Sürgés,forgás, eszeveszett tempó és azt sem tudom általában hol áll a fejem. Ez jellemzi a mindennapjaim a legjobban. Ez alól a mai nap se volt kivétel. Már délután van és ma még alig volt egy kis időm, hogy leüljek vagy esetleg egyek. Minden eddigi nap közül ez a legnehezebb. Az SM egy rendezvényt szervez amire minden idol/idolcsapat hivatalos aki a kiadónál van. Nagyon sok az előadó de kevés a sminkes. Sajnos ezért kell mindent beleadnunk, hogy jó munkát végezzünk. Az évek alatt kitanultam minden csínját-bínját a sminkelésnek és akár röpke percek alatt összehozok egy elég jó megjelenést az idoloknak ami nem is baj hiszen itt a gyorsaság a legfontosabb. Most éppen van pár percem amíg tudok ülni, inni-enni és pihenni egy kicsit mielőtt jön az új alany.
-Miss Byun, a főnök hívatja önt.-nyitott be a sminkszoba ajtaján az igazgató asszisztense.
-Rendben de hamarosan jön egy újabb előadó,őt ki fogja sminkelni?-álltam fel a kanapéról a kérdés feltétele közben.
-Amiatt ne aggódjon, a főnök úr már gondoskodott róla.-legyintett az asszisztens aztán elkísért az irodáig, ahol bekopogtam és egy "Jöjjön!" kijelentés után beléptem a szobába. A főnök éppen papírmunkákat végzett és amikor meglátott rögtön abba is hagyta eddigi tevékenységét és leültetett az asztala előtt elhelyezkedő fotelek egyikébe.
-Kisasszony, azért hívattam ide mert egy fontos dologról kell beszélnünk.-kulcsolta össze kezeit.
-Hallgatom uram.-bólintottam aprót.
-Arról lenne szó, hogy áthelyezném magát az EXO-hoz mert nekik egy állandó sminkesre lenne mostanság szükségük, én pedig magára gondoltam. Csak a csapattal kellene ezentúl foglalkoznia és készenlétben állni amikor hibátlan külsőt kell varázsolnia nekik. Tehát, elvállalja?-nézett rám várakozóan.
-Huhh hát szóhoz sem jutok. Ez egy nagy lehetőség. Köszönöm, hogy rám gondolt és megbízik ezzel a munkával. Örömmel elfogadom.-álltam fel és hajoltam meg.
-Rendben, akkor kérem írja alá a papírokat, holnap már kezdhet is náluk. A beosztásukat mindjárt odaadom, arról minden információt meg fog tudni, mikor milyen elfoglaltságaik vannak.- tolta elém az aláírandó papírokat. Mindent aláfirkantottam és miután a beosztást is megkaptam, elköszönve elhagytam az irodát. A főnöknél még tartóztattam magam de már nem bírom tovább és nagy ugrálásokba és kántálásba kezdek, hogy végre közelebb kerülhetek a kedvenc bandámhoz. A főnök azt mondta, hogy a mai napra maradt pár munkámat már átadta másoknak így én hazamehetek és végre pihenhetek kicsit. Bevallom, rám is fért már nagyon, kész élő-halottnak érzem magam. Visszamentem a sminkszobába, összeszedtem a cuccom és elköszönve mindenkitől, hazavettem az irányt.Sziasztok! Itt is lenne az 1. rész. Tudom, semmi különös nem történt benne és elég rövid is lett de ez még csak a történet legeleje. Remélem a folytatásban is velem maradtok és tetszeni fog a story. Hamarosan hozom a 2.részt, addig is sziasztoook~
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑴𝒆 𝑹𝒊𝒈𝒉𝒕
Fanfic[EXO Chanyeol fanfiction] Sohyun egy 22 éves lány aki ugyan annál a kiadónál sminkes ahol az EXO nevű banda tündököl. Sohyun imádja a bandát de vajon összehozza őt a sors velük vagy továbbra is csak messziről álmodozhat róluk? Ez a jövö zenéje, időv...