02

216 38 21
                                    

vice president Jeon

Tertera jelas nama Jeon di papan tanda pintu besar itu.Dibuka perlahan tanpa ada sebarang bunyi.

Menjadi vice president bukan satu kerja yang susah bagi Jungkook.

Kerana selama dia memegang jawatan tiggi itu,yang dia maklum,semua masalah dan keadaan di bangunan tinggi itu akan diuruskan sendiri oleh presiden mereka.

President Kim,pemilik bangunan yang tinggi dan besar di tengah-tengah bandar Seoul.

; Jungkook

Briefcase diletakkan di atas meja miliknya.Kerusi yang empuk menjadi tempat dia melabuhkan punggungnya.

Laptop dihadapannya di 'on' kan.

Satu notification masuk melalui e-mel miliknya.

Nama penghantar membuatkan dahi Jungkook sedikit berkerut.

Lee Ji Eun
-Jungkook,I pregnant
-I nak you tanggungjawab
-Kalau you dah dapat mesej I ni,jumpa kat club yang you selalu pergi tu.I tunggu....pukul 8 malam ni.

Terkejut?

Tak tapi lawak.

Jungkook tersenyum sinis.Matanya masih menatap skrin laptopnya.

Dibaca banyak kali pesanan yang dia terima daripada perempuan one night stand miliknya.

Tapi satu je yang membuatkan Jungkook sedikit keliru terhadap penghantar ni.

Lee Ji Eun...perempuan yang mana satu?Gigih kau cari aku ye...sampai sanggup e-mel.Nak suruh aku tanggungjawab?Maybe aku akan kata tak sebab mungkin dalam dua tiga hari ni keluarga kau akan buat funeral sempena kematian kau?

E-mel?

Jungkook agak bangga dengan perempuan yang bernama Lee Ji Eun ni sebab jumpa alamat e-mel dia.

Nombor gadjet Jungkook?

Haram bagi Jungkook untuk bagi nombor telefonnya kepada perempuan-perempuan diluar sana kecuali keluarganya.

Sebab?

Dia taknak perempuan yang pernah tidur bersamanya mencari dia.

Menyusahkan.

; Jihyo

Vakum disimpan kembali kedalam stor rumah banglo itu.

Hmm siap jugak bersihkan rumah.Tapi masih awal lagi ni.Aku...nak buat apa lagi?

Tiba-tiba Jihyo terfikirkan cafe yang baru dibuka berdekatan rumahnya.

Ada baiknya jugak kalau aku pergi sana.Boleh cuba makanan kat situ.

Jihyo berlalu naik ke tingkat atas.Menuju ke dalam biliknya.

Selepas bersiap memakai blouse putih kegemarannya.Jihyo menuju ke pintu utama banglo itu.

Make-up?

Tak ade.Jungkook melarang keras Jihyo untuk memakai sebarang make-up.

Walaupun lipstick sekalipun,haram untuk Jihyo memakainya.

Dan Jihyo kemana-mana hanya dengan bare face nya sahaja.

Namun,Jihyo tidak tahu bahawa muka tanpa make-up itulah yang berjaya memikat hati semua orang.

Kecuali Jeon Jungkook.

Dibuka almari kasut yang lebih besar dan tinggi daripadanya.

Mata Jihyo melilau mencari kasut Nike putih miliknya.

; her tearsWhere stories live. Discover now