Transformation/Draco, Pansy, Blaise,Theo Harry, Ron, Hermiona a Ginny✔

238 8 11
                                    

Kdo by si pomyslel že takový nevinný žertík toho tolik změní.
Že najde nová kamarádství, zakope válečnou sekeru a vykope tři nové páry.
Inu ani jeden z nich to netušil,
Neboli:
Nehleďte na minulost, ať je jakákoli.
Hlavní je přítomnost
a
budoucnost
- Eliz Jane Bellatrix Narcissa Malfoy

Tři zamilované páry seděli u tří košťat a popíjeli máslové ležáky. Byl Valentýn, lásky čas.Ten čtvrtý, tam v zápětí též přišel. Nikdy by neřekli že historka jak se dali dohromady je vtipnější než Blaiseův vtip:

Víte co je největší blbost
V kouzelnickém světě?
...
Jde Ronald po silnici a hází kolem sebe galeony, ještě věší je to že za ním běží Draco, sbírá je ze země a vrací mu je.
.😂.

Kecám, nic není vtipnější než Blaiseův humor.

Ale teď zpět k příběhu...
Začalo to takto...:

Jednoho krásného dne, se mladá Ginny Weasleyová před knihovnou srazila s jistým Teodorem Nottem. Později se z nich staly dokonce i přátelé. Oběma to skvěle pálilo a už je nebavilo jak se naše Zlaté trio hádá s nejznámější trojicí Zmiozelů a tak začali spřádat plán, o který se později podělili i s profesorkou McGonagallovou a Brumbálem, kteří z tohoto plánu byli samozřejmě nadšení.

Minerva o tom hned obeznámila všechny učitele, kteří se mohli potrhat smíchy. I Snape zřejmě usoudil, že bude velká zábava vidět vlastní studenty v takovém stavu a tak jim namíchal potřebný lektvar. Inu, kdyby s tím přišla jen Ginny, asi by jí nepomohl, jenže když za ním s prosbou přišel i Zmiozelský student Nott, nemohl odmítnout. Hlavně když za jejich zády stála McGonagallová a Brumbál.

Nebelvírka proto společně s Teem došla před večeří za skřítky a do šesti máslových ležáků, které označili bílími samolepicími kolečky, nalili lektvar od Snapea. Když se potom ve Velké síni ukázali jejich oběti, uviděli, že se jako vždy hádájí.

Usadili se a Brumbál měl proslov, po jehož konci se na stolech oběvilo jídlo a pití. Přesně jak měli naplánováno, se označené ležáky objevily v části stolu, kde seděli oběti spiknutí. Ron, Harry a Hermiona každý uchopili jeden pohár označený bílím kolečkem, o kterém neměli ani ponětí. A pokud si ho všimli, asi si pomysleli, že je to nová dekorace.

Nic netušíc se napili a jelikož lektvar neměl žádnou chuť, nic nepoznali, což byla velká výhoda a Teovi s Ginny to nahrávalo do karet. Po večeři se jmenovaní spiklenci sešli před Velkou síní a radostí se začali smát, jako zfetovaní mroži. V návalu radosti Teo přiložil své rty na ty Ginerviny, což dívku zarazilo a tak se chlapec okamžitě odtrhl.

,,P- promiň," vykoktal a zrudl, nacož zrzka zareagovala pouze úsměvem a k udivení obou stran znovu spojila jejich rty v jedny. Celou scénu pozoroval samotný ředitel školy, který se nad tím pouze usmál. ,,Jak je ta láska pěkná a nepředvídatelná," povzdechl si a znovu jeho rty se znovu roztáhly do úsměvu.

Přes noc se toho událo hodně, jenže o tom nikdo nevěděl. Nikdo nic netušil, dokonce ani Zlaté trio a tři Zmiozelští, kteří se v noci změnili k nepoznání.

...

Ráno:

Hermiona, Harry, Ron, Pansy, Blaise a Draco ve stejnou chvíli otevřeli oči. Cítili se jinak, jenže nevěděli co jim připadá tak neobvyklého. Parkinsonová a Mia vstaly z postele a protáhly si ztuhlá záda. Poté se vydali do koupelny a podívaly se na svůj odraz. Neumíte si ani představit jak se zděsily, když v zrcadle místo dívčí tvář spatřili chlapecké rysy.

Dangerous loveKde žijí příběhy. Začni objevovat