𝟺.ғᴇᴊᴇᴢᴇᴛ

12 0 0
                                    

Chen-el és Sehunnal videójátékoztam amikor csengettek. Suho elment ajtótnyitni, visszafele jövet pedig elkiabálta magát.
-MEGJÖTT A KAJAAA!-jött be a nappaliba. Erre a hírre minden srác abbahagyta az aktuális tevékenységét és a kaja irányába rohant. Chen még a kontrollert is úgy eldobta, hogy azthittem sosem ér földet. Kettő családi, sonkás-kukoricás pizzát rendeltünk mert csak ez volt ami mindenkinek megfelelt.
-Hmm, ez isteni.-haraptam egy nagyot a pizzába, amiről a sajt nem túl gusztusosan elkezdett nyúlani.
-Öröm nézni, hogy ilyen jóízűen eszel. Ha gondolod, akkor nagyon megköszönném ha megkóstolnád az ételeket amiket készítek amikor valami új receptel kísérletezem, mert te aztán tudsz enni.-nevetett Kyungsoo.
-Örömmel elfogadom az ajánlatot.-mosolyogtam teli szájjal.
-Van kedved itt aludni? Csak mert már este van és még filmet sem néztünk.- kérdezte Kai miután megettük a vacsit.
-Most inkább nem mondom, hogy nem akarok zavarni mert megint le leszek oltva. Így inkább annyit mondok, hogy részemről oké.-rántottam meg a vállam.
-Szupeer! Akkor milyen filmet nézzünk?-tette fel a nagy kérdést Xiumin.
-HORROOOR!!-kiáltottuk egyszerre mindenkivel.
-Waoo, nem minden lány van oda ennyire a horror filmekért.-húzódott egy aranyos mosoly Chanyeol szájára.
-Mindig is szerettem a rémisztő filmeket meg úgy magát a témát.-mondtam egy féloldalas mosollyal a fiúnak. Ezután közösen kiválasztottunk egy koreai horror filmet és mielőtt elindítottuk volna, kimentünk Chanyeol-al a konyhába egy pár nasiért.
-Hmmm na és mondd, hogyhogy pont Koreában akartál élni?-dőlt háttal a konyhapultnak Yeol.
-Hát, tini korom óta imádom a kpop-ot és ti vagytok az egyik kedvenc bandám. Amikor az idolokat néztem a képernyőn keresztül, megfordult a fejemben, hogy milyen jó lenne őket sminkelni mivel már akkor nagyon szerettem ezzel a szakmával foglalkozni.-feleltem a fele szemben lévő pultnak dőlve.
-És valóban igaz, hogy én vagyok a biasod?-kúszott egy perverz mosoly a szája sarkába.
-Hmm...lehet.-néztem sejtelmesen, aztán nevetve, kezemben a nasikkal kifutottam a nappaliba Chanyeolal a nyomomban.
-Nah végre már, azthittük sose értek vissza, mi tartott ilyen sokáig?- kérdezte Sehun.
-Csak kicsit dumálgattunk.-vonta meg a vállát Chanyeol.
-Ahaaa, csak dumálgattatok, mi?-vigyorgott pervezül Chen.
-Jólvan Chennie, nem kell többet látni a dolgokba!-boxoltam vállon nevetve. Ezután a srácok elindították a filmet és a nasikat magunkba tömve kezdtük el nézni. Chanyeol és Baekhyun között ültem a kanapén, volt egy rész amikor nagyon megijjedtem az egyik jumpscare-től és automatikusan Chanyeolhoz bújtam és eltakartam a szemeim.
-Nyugi, semmi baj. De nem azt mondtad, hogy szereted az ilyen filmeket?-ölelt magához az említett fiú.
-De, viszont nagyon félős vagyok ettől függetlenül.-húztam el a szám.
-Értem, na gyere ide.-vont még közelebb magához és a film további részét az ölelő karjaiban nézhettem végig. Elmondhatatlanul boldog voltam, hogy együtt filmezhetek az egyik kedvenc bandámmal és az EXO biasom karjaiban ülök egy kanapén a többi sráccal magam körül. A film végére a fél csapat kifeküdt ezért gyorsan felkeltettük őket és mindenki elvonult a szobájába. Na igen, és ott voltam én aki csak állt a nappali közepén, hogy mégis mit kezdjen magával.
-Gyere, aludj velem!-fogta meg a karom Chanyeol és kezdett maga után húzni a szobájuk felé.
-Dehát ketten vagytok Sehunnal, elfogunk férni?-aggodalmaskodtam.
-Nekem francia ágyam van mert csak azon férek el kényelmesen, úgyhogy velem tudsz aludni, el fogunk férni nyugi.-nyitott be a szobába. Sehun nem volt bent, gondolom ő van most a fürdőben így Yeol-hoz fordultam, hogy feltegyek egy újabb kérdést.
-Sehunt nem zavarja ha itt alszom?-tördeltem az ujjaim.
-Jajj te lány! Túl sokat kérdezel. Ugyan, miért zavarná ez őt?-sóhajtott Chan.
-Hát nemtom, csak kérdeztem.-nevettem kínosan. Chanyeol nekem is megágyazott, miután Sehun kijött a fürdőből, ő is elment letussolni, én pedig addig leültem az ágyra telefonozni.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 22, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑴𝒆 𝑹𝒊𝒈𝒉𝒕Where stories live. Discover now