✨18✨

241 21 3
                                    

,,Jisungu ani to nezkoušej!" Křikl Renjun ale bylo to marný protože si Jisung zase zabral jeho místo.,,Máš být rychlejší." Zasměje se mladší a Renjun ho jen propaluje pohledem. Chenle dělá to samé jen propaluje Renjuna. Snaží se být klidný ale nejde to. Vidí že osoba,kterou miluje se směje ale ne kvůli němu. To že má Jisung uložených plno portrétů právě jeho však neví. Bojí se udělat krok,kterým by to začalo. Má už i připravené vyznání ale překážkou je on sám. Jisung ho má čím dál radši. Přemýšlí nad tím jakou má orientaci. Holek se vždy bál. Takže by měl jasno. Problém se ten že si nedokáže představit vztah se svým nejlepším kamarádem. Přijde mu to zvláštní ale na jednu stranu ho to přitahuje . Hodně.,,Jisungu!!!" Rozezní se autem když Renjun sedí na místě svého hyunga a lomcuje s druhou sedačkou.,,Hej,Chenle!" Okřikl jo Jeno když se proti němu dva nejmladší spikli.,,Měl jsem vás rád jako své dongsaenngs." Našpulil rty a Renjun se jen musel smát. Jaemin se zasněně divá na svého přítele a omylem se prokecne.,,Včera v posteli jsi tak vysmatý nebyl." Renjun se zarazí a plácne se do čela.,,Nechcete nám něco říct Renjun hyung?",,Um,co když vám řeknu že už přes měsíc spolu chodíme ale nikdo z vás to nezjistil kdyby to ten můj pablb neřekl?" Zasměje se nervózně a Jaemin na něj hodí nechápavý výraz.,,Já že jsem pablb? Máš celibát." Tohle byla poslední kapka na to aby se Renjun propadl studem. Chenle jen nevěřícně kouká stejně jako Jeno.,,Popravdě jsem to čekal." Začal se přiblbě usmívat Jisung a Haechan ho jen plácl po rameni.,,Za co?",,Jen tak." Jisung ho kopl do nohy.,,Au,za co?",,Jen tak." Oplatil mu to a otočil se dopředu. Chenle teď má náladu na bodu mrazu. Snaží se dlouhou dobu dát sám sebe dohromady s Jisungem a zjistí že oni dva spolu chodí už přes měsíc.,,Nemusíš být smutný. V dormu ti něco řeknu."
☁️
,,Co uděláme k jídlu?",,Ttobbokki(já nevim jak to napsat xd)!!!" Zařvali Jisung a Jeno najednou.,,Rámen!" Ozval se pro změnu Chenle a ostatní propukli v smích.,,No co je? Vy víte jak mám rád rámen." Začal se obhajovat a odešel do pokoje si odložit bundu. Hyuck se od nich oddělil a šel do dormu ke 127. Má pokoj s Johnnym což není nic dobrého. Aspoň pro něj. Tolik anglických frází najednou. Jeho mozek to nepobírá. Mezitím co Hyuck bojuje ve svém pokoji s polštářem se Jaemin snaží připravit jídlo pro další čtyři hladové krky. Povedlo se. Když nešlo ovládat volení teploty,Jisung dostal geniální nápad. Přišel do obýváku s toaleťákem v ruce a máchá s ním jak kdyby byl víla.,,Jisungu~" začne se smát Renjun a Chenle.,,No co je. Tak když pro to nikdo jiný nebyl schopen jít tak co mám asi dělat hyung." Obhajuje se u Renjuna a Jaemin jen přihlíží.,,Hele,nech mého muže být." Vloží se do toho Nana a Jisung se zarazí.,,Já chtěl být družička.",,Kdybyste na to přišli dřív,družičky jste mohli být všichni." Řekl pro změnu Renjun a dál připravoval jídlo. Tohle bude na dlouho. Prolítlo Maknaemu hlavou a odešel do pokoje.
☁️☁️☁️
To jak se snaží připravit jídlo jsem dneska viděla. Vydali video co dělají když jsou v dormu a musím říct že jsem se pobavila. Je to teprve první část takže čekám co se po*ere v další xd

Video zde xd

𝗔𝗥𝗧-𝗰𝗵𝗲𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat