Všechny momenty s tebou, byly k nezaplacení. Tvůj humor, důvtip, tvá nezkonalá chytrost, tvá schopnost zachování chladné hlavy ve všech případech. Tvoje hebké a plné rty, tvé neskrotné kudrnaté vlasy, tvé oříškově hnědé oči a hebká bříška prstů, která se mi vískala ve vlasech. To vše mi bude chybět, TY mi budeš chybět. Ale nám dvoum do teď osud nepřál a ty to víš, dokonce ani naši přátelé nesouhlasí. Nejvíc je proti můj otec a to víš moc dobře. Musím odejít a ty musíš zapomenout. Zapomenout na mě. Pamatovat si mě jako toho rozmazleného fracka jež tě vždy urážel. A toho teď lituje, jenže to ty nebudeš vědět, zařídil jsem to. Vše jsem zařídil, vyrve mi to srdce z hrudi. Chci aby jsi věděla že tě miluju, vlastně to vědět nebudeš. Užij si život, pro mě to bez tebe život nebude. Bez tebe to bude temné. Jen co Harry porazí ty- víš- koho se tě pokusím najít a obnovit ti vzpomínky. Ale nic neslibuji, možná tuhle válku nepřežiju, ale tymi musíš slíbit že přežiješ. Vlastně-
Draco se zasekl a zmačkal popsaný papír. Celé to napsal znovu, když s tím byl spokojený, strčil dopis do obálky a tu nadepsal Hermiona Grangerová.
Ještě jednou si to po sobě přečetl. Zkrátil to, jinak by se tady psychicky složil, inu už teď tu seděl jako hromádka neštěstí a snažil se nemyslet na to co chce udělat.V dopise stálo:
Hermiono miluju tě,
Ale musíš zapomenout, zapomenout na mě, odpusť mi to, ale musím to udělat. Je to pro tvé dobro...
Po tváři mu stekla slza, pak další a další. Vzpomínal, jak se s Miou dali dohromady. Bylo to v pátém ročníku. Když byl maškarní ples, Draco tam Hermionu pozval.
Neměl s kým jít a ona se mu prostě strašně líbila. Ona taky neměla s kým jít, musela uznat že je Malfoy pohledný a tak mu na to kývla. Ve společence se za to proklela, ale její srdce jásalo. V den plesu udělala Draca nejšťastnějším člověkem na planetě Zemi. Po tváři mu stekla další slza, zavřel oči a zavspomínal se.
Memories
Hermiona sklesle seděla ve Velké síni a nečinně bodala vidličkou do palačinek.
Vypadaly sice náramně chutně, ale Mia neměla hlad, ani chuť k jídlu.Od doby co se vyhlásil školní maškarní ples ji nikdo nepozval a ona kvůli tomu měla dosud ponurou náladu. V hodinách se nehlásila, nedávala pozor, ba byla dokonce drzá. Což se jí vůbec nepodobalo.
Učitelé z ní a jejího chování byli na prášky. Přestala se dokonce bavit s Harrym, Ronem a Ginny, protože na nich viděla to štěstí, ale taky zradu.
Do toho okamžiku, kdy jí Ron přišel celý rozesmátý říct, koho pozval, si myslela že k ní něco cítí. Jenže když ho pak viděla jak se s NÍ muckal, přešla ji všechna radost a nasadila svou ledovou masku.
,,Pitomá Levandule," zamručela a vstala od stolu. Bez dalšího vybavování ladně odešla z Velké síně. Na chodbě ji ale někdo odchytil, zatáhl do nějaké třídy a zamkl.
Ostražitě vytáhla hůlku a namířila ji na osobu pořád stojící ve stínu. Když ale vykročil na světlo Mia otevřela pusu překvapením. ,,M-malfoyi?" Zeptala se s překvapeně, v zápětí se však překvapený výraz změnil v ledovou masku a jako třešničku na dortu ji zdobil povrchní úšklebek.
,,Ano Grangerová, jsem to já," ušklíbl se i on. ,,Vůbec si se nezměnil," odfrkla si dívka. ,,Zato ty ano," řekl už vážněji. Mia by to nikdy nepřiznala, ale v jeho přítomnosti se cítila nesvá.
,,Proč to děláš?" Zeptal se. ,,Jako neříkám že by mi tvé chování Zmiozela nelichotilo, ale stejně. Jsi Nebelvírka a takhle se vy lvy nechováte. Ty se tak nechováš," řekl a propaloval ji pohledem.
,,Jenže, to je dlouhý pří-" zarazila se, ,,počkej, počkej, počkej. Od kdy se ty, Draco Malfoy zajímá o mě, o mudlovskou-" zarazil ji. ,,Neříkej to, ponižuješ se," řekl a usmál se. Mia vykulila oči a stěží, si udržela svou ledovou masku.
,,Je to kvůli plesu, že?" Mia přimhouřila obočí, potom kývvla, posadila se na zem a opřela se o stěnu. Draco si opatrně sedl vedle ní. ,,Nemáš s kým jít že?" Ušklíbl se. ,,Jestli si sem přišel jen aby jsi se mi vysmál! Tak-" znovu ji jemně přerušil. ,,Kdybych tu byl kvůli tvému ponižování, nikdy bych si vedle tebe nesedl, ne?"
Mia poraženě kývla. ,,Chtěl jsem tě pozvat. Inu já ani ty nemáme s kým jít," řekl klidně. Hermiona vykulila oči. ,,No víš, je to maškarní. Budeme mít zakritý obličej, neuvidí že jsme to my dva," Mia se k jeho překvapení rozzářila.
,,Ano, beru to," vykřikla. Draco se usmál a odemkl. Vypustil Hermionu a potom odešel i on, byl nad míru šťastný.
End of memories
Když potom Mia přišla, se zelenou škraboškou, s krásným účesem, zelenými konečky vlasů, úsměvem a na sobě měla ty nejhezčí zeleno- černé šaty, myslel že se rozteče na místě.
Ten tanec byl nepopsatelný...
Draco zatřepal hlavou, aby z ní vyhnal myšlenky na ni. Setřel si z oblíčeje slzy, prohrábl si rukou vlasy a vydal se k poličce s alkoholem.Bez ohnivé whisky se to neobejde. Posílen skleničkou alkoholu se vydal na Astronomickou věž. Na poslední setkání jeho a jeho princezny. Když tam dorazil Mia stála opřená o zábradlí. ,,Krásný večer, že?" Zeptal se v ruce svýrajíc dopis a hůlku.
Hermiona nadskočila leknutím. ,, Ach Draco, příště mě tak neděs," usmála se. Milá Mio, kdyby si jen věděla že už žádné příště nebude, pomyslel si Malfoy. ,,Ano je moc pěkný," dořekla Nebelvírka.
,,Mio teď je tu něco hodně důležitého," řekl a vážně na ni pohlédl.
,,Co?" Vyděsila se.
,,Musím vědět že mě miluješ, řekni to, řekni že mě miluješ," řekl. ,,Draco, to, co se tady-" chtěla vysvětlení. Ale on ji nenechal. ,,Ne, řekni to, prosím, potřebuju to vědět," konstatoval znovu, ale jeho odvaha visela na vlásku.,,Miluju tě," řekla to. ,,Děkuju, chci aby jsi věděla že tě taky miluju," řekl roztřeseným hlasem. ,,Přečti si to," podal ji obálku. Opatrně ji uchopila a otočila se k Malfoyovi zády.
Namířil na ni hůlkou. Nic netušící Mia začala číst nahlas. ,,Hermiono miluju tě, ale musíš zapomenout, zapomenout na mě, odpusť mi to, ale musím to udělat, je to pro tvé dobro," dočetla dopis. ,,Draco co to-" otočila se. ,,Promiň," zašeptal.
Obliviate