Savaştan sonra Hermione:
Hermione tahmin ettiği üzere ailesini Avustralya'da bulmuş ve onlara anılarını geri kazandırmıştır. Bunun ardından Hogwarts'a geri dönmüş ve son yılını tamamlayıp F.Y.B.S sınavlarını vermiştir. Hermione, altın üçlüden okula dönen tek kişidir. Ron ile evlenmiş ve ondan Rose adında bir kızı ve Hugo adında bir oğlu olmuştur (Rose, Hugo'dan iki yaş büyüktür)
Hermione'nin Bakanlık'taki ilk görevi Sihirli Yaratıkların Düzenlenmesi ve Kontrolü departmanındadır. Burada da Ev cinlerinin hayatlarının iyileştirilmesi adına çalışmıştır. Daha sonra Sihirli Yasal Yaptırım Dairesine geçerek burada dönemin Sihir Bakanı olan Kingsley Shacklebolt'un yardımcılığını yapmıştır.
2019'dan önce bir arada ise Sihir Bakanı olmuştur.
Ayrıca Altın Üçlü'nün çikolata kurbağa kartları basılmıştır.Savaştan sonra Harry:
Harry tıpkı diğer Hogwarts müdürleri gibi Severus Snape'in de portresini Hogwarts Müdürü'nün Odası'na astırmıştır. Öğrencilere Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersi vermek üzere ara sıra okulu ziyaret etmiştir. Sadece okulunu değil aynı zamanda kuzeni Dudley Dursley'yi de ara sıra ziyaret etmiştir. Eski düşmanı Draco Malfoy ile barış yapmıştır. Ayrıca vaftiz oğlu Teddy Lupin ile yakından ilgilenmiştir. Kariyer hayatına Seherbaz olarak devam etmiş ve 2007 yılında Baş Seherbaz olmuştur. 2005 yılından önce ise okul yıllarından sevgilisi Ginny Weasley ile evlenmiştir.Savaştan sonra Ron:
Ron eğitimi tamamlamak üzere ertesi yıl Hogwarts'a geri dönmemiş, iş hayatına Seherbaz olarak başlamıştır. İki yıl kadar Seherbaz olarak çalışan Ron, daha sonra işinden ayrılarak şaka dükkanında ağabeyi George'a yardım etmeye başlamıştır. Bu durum Rita Skeeter'ın dikkatini çekmiş ve Ron hakkında Harry'nin gölgesinde kalmaktan sıkıldığına dair bir yazı yayımlamıştır. 2017 Ağustos ayında hile kullanarak Muggle ehliyeti almayı başarmıştır.Savaştan sonra Draco:
Draco daha doğrusu Malfoy ailesi, son anda gösterdikleri iyilikten ötürü Azkaban'a gitmekten kurtulmuşlardır.
Draco, kendi döneminden ve seride sadece bir kere adı geçen bir Slytherin olan Daphne Greengrass'ın kız kardeşi Astoria Greengrass ile evlenmiştir. Genç kadın, safkan bir aileye mensup olmasına rağmen ikisinin evliliği Lucius ve Narcissa tarafından onaylanmaz çünkü Astoria, Muggle ve Muggle-Doğumluların aşağılık olmadığını düşünmektedir.
Çift bir süre çocuk yapmazlar ancak daha sonra Astoria, o öldükten sonra Draco yalnız kalmasın diye Scorpius'u doğurur. Doğan çocuklarına her büyücünün eşit olduğunu ve Mugglelar'ın aşağılık insanlar olmadığını öğretirler; çocuklarını sevgiyle büyütürler.
Astoria, Scorpius'un öğrenciliğinin ilk yıllarında ölünce, Draco ve Scorpius hayatlarına baş başa devam ederler.Savaştan sonra Ginny:
Ginevra Weasley herkesin hayali olan Celebrity Crush'ı yani Türkçesiyle aşık olduğu ünlüyle evlenmeyi başarmıştır. Harry'den sırasıyla James Sirius, Albus Severus, Lily Luna adında iki oğlu ve bir kızı olmuştur.
Savaştan sonra oyuncuları sadece kızlardan oluşan profesyonel Quidditch takımı Holyhead Harpies'te oynamıştır ama üç çocuk sahibi olunca Quidditch kariyerini bırakmış ve Gelecek Postası'nda Quidditch Muhabirliği yapmıştır. Bir süre sonra terfi edip gazetede Spor Editörü olmuştur.Savaştan sonra Neville:
Neville Longbottom kısa bir süre baba mesleğini sürdürüp, Seherbaz olmuştur. Bu sırada kendi döneminden bir Hufflepuff olan Hannah Abbott ile evlenmiş ve Hannah, Çatlak Kazan'ın sahibesi olunca karısıyla birlikte Çatlak Kazan'da yaşamaya başlamıştır.
2017 yılında Hogwarts'ta Bitki Bilim profesörü olmuş ve Hannah da Çatlak Kazan'daki işinden ayrılıp, Neville ile daha sık görüşebilmek için Hogwarts'ta şifacı olmuştur.
Çiftin çocuğu yoktur. Ayrıca Neville, Ginny ile Harry'nin ortanca çocuğu Albus Severus Potter'ın vaftiz babasıdır.Savaştan sonra Luna Lovegood:
Savaştan sonra Luna, popüler bir büyücü doğacısı oldu ve birçok yeni tür yaratık keşfetti. Buna rağmen hiç Crumple-Horned Snorkack bulamadı ve onları, babasının uydurduğuna inanmak zorunda kaldı.
Daha sonra tıpkı kendisi gibi bir doğacı, aynı zamanda Newt Scamander'ın torunu, Rolf Scamander ile evlendi. Rita Skeeter'ın yazılarına göre, Luna düğününde gökkuşağı bir gelinlik giymiş, gümüş unicorn boynuzlarından bir taç takmıştı.
Bu gelinlik, Rolf'ü şok etmiş ve Gelecek Postası okurları tarafından 'Yılın En Çirkin Elbisesi' seçilmiştir.
Luna ve Rolf'ün Lorcan ve Lysander adında ikiz oğulları olmuştur.Savaştan sonra Sihir Bakanı olan Kingsley Shacklebolt, Voldemort'a yardımlarından ötürü Ruh Emicileri Azkaban muhafızlığı görevinden uzaklaştırmıştır. Nereye gittikleri bilinmiyor ama onların gidişiyle birlikte Seherbazlar, Azkaban'da muhafızlık yapmaya başlamışlardır. Bunun ardından da bir daha Azkaban'dan kaçan olmamıştır. Hogwarts savaşına katılan herkese de sınavsız Seherbaz olma hakkı tanımıştır.
Savaştan sonra yakalanan Ölüm Yiyenler tek tek Azkaban'a gönderilirken Malfoy ailesi taraf değiştirerek ettikleri yardım dolayısıyla Azkaban'a gitmekten kurtulmuşlardır.
Angelina Johnson, Yule Ball'a (Noel Balosu) Fred Weasley ile gitmiştir ancak savaştan sonra George Weasley ile evlenmiştir.
Ek olarak:
Çiftin Fred adında bir oğulları, Roxanne adında bir de kızları olmuştur.Cho Chang savaştan sonra ismi belirsiz bir Muggle ile evlenmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Evreni ve Az Bilinenler
RandomHarry Potter bir Gryffindor'dur veya Harry Potter'ın annesinin ismi Lily'dir seviyesinde bilgilerden gına geldiyse çalışmama hoş geldiniz!