Namjoon potřeboval zařídit nějaké pracovní záležitosti. Zkotrolovat co se děje a tak podobně. Teď seděl už 5 minut v baru a pil Colového redbula s jagermeisterem. Jeho kamarád Yoongi ho za to neměl rád. ,,musíš furt pít tohle? Já dělám i lepší drinky." Ušklíbl se na Namjoona Yoongi a rozhlídl se po plném baru. ,,Chutná mi to. Hele.. až přijdou. Vem si záskok a jdi někam dozadu s Jiminem. Jen na chvíli. Potřebuju si promluvit s tím novým. Je od policie. Moje ochrana před RM a gangem." Yoongi vyprskl smíchy a srdečně se zasmál. ,, Tak to se policii zas povedlo. A mimochodem. To,že si můj šéf neznamená, že mi budeš říkat, kdy mám mít se svým přítelem sex." Řekl Yoongi naoko naštvaně. ,,Neboj. Jen si s tím Jinem chci něco ujasnit. a myslím, že o tu pauzu bys stejně poprosil. koukni ke dveřím." Yoongi se podíval a musel si skousnout dolní ret.
Jimin s Jinem právě přišli dovnitř. Jimin hned vyskočil na bar a sednul si čelem k Yoongimu a položil mu ruce kolem krku. Yoongi se usmál. ,,Na baru se nesedí čičí.. a taky se můžeš alespoň zeptat, když si půjčuješ moje věci." Zasmál se a políbil svého nádherného přítele. ,,Nerad tě ruším při práci, tak se neptám. To úžasný roztomilý za mnou je Jin! Je naprosto super!" Jin zamával. ,,Já jsem Yoongi. Přítel tohohle kotěte." Usmál se Yoongi a zmáčkl Jiminovi zadek.. Ten vypískl.
,,Sedej Jine." Řekl s úsměvem Namjoon. Jin to udělal. Byl zmatený. Furt se rozhlížel kolem. Nechápal, proč tam jsou ty tyče a proč tam nějaká holka tančí a ostatní a ni pískají. Nechápal v tomhle světě nic. A zmátlo ho navíc to, že když se otočil zpátky, tak před ním bylo nějaký pití a Jimin s tím černovláskem nikde. Koukl na Namjoona, který ho s úsměvem pozoroval.
,,Ty jsi ta chůva, že jo.." Jin nechápal. ,,Ten kdo mě má hlídat." Dovysvětlil Nam a Jin kývl. ,,A jsi od policie, že jo.." Zeptal se a Jin zakroutil hlavou. ,,od policie ne. Od jediný jednotky. Přihlásil jsem se dobrovolně. Už jsem mezi ostatními nemohl být. A chci najít RM." Joon se usmál. ,,Proč?"
,,Zabil mi rodinu.. před čtyřmi lety."
,,Proto si šel do té jednotky?" Jin zakroutil hlavou.
,,Je to složitější" Povzdechl si Jin a koukl na pití.,,co je to?"
,,Řekl jsi, že máš rád mlíko, tak baileys" Jin se napil a oblízl se. Chutnalo mu to. I když to bylo spíše kafe, které normálně nepil.
,,To je strašně dobrý. Je tu něco podobnýho v růžovém?" Joon se zasmál.
,,Něco se sežene."Tímhle to začalo. Za pár minut se u vrátil rozcuchaný Jimin a Yoongi, oba spokojení s úsměvem na tváři. Začali si dolívat pití, tančit a ukazovat Jinovi svět, který neznal. Namjoon chtěl na Jina vznést ještě nějaké dotazy, ale neodhodlal se po tom, co slyšel to o jejich rodičích. Nepamatuje si, že by někoho takového zabil. Bude se muset poptat v gangu. Teď se ale bavil s ostatními.
Asi ve 2 ráno byli všichni už slušně pod parou a na Jinovi bylo vidět, že už víc nedokáže snést. Nikdo z ostatních přítomných nevěděl kde bydlí a tak se nakonec ocitl v Namjoonově náručí na cestě do jeho apartmánu. Namjoon si nedovolil sám řídit, tak si zavolal někoho na odvoz. Jin celou dobu je vrněl, pozoroval staršího a občas se smál. Sem tam něco zahuhlal.
Dorazili k Namjoonovi po chvíli a Joon Jina odnášel k sobě do postele. Měl v plánu ho tam položit a jít na gauč. To by mu ale Jin nesměl omotat ruce kolem krku, pověsit se na něj a začít ho z ničeho nic líbat.
(příště smut ❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣)
ČTEŠ
MURDER (Namjin 18+)
Fiksi PenggemarSériový vrah. Vtipný. Společenský. Bohatý. Chytrý. Psychopat. Tajnůstkář. Student. To jsou věci které popisují Kim Namjoona. Studenta na souromé škole se spletitou minulostí. Jeho přezdívka je RM. Mezi Namjoonem a RM je pár základních rozdílu. RM...