Takový krásný Vánoční večer, plný lásky, rodiny a kamarádství, je přesně to, co by si každý z nás přál. Většina studentů odjela domů za rodiči a sourozenci, babičkami a dědečky, nebo za strýci a tetami.
V Nebelvírské společenské místnosti se ještě dlouho ozýval smích a radost, když se však polovina studentů rozhodla jít si lehnout, hlasy pomalu utichali.
V tu dobu se na hrad a jeho pozemky, začal pomalu snášet bílí, ledový prášek, zakrýval stopy v bahně a zanechával za sebou pouze bílou cestičku.
Když se společenská místnost dostatečně uvolnila, zbylo zde už jen devět lidí, sedících v kruhu na zemi, s šibalskými úsměvi na tváři.
Fred, George, Ron, Harry, Hermiona, Ginny, Neville, Dean a Seamus. Byli to právě dvojčata, kdo navrhl, zahrát si pravdu, nebo úkol. ,,Takže, kdo začíná?" Zeptal se Dean a přejel všechny kradmím pohledem.
,,Tak třeba ty Ginny, začni." Pravil Ron a ušklíbl se na sestru. Dívka uchopila lahev a roztočila ji, víčko ukázalo na Harryho. ,,Pravda, nebo úkol?" Zeptala se. ,,Hmm, pravda."
Doufal že se nerozhodl špatně a tak upřel nejistý pohled na zrzku. ,, Co by jsi si pořídil za kouzelného tvora?" Zeptala se se zájmen a brunet si oddechl.
,, Asi kůroleza, jsou takový maličcí a roztomilí." Odpověděl a zatočil flaškou. Padla na George. ,, Pravda." Řekl dřìv než se stihl Harry vůbec zeptat. ,, Kdo z vašeho ročníku se ti líbí." Zrzek zčervenal a zašeptal: ,,Angelina."
,,Kdo?"
,,Angelina." Pravil polohlasně. Fred se zatvářil dotčeně. ,,Georgie, ty mě podvádíš? Strašně mě to ranilo, zlomil jsi mi srdce.",,Promiň Fredý, ale toto je vážné, lásku nezastavíš, miluji jen a jen Angelinu." To už to nevydrželi a propukli v smích.
Zatočil flaškou a ta padla na Freda. ,,Úkol." ,, Vem si jazyk jako jelito, Hermioninu čelenku s kočičíma ušima, Weasleyovský svetr a stepuj před námi."
Ron se uchechtl a sledoval Freda, který se šel připravit. Vypadal tak vtipně, že se smích jeho kamarádů musel dostavit až k mudlům.
Flaška se nadále točila a točila. Fred s Georgem přinesli během hry i ohnivou whisky. I když nikdo z nich nebyl plnoletý, všichny z lahví s alkoholem pili a smáli se jako smyslů zbavení, jen Neville nepil a raději zkláněl hlavu nad máslovým ležákem.
Po spoustě přemlouvání se však konečně napil a pravá zábava právě začala. S alkoholem v krvy vymýšleli čím dál víc ztřeštěné a úchylné nápady.
Tak třeba; Harry musel Ginny udělat cucflek na krku, Dean měl zahrát scénku, jak si bere Seamuse, George měl z okna zakřičet"miluju Freda" a Neville měl vyznat lásku buclaté dámě.
Padla řada na Rona a ten zatočil flaškou, výčko padlo na Hermionu. ,,Pravda nebo úkol?" Zeptal se zrzek brunety." ,,Úkol." Ronald chvíli přemýšlel a potom vyhrkl: ,,Polib mě."
Hermiona s ohňivou whisky v krvi neváhala ani minutu a spojila jejich rty v jedny. Začala s nimi hýbat a Ron její pohyby opakoval.
Když se dobyl do dívčiných úst, začala třetí světová s jejich jazyky.
Společenskou místnost zaplnil výskot a potlesk. Mohlo je napadnout že hluk někoho vzbudí.Náhle se otevřela dvířka a dovnitř vstoupila profesorka McGonallová v modrém županu. ,,Slečno Grangerová! Pane Weasley?! Co to má znamenat!?" Zhrozila se nad pohledem na prázdné lahve ohňivé whisky a utkvěla očima nad podnapilém Nevillovi.
Hermiona a Ron se od sebe vyděšeně odtrhli a koukali na zhrozenou starou dámu.
,,Sakra..." Vytrousil ještě Harry.......
Nevšívejte si u názvu tohohle✔, je to proto, abych věděla že mám Romione dopsané, chápeme se..?😉