14 - Mă tem.

24 3 2
                                    


-O să plec puțin, am nevoie de  lucruri. De haine mai precis. 

Le spun eu, suntem cu totii în aceeasi încăpere și Jimin se uită spre mine țintă : 

-Poți să nu te întorci. mi-o tranteste Jin arogant . Ne descurcăm . ADICĂ NU TREBUIE SĂ TE GRĂBESTI . 

-Chiar vei sta aici în continuare ? sunt întrebată de RM și dau din cap zambind : 

-Dar ce aveti cu prezenta ei ? îmi ia apărarea V de indată ce altii ies la atac . AȘA A SPUS TIPUL ACELA ! CE TOT ESTE CU VOI ? CE AVETI IMPOTRIVA SA MAI EXACT ? 

-Eu cred că este bine să stai cu noi . ține Kookie fără să mă aștept cu mine și cei doi care nu mă suportă, par șocati : 

-VORBESTI SERIOS KOOKIE ? este rănit RM de vorbele lui, dar Jin își revine repede : 

-Adică ,toată lumea te place ,in afară de noi ? 

-Noi nu avem ceva cu ea. tună Hope fără să vrea să se implice prea mult și Suga îi dă dreptate : 

-În plus , avem nevoie de o fată. NOI SUNTEM BAIETI . NU PREA NE DESCURCĂM . 

Jimin nu spune nimic . Nu incă . 

Încerc din greu să nu privesc în locul unde se află și V întinde bratul spre mine . Doar e alături . Cand ii simt mana pe picior, îi acord atenție și zambesc pe furis : 

-Poate aveti ceva personal cu mine ? îi întreb după ce îmi dau seama că am susținători . Din cauza acelei întamplări ? 

-CE ÎNTAMPLĂRI ? mă întreabă Jimin în final, deși pare că vrea să se ridice doar suntem la masă și să apară în spatele meu : 

-Am nimerit într-un moment nepotrivit în bucătărie și s-au supărat pe mine . CĂ AM DERANJAT . 

-Dar ce făceau mai precis ? se strambă Suga și e pe cale să adoarma . DIN CAUZA ASTA, VĂ PURTATI AȘA CU FATA ? 

-NU ESTE ADEVĂRAT ! mă arata Jin cu mana . DE CE MINTI ? AI FĂCUT-O CU INTENTIE !  CE URMĂRESTI ? 

-Nu urmăresc nimic ! mă apar în stare de soc, nu pot să cred că aud una ca asta . 

-Purtarea ta zice alte lucruri . îl susține RM pe JIN . Dacă vrei să oferi detalii te ascult . CE AI MAI VĂZUT ATUNCI ? 

Toți ochii se ațintesc asupra mea și Tae se asigură că nu mai face altă mișcare. CU TOATE CĂ  LUI JIMIN NU PREA II SCAPĂ NIMIC : 

-AM NIMERIT CAND VOI DISCUTATI DESPRE CEVA . DESPRE MANCARE CRED ? 

-Serios? pufneste Hope și le aruncă o privire celor doi . DOAR ATAT ?  NU E PREA SIMPLU ? MAI E CEVA ȘI ȚI-E FRICĂ SĂ NE SPUI DIN CAUZA LOR ? 

-De ce m-aș teme de ei ?  întreb eu nedumerită și se face liniste minute bune . 

TĂCEREA LOR MĂ APASĂ INSĂ . 

TREBUIE SĂ  MĂ TEM ? 

DE CEI DOI ?! 

-Vor doar să te sperie. mă asigură Kookie zambind . NU TREBUIE SĂ TE TEMI . SUNTEM AICI . 

-CE INSULTĂ ? DAR CE SUNTEM NOI ? se ceartă JIN fără să vrea o pauză . NOI NU AM FĂCUT NIMIC RĂU ! 

-Pai, nu e vorba de asta. intervine și Suga în discutie, desi am crezut că e sătul de ceartă . POATE UNUL DINTRE VOI A FOST CLAR, CU MESAJUL SĂU . 

-CE MESAJ ?  este RM destul de calm . Nu avem nimic personal cu ea . EU CA ȘI LIDER, TREBUIE SĂ MĂ IMPUN .

-DEJA SE ȘTIA CĂ O SĂ RĂMANA .  îi spune Jimin fără să piardă ocazia . DE CE  DESCHIDETI SUBIECTUL CAND E STIUT REZULTATUL? AVETI VOI CEVA . 

Inimi ce iubescWhere stories live. Discover now