Jsme spolu s Chenlem už skoro měsíc a půl. Nemůžu si až na pár menších a zbytečných hádek stěžovat. Někdy se o mě opravdu stará pěkně ale pak je to až otravné. Nám začala Dream Show a my jsme na ni tvrdě trénovali. Pak tu je naše trojice. Jsou šťastní a jde to na nich hodně vidět. Máme radost za ně. Jak dopadli mé výkresy? Založil jsem si na ně stránku na instagramu. Ovšem tam jsem jako známa osobnost. Ředitel to povolil. Jen za pár dní jsem měl spoustu fanoušků ale mě spíše jde o to aby se jim líbilo jaké kresby tam dávám. Je tam se mnou i Renjun hyung takže tam jsou vidět jeho díla,na které nemám. Jsou opravdu krásné. Vztah,který jsme pojmenovali Markhyuck se vyvíjí opravdu zajímavě. Někdy jsou jak malé děti a pak se Hyuck stará o Marka a naopak. Sluší jim to spolu. O žádných ostatních párech nevíme ale podle mě se tu ještě něco vyskytne.,,Jisungu,co tam děláš tak dlouho? Pojď. Za chvíli začíná koncert." Přišel za mnou Chenle a políbil mě na tvář.,,Neboj už jdu. Jenom jsem nad něčím přemýšlel." Odpověděl jsem a políbil ho na rty. Vážně bych už se ale měl připravit. Oblečen už jsem takže zbývá se pořádně napít a dojít si na záchod. Měl bych pohnout.
✨
,,Už běžím." Vykřikl Jisung a běžel za ostatními.,,YO DREAM!" Ozvalo se a ostatní řekli to co běžně říkají při jejich pokřiku.,,Držte se." Poplácal je zvukař po zádech a oni vyběhli na velké podium vztříc mnoha fanoušků křičící jejich jména. Hudba se rozezněla a koncert mohl započít.
✨✨✨✨✨✨
Oficiální konec knížky ART
chtěla bych poděkovat těm co si čtou kapitoli a hlasují pro ně. Je to opravdu krásný pocit když víte že se váš výplod fantazie někomu líbí. Doufám že to pošlete dál. Mám vás ráda. Děkuji💚🌱
ČTEŠ
𝗔𝗥𝗧-𝗰𝗵𝗲𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴✨
Teen Fiction,,Chenle co to děláš?",,Věc,kterou chci udělat strašně dlouho." \kniha na chensung/\markhyuck zde!/ 2020/4/2 End of first story 2020/4/4 Start of second story ,,Marku? Tohle by jsme neměli,jsou tu ostatní.",,A co je mi potom?"