Quarrel spoils everything/Drarry✔

554 27 13
                                    

Hnědovlasý brýlatý chlapec naštvaně a zlomeně kráčel po zasněžených Bradavických pozemcích, šel rychle, chtěl se vyhnout určité osobě. Osobě kterou miloval, úspěšně se jí vyhl v hradu, ale ona osoba, trávila dosti času venku, a to náš chlapec s nachovou jizvou na čele netušil.

Draco Malfoy, kluk do kterého se zamiloval, hádky mezi nimi byli čím dál tím horší. Ta dnešní byla ale nejhorší:

Flashback

Zmiozelský princ si to zrovna štrádoval do Velké síně na oběd společně se svou partou hadů, když ho oslovil chlapec s nachovou jizvou na čele.

Mrzutý Zmiozel chtěl Pottera odbýt, ale v jeho očích viděl odhodlání, strach, bolest a ... lásku? Ne to nemůže být pravda.

,,Malfoy, můžeš na chvilku?" Zašeptal chlapec skoro neslyšně. Blonďák se zašklebil, předal svou tašku Crabbemu a vykročil k němu.

Pansy chvíly zaraženě zírala, až když na ní Draco vrhl ostrý pohled, společně se zbývajícími hady se vydali napřed.

,,Co si mi chtěl jizvoune?" Zasičel nenávistně. Nebelvír se ohlédl na obě strany, zatáhl Draca za rukáv do volné učebny a vytáhl hůlku.

,,Chceš mě zabít Pottere?!" Zavrčel. Harry zavrtěl hlavou a zabrblal "dnes ne".
,,Ševelisimo," zašeptal. Potom ještě zamkl dveře kouzlem a měl hotovo.

,,Potřebiju ti... něco říct..." začal pomalu, ,, nemohu to dál skrývat, už dlouho... k tobě necítím to co... před tím, ta nenávist... už dávno vyprchala ... a ... , "

Malfoyův nenávistný pohled se změnil v udivený, ten však rychle schoval pod svou proslulou kamennou maskou.

,,A ... no..., zjistil jsem že... mě nezajímají holky, jsou hezké ale... není to ono. " Potter je na kluky? Ptal se sám sebe Draco.

,,Tak máš jinou orientaci, ale proč jsi s tím šel za mnou?" Zeptal se a ukázal na sebe, mezitím co se Harry utápjel v jeho očích. ,,C-co, jo promiň?"

,,Víš... je tu jeden kluk co... se mi líbí, a... no... jsi princ Zmiozelu, tak jsem myslel, že na tebe... všichni letí, a..." ,,Chceš poradit," doplnil ho Malfoy s úšklebkem.

Harry zčervenal jako rajče a nepatrně kývl. ,,No, hele, první se s ním začni bavit, pozvi ho ven nebo tak, ale to ti radím tak jak to dělá každý blbec, Malfoyové to berou jinak," ušklíbl se.

,,A jak?" Zeptal se se zájmem Harry a o krok se k Dracovi přiblížil. ,,Prostě k němu nebo k ní přijdeš, řekneš jí co k ní, nebo němu cítíš, políbíš ho, či ji a je to." Pokrčil rameny.

Harry pokročil ještě blíž a zašeptal: ,,Miluju tě Draco Luciusi Malfoy," potom spojil jejich rty v jedny.

Draco ho rychle odstrčil. ,,Co si jako myslíš Pottere! Že mi tu budeš celé ty roky pít krev, a teď když mě miluješ po tobě hned skočím?! Vždyť ani nejsem na kluky, nenávidím tě Harry Pottere!

Z celého svého srdce tě nenávidím! Jestli tě ještě jednou uvidím tak tě zabiju! Nemohl si mi to říct dřív?! Dřív?! O mnoho dřív, já ti tu najivně radím a ty mě pak jen tak políbíš?! Jsi normální?!"

Harrymu se do očí nahrnuly slzy. ,,Já... promiň, ty to nechápeš! Miluju tě Draco Malfo-y ch-chápeš!" Zakřičel, jeho hlas se mu však zlomil když vyslovil tu větu.

,,Nechápu Pottere! Nechápu. Měl jsem tušit, že sem s tebou nemám chodit! Ty prašivej Nebelvíre!" Strčil do něj, až brunet upadl a praštil se o katedru.

,,Au..." sykl. Draco už měl taky slzy v očích, nevěděl proč. Pravda byla taková, že Pottera miloval taky, ale ještě to sám nevěděl.

Sklonil se k Harrymu, vlepil mu facku a se slzami v očích a se zašeptáním kouzla "Alohomora" odešel ze třídy, kde zlomil srdce chlapci, který přežil.

End of Flashback

Ostré sněhové vločky ho šlehaly do zmrzlé tváře, jeho stopy pomalu zakrýval bílý ledový prášek a zmrzlé prsty se mu třásly zimou. Už nejmíň hodinu tu bloudí, celý zmrzlý a smutný.

Z rychlé chůze přešel do běhu. Když se ocitl na mítince u zamrzlého černého jezera, kde to tak miloval, zastavil se. ,,Má milovaná mítinko, už tě nikdy neuvidím, nemohu se sem vrátit, nemohu tu zůstat, tohle se nemělo stát, nikdy...," posadil se na zasněženou zem a nechal své slzy volně téct.

Uchopil do ruky malý hnědý kamínek a mrskl ho na led. Jakoby ani nic neudělal. Harry uchopil docela velký kámen a hodil ho na zamrzlé jezero. Na ledu se neoběvila ani prasklinka.

Chlapec se rozhodl si  na led stoupnout, buď ho udrží a on se zde bude muset piplat se životem, nebo se propadne a ukončí tak jeho trápení. Momentálně by raději volil možnost B.

Pomalu se vydal na led. Zpočátku nejistě a s malými kroky se dostal na pevný led. Alespoň si myslel že je pevný.

Zničeně se pohyboval po ledě aniž by si všiml, že už u jezera není sám. ,,Hej Pottere, chceš se zabít?!" Zakřičel na něj nově příchozí blonďák. Nakonec si uvědomil, že láska je oboustranná, uznal dokonce, že se mu ten polibek líbil. Proto se vydal Pottera najít a omluvit de mu.

Poslední co Harry viděl či slyšel byl Malfoyův ustaraný pohled, křupnutí plochy ledu na kterém stál a  potom už jen chlad, který ho pohltil.

,,Pottere!" Zakřičel ještě Zmiozelský princ, Harry ho však neslyšel. Blonďatý had jednal rychle, svlékl si bundu a skočil pro tonoucího chlapce.

Když Harryho pevně uchopil, chtěl se vydat nahoru, na souš. Otočil se na led a hledal díru, kterou sem skočil. Ale ona nikde. Draco zapoměl na kouzelný led  Černého jezera, když se v ledu oběví díra, setrvá. Když však dírou někdo vlze, či skočí do vody pod ní, led se zacelí, a odváżlivec zůstane uvězněn dokud, někdo další neudělá díru do ledu.

Draco se podíval Harrymu hluboko do očí, ústy naznačil "miluju tě" a pevně ho objal. Potom už jen cítili chlad a černotu, jež se jim promítla v očích.

Ten den Černé jezero pohltilo dvě zamilované duše, k zamyšlení je, že to donedávna byli nepřátelé...

...

Dangerous loveKde žijí příběhy. Začni objevovat