🌱
Den D. Den kdy je společná show je dnes a já jsem sakra nervózní. Ráno jsem asi dvakrát zvracel ale nesmím to pokazit. Jsem na to zvyklý. Že mi je blbě když mám někde vystupovat. Na minulém koncertě asi před měsícem se to stalo ale byl jsem hned v pohodě. Klukům jsem to neřekl,nechci přidělávat starosti. Ještě by mě Taeyong nechal doma a to se nesmí stát. Sice mě má kdo nahradi,Renjun to taky umí ale já tam tak chci. Vzchopil jsem se a vyšel z koupelny kde jsem se ještě upravoval a myl vlasy. Jsou ještě vlhké ale uschnou po cestě takže na fén kašlu. Hodil jsem na sebe oblečení,zase černé plus košili a šel před dorm.,,Máš mokré vlasy,nastydneš.",,Nenastydnu." Usmál jsem se na Jaemina a nasedl do auta. Zase na to hrozný místo.,,Co kdyby jsem si zítra nebo cestou zpátky posedali jinak?",,Proč?",,Já se sem opravdu nevejdu kluci.",,Musíš to vydržet Sungie." Usmál se Jaemin a já ho měl v tu chvíli chuť zabít.Cesta uběhla docela rychle a já teď stojím na stagi(nevím jak to napsat) a procvičuji kroky. Jsem rád že vidím Leleho zase jako dříve,se usmívat od ucha k uchu a poslouchat jeho delfíní skřeky. Hodně se teď začal bavit s Felixem. Felix má strašně hluboký hlas,ještě víc než Jaemin a to je taky docela dost.,,Jsi v pohodě?" Otočil jsem se a uviděl Seungmina jak si sedá vedle mě.,,V rámci možností.",,Taky to tak mám ale zvrací spíše Jeongin jako nejmladší člen.",,On je vlastně ještě starší než Chenle že?",,Jo,o necelý rok. Jste kousek od sebe když nebereme v potaz to že jsi o rok mladší.",,Jo to jo." Se Seungminem se povídá skvěle. Takový starší kamarád ale zase je mladší než kluci u nás. Tím narážím na to že nechápu jak může být Hyuck starší než Felix nebo Jisung. Vůbec to tak nevypadá. Jak chováním,povahou tak vzhledem ale vzhled klame vždy. Vlastní zkušenosti. Musel jsem se usmát nad tím proč myslím na minulost když se mi plní můj dětský sen být idol. Je to fajn. Mít hodně lidí okolo sebe co vás mají rádi a poznávat spoustu dalších lidí jako je třeba Seungmin.
✨
Z mého přemýšlení mě vytrhla rána z pódia.,,Co se děje?",,Chenle se lekl když na něj Lix promluvil a spadl." Dal mi odpověď na mou otázku Hyunjin.,,Jinak,jaké máš zájmy krom skupiny?",,Tanec. Je to pro mě až po některých věcech vše.",,Nápodobně.",,Ty jsi tu teď nejstarší že?",,Asi ano,nevím kdy je Jaemin.",,Později než ty.",,Ouu.",,O čem se bavíte?" Přiběhl k nám Felix s Chenlem v závěsu.,,Kolik komu je. Stejně jsem nejmladší.",,To Jeongin taky říká. Teď je šťastný že je aspoň Chenle mladší a ty taky.",,Už jsem si zvykl Lixi." Takhle jsem si povídali do doby než jsme museli do šatny se převléct a nalíčit.
ČTEŠ
𝗔𝗥𝗧-𝗰𝗵𝗲𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴✨
Teen Fiction,,Chenle co to děláš?",,Věc,kterou chci udělat strašně dlouho." \kniha na chensung/\markhyuck zde!/ 2020/4/2 End of first story 2020/4/4 Start of second story ,,Marku? Tohle by jsme neměli,jsou tu ostatní.",,A co je mi potom?"