Otthon semmi érdekeset nem csináltam csak pihentem jó sokat és csak filmeket néztem, amire már jó hosszú ideje nem volt példa.
Reggel még az ébresztőm előtt felkeltem így volt elég időm, hogy szép lassan elkészüljek és még munkába menet a Starbucksba is betudtam ugrani, hogy vegyek egy jó kis forrócsokit, a kávét nem szeretem így maradt ez az opció, hogy felmelegítsem magam. Tél révén jól esett a reggeli minuszokban. A kiadóhoz kb. 10 percre lakok így pillanatok alatt oda is értem. Nagyon izgultam hisz az EXO-hoz nem volt eddig sok közöm, csak láttam őket hébe-hóba az épületben de ez minden. Tartottam attól, hogy nem lesznek velem és a munkámmal megelégedve illetve, hogy nem leszek nekik szimpatikus. A beosztásuk szerint ma csak egy táncpróbájuk, és egy albumfotózásuk lesz. A fotózás majd csak délután lesz, a próba pedig pár óra múlva így a tagokkal addig összeismerkedhetek. Tegnap már értesítette őket a főnök a változásról, miszerint én leszek az állandó sminkesük és hamarabb bejöttek ma, csak hogy összeismerkedjünk. Elmentem a megbeszélt helységhez ami az egyik próbaterem volt, mert ott kényelmesen elférünk. Kopogtam az ajtón aztán beléptem. Erre a cselekedetemre mind a 8, teremben tartózkodó srác rámkapta a tekintetét.
-Sziasztok!-intettem esetlenül egyet és egy magabiztos mosolyt öltöttem magamra. Nem akartam, hogy lássák rajtam, hogy majdnem elájulok a boldogságtól, hogy ilyen közel lehetek hozzájuk.
-Szia! Te Sohyun vagy, igaz? Az új sminkesünk?-lépett elém Suho, a banda leadere és a kezét megrázva helyeseltem a kérdésére.
-Ülj le! Mutatkozz be nekünk.-ütögette meg magamellett a kanapét Kyungsoo. Leültem mellé, a többiek meg a kanapé köré gyűltek mert csak 2 személyes volt, így ők már nem fértek el rajta.
-Hát sziasztok újra. Byun Sohyun vagyok, 22 éves és két éve élek itt Szöulban, amikor ideköltöztem akkor kezdtem itt dolgozni a kiadónál. Nagyon szeretem a munkám. És gáz vagy nem gáz de ti vagytok a kedvenc bandám és nagyon örülök, hogy itt lehetek veletek.-néztem végig rajtuk mosolyogva a mondandóm után.
-Várjuuunk! Neked ugyan az a neved mint nekem?-kiáltott Baekhyun.
-Öhm igen. Nem túl gyakori név.-feleltem.
-Igeen, ezért is csodálkoztam. Nem lehet, hogy titokban rokonok vagyunk?-öltött magára egy sejtelmes mosolyt.
-Óh én lennék a legboldogabb.-nevettem. A fiúkkal tök jól elbeszélgettünk. Mindenki mindenkivel beszélgetett, nagyon jó volt a hangulat. Viszont egész végig egy tekintetet éreztem magamon. Egy idő után viszont kiderült, hogy ki bámult végig. Ez nem más volt, mint Chanyeol. A fiú végig beszélgetett ugyan úgy mint mi de a tekintetét szinte végig rajtam tartotta.
-Na és ki a biasod?-eszméltem fel Chen hangjára.
-Öhm mindenkit nagyon szeretek de hát mindenkinek van egy kivételes ember akit jobban kedvel valamiért. Nekem Chanyeol ez a személy.-mondtam elpirultan.
A mondatom végét hangos "húú"-zás követte és a szemem sarkából ránéztem az általam említett személyre. Az arca olyan boldog és derűs volt, hogy azt még a vak is látta. Vajon mi lelte ezt? Na majd kiderítem.
-Örülünk, hogy megismerhettünk Sohyun de nekünk most mennünk kell táncpróbára de délután úgyis találkozunk.-kacsintott Kai és kilépett az ajtón. Őt követte a többi tag is én pedig utamra indultam a büfé felé mert már nagyon éhes voltam.
CZYTASZ
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑴𝒆 𝑹𝒊𝒈𝒉𝒕
Fanfiction[EXO Chanyeol fanfiction] Sohyun egy 22 éves lány aki ugyan annál a kiadónál sminkes ahol az EXO nevű banda tündököl. Sohyun imádja a bandát de vajon összehozza őt a sors velük vagy továbbra is csak messziről álmodozhat róluk? Ez a jövö zenéje, időv...