4. bölüm

194 20 6
                                    

MERHABA ! bu bölüm gec geldi çünkü sınavlarım başlamıştı o yüzdende maalesef yazamadım T.T .  ve telefonumu müdür yardımcısına  kaptırdım T.T T.T T.T T.T .Neyse telefonumu unutmalıyım …birde iki  ve üçüncu bölüm az okunduğu için üzgünüm...

Zil çalar ve çantamı hazırlayıp sınıftan çıktım. Kyung mi ile karşılaşmamak için  hızlı olmaya çalışsamda kyung mi yi arkamda görürüm ve içimden ‘aishhh ! yine kurtulamadım şundan ‘ geçirim. Kapıdan tam çıkacakken yağmur başlar. Kyung mi hazırlıklı gelmişti hemen şemsiyesini açar  ve kapıdan çıkar.( hava durumunu iyi takip ediyormuş  -_-).  Kapıdan dışarı çıktım ve ıslanarak eve doğru ilerledim. Biraz ilerledikten sonra  kyung mi ‘’yanima gelmek istermisin ? ‘’ dediği anda yanına atladım.

Kyung mi – dilsiz alabilirsin ama sağır deyilsin

(hahaha çok komik -_-) . yine içimden ‘aishh’ dedim ve artık ona bay aish lakamını takmayı karar verdim . Evet budur onun adı artık bay aish . çünkü ona karşı cok fazla aishh kulanıyordum!!!!.  Evin kapısına vardığımızda hemen eve atladım ve kyung mi bağırarak ' bir teşekkür bile yokmu’ der ve oda  kendi evine girer.  Tabiî ki yine ben içimden ‘ teşekkür ederim aish bay ‘ geçirip gülmeye başlarım . annem güldüğümü görünce çok şaşırır çünkü kazadan beri hiç gülmemiştim. Neyse ben yukarı çıktım ve ödevimi  yapmaya başladım. ( ah bu ödevler hiç bitmez  T.T) . ödev  yaparken aklıma jung hwa aklıma geldi ve kendime sorular sormaya başladım;

Jung hwa neden benim yanıma gelmişti?  O kimsenin yanına gitmaz ki  yada ben bi öyle biliyorum ???

Yoksa benden bi hoşlanıyor ?  yok canım !!! ya hoşlanıyorsa !!!! . ah aklımda cok soru olusmustuki  soruları düsünürken uyuya kaldım ve ödevbimi yapamadım -_- . neyseki sabah erkenden  kalkıp ödevlerimi yaptım. Sonrada yine geç kalma duygusuyla  hızlıca hazırlandım ve okula gitmek için kapıdan çıktım . kyung mi ortalıkta gözükmüyordu derken ,demez olaydim çünkü kyung mi kapıdan  bir anda çıkı verdi. Ve benim mutluluğum sona erdi.yine okula hızlıca ilerlemek nafile idi , çünkü beni görmüstü T.T .kyung mi önüme geçerek hızlıca yürüdü.

 Okula bir dakika ara ile girsekte sınıfa aynanda girdsik. Kyung mi sırasına ilerledi ve sırasının üzerinde olan hediyeleri arkada bulunan dolapların üstüne koydu.hediyeleri kyung mi nin hayranları koymuştu. Hatta ona özel fan külübü bile açmışlardı. Neyse öğretmen gidi ve kyungmi bana üzerinde  ‘ bana yardım edebilirmisin ? ‘ yazılı kağıdı  uzattı…

ve 4. bölümün sonu ...

nasıldı !! inşallah beyenirsiniz !! <3<3<3<3 . @gizemlijeoja çoooooooooooooooooooooook teşekkürler çünkü mi yung ın dilinden anlatmak onun fikriydi ve bence böyle daha iyi oldu. 5. bölümde görüşmek üzere ^-^ <3<3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 19, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Why me?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin