Vešel jsem do pokoje kde už je i hyung a vylezl na svou postel. Vzal si sluchátka a popadl svůj mobil. Jeno s Hyuckem mi rozbili můj starý takže mám nový a větší. Mé velké ruce nebudou trpět kvůli malému displeji. Pustil jsem si svůj obvyklý playlist a zavřel oči. Popadl mě pocit únavy a tak jsem se nechal nést do říše mých divných snů.
,,Chenle!",,Co je Jisungu?",,Proč to děláš? Jaký k tomu máš důvod?",,Tobě to vážně nedošlo? Mám tě rád víc než je zdrávo což bych jako člen skupiny neměl. Je to asi půl roku zpátky co jsem k tobě začal něco cítit ale snažil jsem se to nedávat najevo ale ono to nejde. Jsi úžasný milý člověk co se stará o ostatní. Skvělí kamarád a tanečník,rapper,vocálista a ještě nevím co. Jednoduše tě miluju..."
Zvedl jsem se do sedu. Jsem celý zpocený a udýchaný. Co to bylo za sen. Prosím ať to byl jen sen. Tohle je na mě moc. Stejnak už by nemělo cenu spát takže jsem se vyhrabal z postele a jdu znova do kuchyně. Překvapivě tam sedí všichni jen já zase nešel.,,Hele kdo se nám probudil." Zasmál se Johnny hyung a já se taky usmál. Posadil jsem se na volné místo vedle Renjun hyunga a nandal si jídlo. Docela mi vyhládlo po dobu co jsem spal.,,Spalo se ti dobře?" Zeptal se najednou Taeyong hyung.,,Docela ano."
Je teplo a já si oblékám plavky abych mohl do vody. Půjdu v tričku a možná si ho pak sundám. Taeyon vždy říkal že se za svou dobrou a zdravou postavu stydět nemusím. Nejde o to že se stydím ale spíš mi vadí pohledy ostatních na můj úzký pas. Fanoušci říkají jak je to sexy a hot jsem (taky to říkám a hodně často )ale můj názor je jiný. Radši jsem nad tím přestal přemýšlet a šel k bazénu. Ve vodě už je půlka skupiny včetně Chenlea. Teď se mi tam popravdě moc nechce ale zase nechci aby někdo věděl co se mezi námi stalo. Sundal jsem ze sebe ručník a skočil do vody. Neuvědomil jsem si že na sobě mám bílé tričko takže půjde vše vidět ale co už. Jsou tu jen kluci a Chenle. ,,Ouuuu." Ozvalo se vedle mě a podle hlasu to je Jeno.,,Nevěděl jsem že máš abs." Zasmál se a skočil zpět do vody.,,Jisung má abs?" Zeptal se Taeyong a já se už mohl jen smát.,,Ani ne.",,To je jedno, pojď se koupat." Zasmál se pro změnu Renjun a já šel za nima. Chenle se se mnou nějak nesnažil navazovat kontakt a za to jsem mu byl vděčný.
Celá republika v karanténě. Fakt super. Člověk ani nemůže jít ven a do sálu aby se konečně naučil We Go Up choreo. Chjo. Snad jste v pohodě a nic vám není protože teď se nudim což znamená více kapitol:)
🌱🤞
ČTEŠ
𝗔𝗥𝗧-𝗰𝗵𝗲𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴✨
Teen Fiction,,Chenle co to děláš?",,Věc,kterou chci udělat strašně dlouho." \kniha na chensung/\markhyuck zde!/ 2020/4/2 End of first story 2020/4/4 Start of second story ,,Marku? Tohle by jsme neměli,jsou tu ostatní.",,A co je mi potom?"