Capitolul 2

34 3 0
                                    

Șterg oglinda aburită, și entuziasmată mă pregătesc pentru petrecerea ce va avea loc la cineva dintre amicii mei. După ce termin de retușat câteva imperfecțiuni de pe față, ies din duș și-mi acopăr corpul cu un prosop moale și alb. Fug pe vârfuri până în camera mea și arunc prosopul pe pat.

Mă probez în câteva haine și hotărăsc să aleg o ținută simplă. Ajung să mă privesc lung și atent în oglindă. Analizându-mi trăsăturile, gândul îmi zboară, din întâmplare, la băiatul de la cafenea. Nu înțelegeam de ce se uita într-un mod așa ciudat la mine. Apariția mătușii în cameră îmi spulberă orice gând.

- Ești gata, draga mea? Prietenii tăi te așteaptă în față.

- Hah? tresar. Da, sunt gata.

*

Petrecerea are loc într-o casă spațioasă, Jenette stă singură vara, ai ei pleacă mereu în vacanțe exotice, tocmai de aceea își permite să facă adeseori petreceri memorabile, iar noi ne bucurăm s-o avem ca prietenă.

- Kristal! se aude o voce pițigăiată, sunt îmbrățișată de la spate. Ai venit!

- Maya?! Mă bucur să te văd! Ce bine arăți! spun surprinsă de noua ei coafură.

- Oh, nu mai spune, uită-te la tine, exclamă Dylan într-un mod sarcastic.

- Hey, Dylan, îl îmbrățisez.

- Bună, Kristal! ceilalți prieteni sosesc și ei la adunarea noastră.

Ne așezăm pe o canapea, alții pe jos făcându-se confortabili. Cineva ne propune să bem și se duc să ne aprovizioneze cu cât mai multă băutură.

Urmează o seară plină de râsete, istorisiri, glume și toate cele, care mă fac să realizez cât de dor îmi era.

- Uhm, Kristal, unde este Jay? mă întreabă Monica timidă.

Monicăi îi place de fratele meu de ceva timp, pare destul de dezamăgită de absența lui.

- A ales să rămână acasă.

- Acasă la mătușa ta, nu? mă întreabă încă sperând.

- Nu.. sunt întreruptă de vocea unuia dintre băieți.

- Probabil acum este puțin murdar la nas! râde punându-și degetul pe o nară.

Mă uit urât la el și îmi dau ochii peste cap, șoptindu-i Monicăi că nu va veni vara asta.

***

Afară stă să se întunece, dar nu am altceva de făcut decât să-mi repar mașina. Gary mă anunță că în curând va pleca acasă și îmi va lăsa mie cheile de la garaj. Nu-i nicio problemă, îmi place să îmi petrec timpul singur în condițiile astea, chiar dacă bătrânelul e o companie tare haioasă.

Peste ceva timp mașina mea este gata. Răsuflu ușurat, mă urc în ea și inspir mirosul specific, închid ochii și îmi las capul pe spate. Faptul că am reparat-o într-un final, mă face să mă simt împlinit. Nu fac altceva decât să pornesc pe străzile goale pentru a-mi pierde timpul.

La un moment dat ajung în fața casei lui Jenette. Am fost și eu invitat la petrecerea asta, dar am preferat să nu merg. Nu mă simt în stare pentru a merge. Odată ce am venit în Midland, toate amintirile m-au tulburat.

FINNEASUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum