příprava

378 21 2
                                    

Jimin se Seokjinem byli spolu v Jimnově bytě. Očividně tam Jimin nebydlel sám. Byl přeci jen student a ten byt více než velký a velmi luxusní. ,,S kým tu bydlíš?" Zeptal se naprosto ohromený Jin. ,,S mým přítelem. Poznáš ho. Dělá barmana tam, kam pujdem. Pojď jdem ti vybrat něco na sebe"Zazněla odpověď a Jin už byl táhnut do velké šatny, kde Jimin začal vyhazovat spoustu  oblečení. ,,Co tak obvykle nosíš?" Jin se zamyslel. ,,No.. to co teď. Volný věci. Nejraději růžovou. Nikdy jsem neměl nic, v čem by mi byla vidět postava. Ani nevím k čemu by to bylo." Jimin se usmál. ,,Aby jsi někoho zaujal. I když s tím ty problém mít nebudeš." řekl a začal něco hledat. ,,Najít někoho.. jako na držení za ruku.. a tak..to by bylo hezký.." Jimin se zasmál roztomilosti jeho nového kamaráda. ,,Mám strach, že ti většina mého oblečení bude velká. Hodně velká. Můžu ti dát slonky,nebo síťovaný punčochy. Ty ti budou. Kupuju si menší než potřebuju. Pak lacláče a nějaký crop top. Víc toho tady pro tvou velkost mít nebudu." Jin přikývl. Nevěděl moc o co jde, tak to radši odkýval.

Jimin se dal do práce. Dal Jinovi světle růžové silonky a síťované černé nadkolenky. Kupoval si menší velikosti. Klidně o dvě čísla. Bylo mu to příjemné a jeho příteli se to líbilo. Jin vypadal trochu stydlivě, ale nakonec se začal svlékat. ,,Ty.. jsi pravý hybrid.. že jo?" Zeptal se Jimin. Mladík naproti němu přikývnul. Jimin věděl že praví hybridi mají tenoučké pevné kosti. Váží míň a podobně, ale nikdy si je nepředstavoval, že budou vypadat jak porcelánové panenky. ,,Jsem kočka a muž. Prý je zvláštnost, kdy se potkají dvě pohlaví." Jimin přikývl. Pokynul mladšímu, aby se začal oblíkat a mezitím našel velmi krátké lacláče, růžové s nápisem Meow a Tyrkysový svetr. Mladšímu byly rukávy dlouhé ale sahal mu dolní lem jen těsně nad pupík, což mladší nechápal. 

,,Sluší ti to. Počkej, než se oblíknu a udělám ti make-up" Oznámil jimin. Hodil na sebe lesklý zlatý crop top, síťované punčochy s vysokým pasem,  černé kožené kraťasy se zlatým řetízkem a koženou bundu, která zcela očividně nebyla jeho, protože byla příliš velká. Na ucho si připnul tři zlaté kroužky vedle sebe. Paak Jinovi a sobě udělal make up. Jinový růžový a dal mu na tváře a víčka dokonce růžové třpytky. Sobě zlatý a vzal zlaté třpyty, které si dal do vlasů. I když věděl, žeto z nichbude dlouho dostávat. Pak mohli vyrazit. Jin byl zcela okouzlen tím, že mohl takhle vypadat a moc se mu to líbilo. 

MURDER (Namjin 18+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat