ALT CAPITOL SPECIAL
Persp.JIMIN
Ce greu mai este cu SUGA . Tot crede că am fost eu și are dreptate. Însă nu pot recunoaste prea curand . A trebuit să-l privesc atatea ore , să mă asigur că a adormit la loc .
Am vrut să fie întuneric în cameră și este . V a trecut pe aici, oare acum doarme ? Ce o fi vrut nu am înțeles . Poate dorea să vorbim :
-Să vedem ce dorea .
Închid ușa de la cameră și vreau să mă apropii de camera unde stă V, dar aud pași . Unde să mă ascund ?
Mă pun la adăpost într-un colț mai întunecat și mă bucur că nu este multă lumină. Îl privesc pe Jin cum apare la ora asta, oare de ce nu doarme și tresar cand intră unde am vrut eu. Lasă ușa deschisă de la cameră și apasă pe intrerupător cu putere :
-V ești aici ? Te-ai întors de la baie ?
Întreabă Jin și mă furișez pană la ușă. Arunc o privire în cameră, Jin e cu spatele . Nu știe că sunt aici , în prag :
-CE V ? SUNT DOAR EU!
Îi zice RM agasat și Jin se duce țintă spre pat, unde se află RM :
-ADICĂ V NU ESTE AICI ? ȘI TU CE FACI ? DORMI LINISTIT ?!
Nu este ?
V nu doarme .
Înghit în sec și mă gandesc la o singură persoană . LA EA .
-V ești acolo ?
Spun în șoaptă și trag de ușă cu precizie . O închid fără să fiu prins . Dar tot ascult :
-Am crezut că s-a întors! V nu o să facă vreo prostie . Am încredere în el .
-Ești sigur ? A vorbit cu fata! Ce poate urma ?
-Doar nu vrei să-l caut acum ? E TARZIU! Cat e ceasul ?
-Nu m-am uitat la ceas . Trebuie să mă ajuti să-l găsim! Dacă nu avea un plan, era acum în pat . ȘI DORMEA .
-UN PLAN ? De ce ar avea nevoie de un plan ? Cred că glumesti .
-M-am întalnit cu HOPE . SIGUR I-A ȚINUT PARTEA .
-Tu nu ai dormit deloc ? Oare cum ai atata energie ?
-Ai de gand să te vaiti în continuare ? V nu este in cameră !
-Dar ești tu .Nu e mai frumos ?
Îi spune RM dar eu deja mă îndepărtez . Nu mai aud acea parte .
Vreau să vorbesc nitel cu HOPE, să aud ce spune și el. Cand intru în cameră, închid ușa în urma mea și privesc spre pat .E liniste în cameră . Hope este aici . Și nu este singur . Cum patul este mare îl imparte cu cineva . L-am găsit pe V! Se află cu HOPE în cameră .
NU LE VOI ZICE ASTA .
Mă liniștesc, oare de ce m-am panicat și ies din cameră.
YOU ARE READING
Inimi ce iubesc
FanfictionAi apărut cand nu mă așteptam și mi-a plăcut . Cum poți să-mi ceri acum, să te uit?!