuccukat és megint útbavettük a kisbuszt ami elvitt minket az EXO rezidenciába. A fiúk elmentek és letussoltak, lemosták a sminket aztán Kyungsoo megrendelte a pizzákat. Jó pár félét rendeltünk hiszen sokan vagyunk és kell a kaja. Aztán abban egyeztünk meg, hogy videojátékozunk egy kicsit aztán nézünk valami jó filmet.
YOU ARE READING
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑴𝒆 𝑹𝒊𝒈𝒉𝒕
Fanfiction[EXO Chanyeol fanfiction] Sohyun egy 22 éves lány aki ugyan annál a kiadónál sminkes ahol az EXO nevű banda tündököl. Sohyun imádja a bandát de vajon összehozza őt a sors velük vagy továbbra is csak messziről álmodozhat róluk? Ez a jövö zenéje, időv...