Black Ailesi

2.4K 167 208
                                    

▪️Black ailesi her ne kadar Mugglelarla iç içe yaşa da ev üzerindeki büyülerden ötürü hiçbir Muggle şans eseri gelip kapılarını çalamaz.

▪️Sirius ve Regulus Black'in annesi, Walburga Black, evlendikten sonra soyadı hiçbir değişime uğramamıştır çünkü kuzeni Orion Black ile evlenmiştir.

▪️Büyük ve köklü bir aile olmasına karşın Sirius ve Regulus'un ölümüyle Black ailesinin devamını getirecek erkek kalmamıştır.

▪️Orion Black, oğlu Regulus Black ile aynı yıl (1979) içinde ölmüştür.

▪️Walburga ve Orion Black pek çok Ölüm Yiyen ile benzerlik gösterseler de Ölüm Yiyen değillerdi. Yine de Ölüm Yiyenler'e katılan küçük oğulları ile gurur duyuyorlardı.

▪️Sirius'un erkek kardeşi, Regulus Black, öğrenci olduğu yıllarda Slytherin Quidditch takımında Arayıcı pozisyonunda oynamıştır.

▪️Sirius ve Regulus Black birbirinden farklı iki erkek kardeş gibi görünseler de ikisinin ortak noktası, öldüklerinde bir mezarları olmamasıydı.

▪️Walburga Black, Harry Potter doğduktan 3 yıl sonra ölmüştür ancak öldükten sonra portresi kitapta gördüğümüz üzere evdeki insanlara çektirmeye devam etmiştir. (Ölüm yılına bakılacak olursa Walburga, Sirius'un Azkaban'a gittiğini biliyordur)

▪️Lord Voldemort, Hortkuluklardan birini (Slytherin Madalyonu) gizlemek için Black ailesinin o dönemki ev cini Kreacher'ı kullanmıştır.

▪️Elladora Black çok yaşlanan ev cinlerinin kafalarının kesilmesi geleneğini başlatmıştır.

▪️Safkan bir ailede doğmasına rağmen Marius Black bir Kofti idi. Bu sebeple aileden dışlanmıştır.

▪️Cedrella Black, ailesi tarafından kanı bozuk olarak görülen Septimus Weasley ile evlendiği için aileden dışlanmıştır.

▪️Iola Black bir Muggle ile evlendiği için aileden dışlanmıştır.

▪️Phineas Black, Muggle hakları savunucusu olması sebebiyle aileden dışlanmıştır.

▪️Eduardus Limette Black bilinmeyen sebeplerden ötürü aileden dışlanmıştır (Böyle bir karakter Pottermore'da yoktur. Filmde duvarı dolu göstermek için kullanılmış olabilir)

▪️Walburga Black'in erkek kardeşi, Alphard Black, yeğeni Sirius'a kaçak hayatında destek olması için mirasını bırakınca aileden dışlanmıştır.

▪️Andromeda Black-Tonks bir Muggle-Doğumlu ile evlenmeyi tercih ettiği için aileden dışlanmıştır.

▪️Molly Weasley'nin (Önceden Prewett) amcası Ignatius Prewett, Sirius ve Regulus Black'in halası Lucretia Black ile evlenmiştir. 

▪️Andromeda Black-Tonks, ablası Bellatrix Black-Lestrange'a fiziksel olarak benzemektedir.

▪️Phineas Nigellus Black, Hogwarts'ta müdür olmuştur ancak Sirius'un söylediklerine göre öğrencileri tarafından pek de sevilmezmiş.

Harry Potter Evreni ve Az BilinenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin